2014/09/20

Recenzija Balea Teint Perfektion baza za lice


Konačno sam odvojila vremena da vam danas napišem i podijelim s vama dojmove vezane uz jedan proizvod za koji ni dan danas nisam sigurna da li je onaj tip proizvoda koji bih ponovno kupila. 

Najiskrenije sam se na Balein Teint Perfektion naložila čim se pojavio na policama DM drogerija, a kad sam još uz sve to pročitala pozitivne reakcije svojih kolegica blogerica, mojoj sreći i zadovoljstvu što mi je DM ustupio ovaj proizvod na isprobavanje, nije bilo kraja. Jedva sam dočekala da ga isprobam besramno već sljedeće jutro, i tu su se negdje počeli rađati različiti osjećaji prema ovom proizvodu.

Ne znam zašto je i zbog čega to tako, ali iz nekog razloga ovaj proizvod mi jedan dan savršeno odgovara, a već drugi mi baš i nije nešto. Možda jer sam u biti od njega očekivala da će mi biti puno veća barijera između pudera i moje kože pa su ta ista očekivanja splasnula kad sam shvatila da mi to baš nije to.


Za početak, Balea svoje kremice pakira u vrlo praktične kutijice, pa je tako ova tubica došla u svojoj koju ja u ovom slučaju nisam poslikala jer sam ju zaboravila kod kuće, a recenziju sam pisala na drugoj adresi, odnosno kod dragog. To je loše jer je sastav proizvoda naveden upravo na toj kutijici, ali sam se bacila u istraživanje i saznala da su sastojci proizvoda upravo Cyclopentasiloxane, Dimethicone Crosspolymer, Cyclohexasiloxane, Dimethicone, Sodium Potassium Alumenium Silicate, CI 77891, Silica i CI 77491.


Deklarirali su je kao matirajuću kremu iako ruku na srce, ova krema po teksturi izgleda kao čista silikonska baza za lice i iz tog razloga sam se u biti nadala kako će se u toj ulozi pokazati najboljom. 


Tubica dolazi u količini od 30ml, praktična je, proizvod se stvarno lako može istisnuti iz nje (i ne, neće se vratiti u prvobitni položaj kao anatomski jastuk zbog čega na slikama izgleda kao da sam ju dosta potrošila, jer jesam.) :P 

Namijenjena je svim tipovima kože, a diči se sposobnošću da ujednači vaš ten. 

Moram priznati da njena uloga zaglađivanja kože, barem privremeno, uistinu funkcionira. Vaše pore će stvarno biti manje vidljive i samim time će puder puno bolje sjesti na kožu. 



Kad bih ju nanosila samostalno, definitivno se ne bih hvalila sa ujednačenim tenom, ali u kombinaciju s puderom super izgleda. Nakon nekoliko sati nemam taj entuzijastičan pogled na svoju kožu jer imam osjećaj da taj prvobitni efekt dosta splasne, i nakon nekog vremena koža počne disati kao vaša koža, stoga je potrebno čitav proces dodatno fiksirati nekim puderom u prahu i bit će zadovoljni i mirni većinu dana.

Primjetila sam još jedan detalj, a to je da ju nije potrebno umasirati na područje cijelog lica i da vrlo dobar efekt možete postići ako ju uistinu samo utapkate na primjerice T zonu ili bilo kamo gdje postoji mogućnost da ćete se tokom dana zasjajiti. Opaska da ju nanesete nakon dnevne kreme je uistinu tu s razlogom. S kremom uistinu još bolje sve legne.

Kad sam ju stavljala u sloju preko cijelog lica, primjetila sam da mi je područje oko nosa koje je inače dehidrirano i suho svejedno ostalo dosta naglašeno, tako da sam odlučila u budućnosti ne riskirati i iskoristiti ovaj proizvod upravo za ono za što je namijenjen.


U svakom slučaju ovaj proizvod nije najsavršeniji koji ćete ikad kupiti, ali za svoju cijenu uistinu je jedna od boljih stvari koje se možete priuštiti.

Iako i dalje vjerno trošim ovaj proizvod i smatram ga sasvim pristojnim saveznikom u svojoj makeup rutini, još uvijek vjerujem da postoji nešto što me još više može oduševiti.

Kako god, proizvod nije komedogen i ne bi vam trebao napraviti nikakvu štetu. Ako imate potrebu za svakodnevnim korištenjem baza i tražite proizvod za smanjivanje pora, ovaj vam definitivno preporučam. Puno je lakši od teških silikonskih baza i proizvoda koje se na taj način u startu deklariraju. Dok se god vodite za time da vam treba nešto što će matirati vaš ten, i omogućiti vašem puderu savršeno stapanje s kožom, dobro ste odabrali.

Jeste li isprobali ovaj proizvod? Koristiti li inače baze za lice ili samo kreme? Koje? 

Ljubi vas

Mala Trubica :*

*PR uzorak

Broj komentara: 5:

  1. Meni je ova baza,zaista super,i kad uvece skidam sminku,kao da mrvica pudera ne zafali!! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, znam da je jako puno cura zadovoljno s njom. kažem, stvarno nije loša, samo eto nekako mislim da bi meni odgovaralo nešto drugo. jednostavno mi to nije to. :P

      Izbriši
  2. Prije par dana sam ju gledala u Dm-u ali ipak odustala od kupnje. Možda se ipak vratim po nju. ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja glasam za to da se vratiš po nju, nije stvarno loša investicija

      Izbriši
  3. Mislim da ću ju isprobati, nije skupa, a čini mi se da bi mogla biti zadovoljna njome.
    I pakiranje joj je ljubičasto što me odmah osvojilo! :D

    OdgovoriIzbriši