2014/09/16

Boyfriend tag

Vrijeme je za jedan popularan tag koji je poharao beauty blogerice širom regije, a koji sam dugo vrijeme izbjegavala ispuniti iz razloga što sam smatrala da je možda već i previše isfuran i da se u moru boyfriend tagova nikome neće dati čitati i moj, međutim ovih dana vrijeme mi nikako ne ide na ruku i ne mogu nikako pofotkati proizvode za recenziju o kojim vam planiram pisati, stoga sam odlučila povući dragog za rukav i zamoliti ga da ispuni ovaj tag, zapravo, više iz znatiželje što će odgovoriti nego iz potrebe da ga uistinu objavim.

A onda kad mi je šibnuo natrag odgovore, ostala sam toliko iznenađena i oduševljena da sam naprosto morala što prije objaviti ovaj post.
U vezi sam s njim, 6 godina i jedan od najvažnijih razloga zašto sam i dalje toliko luda za njim je činjenica da me taj čovjek vječito zna nasmijati. Ima nešto u njemu, naprosto toliko opičeno i spaljeno da sve što radi naprosto radi na neki originalni i sebi svojstven, duhovit način, i s njim nikad nije dosadno.
Da ne bi previše odugovlačila s pričom, bacam se odmah na njegove odgovore kako bi u biti shvatili o čemu pričam.
I da, bez obzira što sam dugo odgađala da mu postavim ova pitanja, moram priznati da su njegovi odgovori i čitava ova priča u konačnosti stvarno zaslužili prostor na ovom blogu jer ipak je on jednim djelom zaslužan za pokretanje ovog bloga i jako mi je velika podrška u svemu što radim.

Ponosna sam, ne mogu si pomoći.

D. veliko HVALA :P

Pa, krenimo redom!

1. Što je tuš?
Tuš je alat kojim dolozimo do zavidnih razina osobne higijene, a dolazi u različitim modelima i izvedbama.

2. Što je bockalica?
Bockalica (eng. shiv) je alat napravljen od uobičajenih svakodnevnih pomagala upotrebljavan za nanošenje teških ozljeda najčešće po zatvorima ili slabije razvijenim mjestima bogatima kriminalnom ponudom.

3. Što je blendanje? 
Blendanje ili stapanje je glagol koji podrazumjeva integriranje sa okolinom u svome društvu. Najbolji primjer su nam prikazali dečki iz WrbaVorks-a svojom parodijom „Pingvina sa Madagaskara“


4. Što je prajmer/baza?
Prilikom lakiranja vašeg metalnog ljubimca, nakon što limar/lakirer (kojem ostavite jako puno novaca) ostruže boju koju ste izlupale prlikom paralelnog parkiranja/vožnje u rikverc/otvranja vrata isti, predhodno spomenuti limar/lakirer, na ogoljeno tijelo vašeg metalnog ljubimca prvo stavlja prajmer odnosno bazu kako bi se boja, koju ste odabrale da najbolje paše uz vašu torbicu, sto bolje primila.

5. Što je to bronzer?
Bronzer je mistična kemikalija kojom se bodybuilderi „pripremaju“ za nastup.



6. Što je to shimmer?
Ono što Zvončica ostavlja iza sebe.

7. Konturiranje?
Tehnika kojom pismoslikari obrubljuju određene materijale, a sama tehnika ovisi o materijalu koji se koristi. Milim di ima i neke veze sa šminkanjem...

8. Što znači mat?
Mat znači da ti je auto ili motor skupo prelakiran.


9. Što znači da se trusi?
Znači da nevalja...

10. Što je top coat?
Top coat je engleski izraz za životinjska krzna kojima se eskimi prekrivaju s obzirom da im je jako hladno u okolini u kojoj žive...

11. Što je smokey eyes?
Trademark od Avril Lavigne

12. Što je eyeliner?
Preskupa bojica obično crne ili smeđe boje...

13. Piling?
Ono što stare babe rade sa svojim petama da im nebi bilo bed obuć borosane sa otvorenom petom.

14. Termalna voda?
Izvor turizma u Zagorju i Sloveniji.

15. Što znači komodogen?
To je izraz za genom Komodo zmaja.


16. Sjenilo?
Komad tkanine kojime ljudi iz rasvjete na setu nekog filma ili serije rade romantični ugođaj na sceni.

17. Sjajilo?
Ono sto stoji na prolazu prema kasi u svakom Dm-u/Kozmu/Bipi i pretpostavljam predstavlja 70 – 80 % njihove zarade. Istu taktiku samoposluge koriste sa čokoladicama i žvakama...

18. Waterline?
Crta izmedju mora i neba kad gledaš u zalazak sunca na nekoj plaži.


19. Iluminator?
Visoko rangirani član Iluminatija.

20. Korektor?
Dough!

21. Kamuflaža?
Modni statement bilo kojeg pripadnika bilo koje vojske.


22. Fiksator?
Ortopedsko pomagalo koje služi zarastanju polomljene kosti vrlo ružnog stylinga.

23. Finiš?
Ciljna ravnina bilo koje utrke.


Nadam se da su vam se svidjeli odgovori i da su vas oduševili i nasmijali kao što su mene! Osobito jer ni na jedno pitanje nije odgovorio netočno! :D

Za kraj, samo da napomenem da je u tijeku Surprise Oriflame Giveaway u kojem možete osvojiti Oriflame poklon iznenađenja, tako da ako vas je nekim putem miš doveo do mog bloga obavezno se prijavite!

Ljubi vas
Mala Trubica :*

*slike u ovom postu su preuzete sa google pretraživača


Broj komentara: 9:

  1. Uživala sam čitajući,dečko je car :) Pozdrav za oboje :)

    OdgovoriIzbriši
  2. ''Bronzer je mistična kemikalija kojom se bodybuilderi „pripremaju“ za nastup.'' - hahahhah prejako xD

    OdgovoriIzbriši
  3. Hahaha kao što si rekla, svi odgovori su točni :) ... Morat ću i ja svome dečku postaviti ta pitanja :D ... Predobar post! :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Iluminator?

    Visoko rangirani član Iluminatija. hahaha :D Ne znaš koji je odg bolji od kojeg xD

    OdgovoriIzbriši
  5. isuse decko ti je bog hahahahahahahaahahaha

    OdgovoriIzbriši
  6. Hahaha....odlični odgovori! Molim te, pročitaj kako je "moj zakoniti" odgovorio na ova pitanja!

    OdgovoriIzbriši
  7. Kad sam svog pitala ta pitaanja iz zezancije, uglavnom je većinu pogodio :D

    OdgovoriIzbriši
  8. svaka mu cast,ovo mi je bas trebalo danas da mi uljepsa dan

    OdgovoriIzbriši
  9. ajme ismijala sam se do suza hahahaha odlično!

    OdgovoriIzbriši