2014/12/23

Sminkerica Birthday Party


Kao što i sami znate, 20.12. prošle subote Šminkerica je proslavila svoj 5. po redu rođendan i tim povodom organizirala malo druženje s autoricama, poznatim blogericama i sponzorima. 

Kako za 2 dana Mala Trubica slavi svoj prvi blogorođendan, ovaj event je nekako bila taman točka na i čitave godine jer kad pogledam što sam sve postigla u posljednjih 12 mjeseci, ni sama ne mogu vjerovati što mi je zapravo otvaranje ovog bloga donijelo.

Jedna od najpozitivnijih stvari je definitivno bilo to što je upravo mene Šminkerica odabrala u moru prijava i što sam sredinom godine postala jedna od stalnih autorica portala koji me je uistinu svačemu poučio i nisam mogla ni sanjati da ću jednog dana biti dio ove prekrasne ekipe. Za mene ovaj event nije bio samo jedan slavljenički event na kojem ću upoznati ostale autorice, vidjeti svoje divne kolegice blogerice, fino papati i puno se fotografirati. Ja sam u pravom smislu riječi bila toliko ponosna što stojim tamo uz rame svih ostalih autorica i što sam dio svega toga. Zato će ovaj post biti malo više subjektivan jer sam uistinu jako k srcu uzela čitav ovaj događaj i stvarno sam bila uzbuđena njegovim ostvarivanjem.

Za početak bih htjela samo napomenuti kako mi nažalost fotografije koje sam uslikala svojim fotićem nisu najbolje ispale i fotić me uistinu nije slušao. Kad sam došla doma shvatila sam da su najvažnije fotke polumutne, stoga zahvaljujem svim autoricama Šminkericama što su podijelile svoje divne fotke sa mnom i što su mi ih ustupile za ovaj post kako bih vam što bolje mogla dočarati atmosferu. Molim vas da ih ne zloupotrebljavate i koristite u daljne svrhe bez mog znanja. 

Isto tako, skidam kapu organizaciji eventa, Ivani, a ponajviše Iri Sanji koja je tjednima, čak i mjesecima prije radila na organizaciji ovakvog nečeg i s obzirom na reakcije meni dragih ljudi koji su bili također dio ovog događaja, mislim da joj se trud i više nego isplatio. Stvarno, svaka čast!

Dakle, sve je počelo jedne sunčane subote i tako mi je drago što je taj dan bilo stvarno lijepo i sunčano, niti prehladno niti prevruće da se Iva (Beauty Corner by Iveee) i ja zaputimo u Ilicu 107, na adresu samog događaja. Već sam ujutro bila mega uzbuđena i prije nego sam izašla iz stana primijetila sam da izgledam pomalo presređeno i kao da idem na doček Nove godine, ali stvarno mislim da je ovaj rođendan zaslužio da Trubica obuće haljinu i pete kud puklo da puklo. :P


Na samom ulazu su nas dočekali baloni i već grupa pristiglih blogerica koje su iščekivale da uđu unutra, međutim kako su komentirale da pripreme još uvijek traju i da se ne usuđuju još uvijek ući, ja sam uletjela da vidim što se unutra zbiva.




Ostale autorice su već bile tamo i pripremale sve za početak i moram priznati da sam se u jednom trenutku izgubila sama sa sobom. Znate onaj osjećaj kada svakodnevno pratite određene ljude i komunicirate s njima, ali se nikad niste imali prilike upoznati uživo? To mi se dešava već godinu dana, otkad sam pokrenula ovaj blog, da imam priliku upoznati osobe koje svakodnevno pratim i kad sam vidjela autorice poredane jednu do druge kako stoje i pozdravljaju me, ostala sam pomalo šokirana jer nisam mogla vjerovati da se ovo događa. Cure su toliko prekrasne i lijepe uživo da sam čak i samu sebe na trenutke uhvatila kako besramno buljim u njih i nadam se da mi nitko to nije zamjerio. :P


Upoznala sam se s njima, s nekima sam odmah na prvu kliknula i to mi je baš drago, s nekima do kraja eventa jedva da sam progovorila jer nas je bilo stvarno puno, ali najviše od svega sam bila presretna kada nas je došla upoznati Ivana, koja je ustvari osnivačica Šminkerice i kojoj skidam kapu za sve što je postigla od prvog beauty bloga kojeg je otvorila 2009. godine do dana današnjeg. Ne znam koliko uistinu pratite rad Šminkerice, ali ja sam uistinu oduševljena postignućem ovog beauty portala i same Ivane. Da ne govorim koliko je ona prekrasna na slikama, a tek uživo! Da, moj girl crush, ne mogu si pomoći, a mislim da je i Ivana sama primijetila kasnije da blesavo blejim u nju, zato oprosti Ivana, predivna si i tako mi je drago što sam te imala priliku upoznati, nema tih riječi!


