2014/12/02

Recenzija Hello Beauty Detangling Brush


Sjećam se točno trenutka kada sam prvi put čula za Hello Beauty Detangling Brush. Tada je već Macadamia No Tangle Brush bio vrlo hvaljen, a ja sam samo blijedo čitala recenzije četke koja košta po mom ukusu puno previše, jer svojevremeno sam ju gledala jedino i isključivo kao tek najobičniju četku koja eto, dobro funkcionira i radi posao, ali idalje mi nije bila jasna pompa oko nje. Sva sreća pa mi je na mail stigla obavijest da je u BIPA prodavaonice stigla jeftinija inačica No Tangle Brusha i znam da sam entuzijastično odlučila da ću si kad tad priuštiti ovaj proizvod da vidim o čemu se točno radi.


Nakon nekoliko mjeseci, na moje iznenađenje, Hello Beauty Detangling Brush mi je stigao na kućnu adresu. Više nije bilo izlika i vrijeme je bilo da konačno izvučem četku iz kutije i isprobam ju.


Prva reakcija, oh mein Gott, što je ovo?? Kako sam uopće mogla živjeti bez ovog?? I zašto se pobogu ne mogu prestat konstantno češljat??

Ono što mi se na prvu odmah svidjelo je što su na deklaraciji kutije ovu četku preporučili svim tipovima kose, ali poručili da je posebno nježna prema tankoj kosi sklonoj pucanju. Jep, ta sam.

Ok, za početak, nikad nisam previše pridodavala pažnji bilo kakvim četkama i češljevima jer mi je kosa upravo to. Tanka. I nije da ju moram raščešljavati satima, danima, godinama. Ona je toliko slabašna da se ne buni ni pod prstima. Maksimum mi je bio uložiti u češalj (da, češalj, ne četku) koja ima široke zubce kako ne bi čupao dodatno vlasi.

Ono što se dogodilo pri prvoj upotrebi ove četke je bilo čisto prosvjetljenje. Moja tanka kosa zaslužuje četku i to dobru! Osim što ne osjećam nikakvo dodatno zatezanje, pucanje i čupanje kose, kosa stvarno izgleda glatko i sjajno, a primjetila sam da ako nakon pranja kose prođem kroz nju par puta isključivo s ovom četkom, kosa mi se neće blesavo uvijati na zraku kao što je često slučaj. Ne kažem da četka doslovno ravna kosu, kažem samo da ju zaglađuje u toj mjeri da ako vam je sklona uvijanju na sve strane da svoje nemirne vlasi možete bez problema ukrotiti s ovom četkom. 


Također sam primjetila da na njoj ostane stvarno minimalno vlasi, što je samo dokaz da četka ne čupa i ne lomi kosu, a sve živimo za to!

Evo nekih općih informacija.

Hello Beauty Detangling Brush dolazi u plastičnoj kutiji, dodatno upakirana u poseban omot (koji sam ja odmah bacila čim sam otvorila kutiju) što je ustvari jako praktično pakiranje jer znate da četka nije prolazila kroz sto ruku i kupujete primjerak koji je upotpunosit nov onda kada ga vi odlučite otvoriti.

Zupci su savitljivi, stvarno bez problema prolaze kroz kosu i raščešljavaju vlasi, i dolazi u divnim uzorcima. Osim ovog zebrastog, postoji još crna s bijelim točkicama, i bijela s crnim točkicama. Mislim prekrasne su, ali stvarno!

Cijena im je 54,90kn i mogu se kupiti u svim BIPA prodavaonicama, a ono što vam mogu najiskrenije reći, ovo je stvarno DOBRA investicija, i ako ste se na trenutak premišljali bi, ne bi isprobali ovakvu vrstu četke, nema više premišljanja. Just do it!

noup, ne pokazujem vam suptilno srednji prst :P

E sad, kako postoji više vrsta ovakvih četki, i po mom mišljenju većina je skuplja nego što ćete naći jeftiniju od ove (možda negdje online) ne mogu ih usporediti sa četkama skupljeg cjenovnog ranga i to mi je žao, ali za ovu cijenu ja sam stvarno jako zadovoljna i jako sam se zaljubila u nju!

I da, dušu dala za djecu i sve one drame pri raščešljavanju duge kose.

P.S. Najviše mi se svidjela opaska na deklaraciji We care about your hair. Hehe. 

Jeste li isprobali ovu četku? Koristite li neku drugu ovog tipa? Koliko vam je bitna vrsta četke koju koristite? 

Ljubi vas vaša Mala Trubica :*

*PR uzorak

Broj komentara: 8:

  1. Nisam isprobala Bipinu četku, ali planiram jer mi je Macadamia već traži novu inačicu. No, nekako mi je ipak draža Tangle Teezer koju najviše koristim na putovanjima, praktičnijeg je oblika, kompaktnija. Izuzetno mi je bitno kakvu četku koristim, volim nježne četke koje daju zaglađen izgled kosi :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jooj, nakon svih ovih hvalospjeva, isti čas sam ju stavila na popis, i kupujem ASAP! :D Tolko ste me nabrijale, da jao si ga četki ako me išta manje nego oduševi! :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Kupila sam macadamijinu i isti filing nakon izvlačenja iz kutije, češljanje gdje god se nalaziš xD
    Moja je kovrčava jako i petlja se ko luda, ali je nakon pranja puno lakše raditi s njom ako jr prije pranja počešljam s njom, mogla bih i ovu staviti na WL

    OdgovoriIzbriši
  4. Vjerujem da je dobra, imam macadamijinu i obozavam ju :D sigurna sam da je i ova super kao sta kazes :) i super ti je ovaj dizajn, ostavi ga kakav je, bas je odlican i pregledan!

    OdgovoriIzbriši
  5. Imam Macadamiu,promijenila mi je zivot :D
    Uistinu rade puno bolje posao od obicnih cetki.
    Dizajn mi je presladak:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja sam kupila tangle teezer preko asos-a (asos.com) i prezadovoljna sam. Platila sam je poprilično za četku (oko 100-150kn su), ali nije mi žao! Kada mi se ova ošteti kupujem novu, iste marke. U životu nisam znala da dobra četka može toliko značiti, ali kosa mi uz ovu četku puno manje ispada, pogotovo kad je mokra i rasčešljavam je.
    Samo riječi hvale od mene!

    OdgovoriIzbriši
  7. Kupila ovu u Bipi danas, moja je roza :))) obožavam je već :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. idem po nju...sad ste me zapalile!

      Izbriši