Kad su konačno pustili cure da uđu unutra, konačno sam ugledala vesela lica mojih dragih beauty kolegica koje nakon ovoliko vremena ja stvarno više ne mogu zvati samo kolegicama. One su mi puno više od toga, i ako mi je nešto ovaj blog donio u životu to su divna nova prijateljstva i što sam imala priliku povezati se s osobama koje dijele istu ljubav i interese u životu poput mene i stvarno ih obožavam sve po redu.





Organizacija se pobrinula da ne budemo gladni, a kako sam ja bila uber nervozna to jutro i nisam stigla ni jesti, uživala sam u sendvičima Slatkog mlina, slatkišima koje su nam pripremili Bombon.hr i The Cookie Factory, i žao mi je što nisam stigla probati ni jedan smoothiejima Green2Gold koje su gotovo sve cure pile pored mene, ali uz sve silne slastice kojima smo bile okružene, naprosto nisam sve stigla probati. :P






Nakon što smo se sve gošće izljubile i pozdravile, krenula je i prva prezentacija. Ivana je ispričala kako je nastala Šminkerica, a potom nam je Josip, trenutni vlasnik Šminkerice objasnio novosti koje priprema u budućnosti za ovaj portal, i jedva čekam da sve krene jer nas očekuje puno novih zanimljivosti. :D





Nakon toga nam je Matilda predstavila ukratko brendove Essence i Catrice dok je Ivana paralelno radila blagdanski makeover, a ja sam samo razmišljala o tome kako bi se jednog dana htjela prepustiti u Ivanine ruke jer je krajnji rezultat stvarno bio wow, ženska zna što radi definitivno. ;)


Nakon manje pauze, Nuxe nam je predstavio svoje prirodne proizvode, i moram priznati da mi je baš drago što su u prezentaciji uvršteni i video filmići koje su nam puštali. :P Obožavam Nuxe i jako sam sretna što je bio sponzor ovog eventa.




Najviše pozornosti je dobila prezentacija novog brenda na našem tržištu, Alpstoriesa o kojem je prva pisala predivna Martina sa Dear Sking bloga, a riječ je robotu Baltazaru koji je programiran tako da izmiksa kozmetički proizvod od sastojaka koje vi odaberete. Isto tako možete dizajnirati i samu naljepnicu proizvoda i njegovo ime. Baltazara ne djelu možete upoznati u Areni centar, a sve posjetiteljice su dobile voucher kako bi mogle na webu smiksati svoj proizvod iako bih ja voljela više iskoristiti priliku i otići upoznati Baltazara uživo, ako budem u mogućnosti. Sve u svemu, nešto novo, inovativno i jako zanimljivo, a svoje dojmove na prezentaciji je podijelila i sama Martina.


U sljedećoj pauzi nas je Ivana pozvala da razrežemo rođendansku tortu koju nam je pripremio The Cookie Factory. Torta mi se na prvu činila malom, ali je bila takva šećerna bomba da nisam znala hoću li imati mjesta u želudcu za večeru poslije. :P Nakon toga smo se sve mi autorice zajednički slikale i baš mi je drago što ću imati jednu ovakvu fotografiju u uspomeni i što smo ovjekovječili ovaj trenutak.


Kao što primjećujete, sve cure su odreda preeeedivne! <3

Nakon toga se održala još jedna vrlo poučna prezentacija brenda Eucerin, a i on nam je pripremio bogate poklon vrećice, zato hvala Eucerinu, obožavam ovaj brend i također mi je jako drago što je bio sponzor ovog eventa. 




Još jedna atrakcija između prezentacija je bila Fotkaona. Čitala sam o ovome još prije ovog eventa i nisam mogla ni sanjati da ću imati priliku isprobati Fotkanu jer sam od prve mislila kako je ovo baš kul i fora stvar, međutim bila sam nezadovoljna činjenicom da ja onako sitna, pa čak ni u petama ne stanem u kadar. Hehe.





Ali fotke su, kako god da jesu stvarno super ispale i ne bi čovjek rekao, ali Fotkaona je jako zarazna stvar. :P Čitavu galeriju slika koje su proizašle iz Fotkaone možete pogledati ovdje.


Svaka posjetiteljica je dobila vrećicu s poklonima sponzora, a nakon što smo otpratile posljednjeg gosta i pospremile, mi autorice smo se zaputile na zajedničku večeru.Tamo sam imala prilike upoznati još bolje neke od autorica jer nas je za stolom bilo stvarno dosta, i znam da sam opeeet buljila u Ivanu, oprosti još jednom na tome, haha, ali stvarno sam bila presretna što sam u tom velikom i veselom društvu jer je ispalo da su sve autorice stvarno divne osobe s kojima bi se stvarno voljela družiti više izvan ovakvih eventa. Nadam se da će ih biti ako ništa drugo puno češće. 

Nakon večere, cure su se zaputile u Tesla power house na mini after party. Jako sam htjela ići vidjeti o čemu se radi jer se Tesla tek otvorio i znam točno gdje, ali smo se na večeri dosta dugo zadržale, a ja sam trebala ići na drugi rođendan i trebala sam uhvatiti prijevoz tako da mi je žao se nisam pridružila curama. To ti je tako kad ti se stvari poslože sve u isti dan. :(


Sve u svemu, meni je bilo stvarno prekrasno i lijepo na ovom rođendanskom slavlju. Osobito jer sam se podružila sa Ivom i Silvijom (Ith's Corner) s kojima sam si jako u dobrim odnosima i privatno, a konačno sam i upoznala prelijepu Idu (Beautyfe Me) i divnu Sanju (Melody Of Beauty) koja mi je pravo otkrivenje kao i sve ostale cure koje za koje mi je tako drago da su prisustvovale ovom eventu jer bez njih to ne bi bilo to. 

(Ovim putem pozdravljam i Josipu (GirlyGirliness) za koju znam da je stvarno uživala jako u slasticama ne eventu, Josipa znam da znaš zašto ovo spominjem :P, i Saru (Sara's Magical World) za koju smo zaključili da ta žena naprosto ne može biti ozbiljna na fotografijama, haha) 


I što još na kraju reći nego sretan ti rođendan Šminkerice, stvarno sam ponosna biti dio ovakve prekrasne zajednice i ne mogu opisati riječima koliki je za mene uspjeh uopće biti dio ovakvog predivnog tima. 

Isto tako Šminkerica ne bi bila tu gdje je sada bez svog velikog broja čitatelja i djevojaka koje su upravo na Šminkerici naučile svoje prve osnovne korake u šminkanju i koja ih je motivirala da brinu o sebi, a vjerujem da je i mnogima bila jedna od inspiracija da otvore svoj beauty blog i pišu o onome što najviše vole, a to je kozmetika. :P Živjela nam Šminkerica sto ljeta i više, a ja se nadam da nikad neće doći dan da neću biti njezin dio jer stvarno uživam u pisanju za ovaj portal, a osobito sada kada znam tko sve stoji iza njega i stvarno sam si wiwiwiwiwi!

Toliko od mene!

Ljubi vas Mala Trubica :*

Broj komentara: 6:

  1. Ja nemam pojma o čemu ti pričaš :D :D
    Bila si jako che che i zgodna i imaš super liniju ;) A sljedeći put ponesi stoličicu u Fotkaonu :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Drago mi je da ste se lijepo provele! Redovito pratim Šminkericu i stvarno je super portal.
    Jako mi je drago zbog tebe da ti se sav uloženi trud u bloganju isplatio na najbolji način :)
    Draga, Andrea, zaslužila si sve to i uživaj u plodovima svoga truda i rada !
    Kiss

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasno vas je vidjeti na okupu,samo naprijed cure <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Drago mi je što sam sam se lijepo podružila i konačno te upoznala :DI bit će još prilika!

    OdgovoriIzbriši