2015/02/16

Recenzija Avon Ultra Colour Indulgence Spring Lilac


Neki dan sam malo zavirila u arhivu ovog bloga i shvatila kako nemam apsolutno ni jednu recenziju ruža za usne. S obzirom da ih tako učestalo ni ne kupujem, smatram to logičnim ishodom, ali jednom ljepotanu sam ovog puta odlučila posvetiti posebnu pažnju iz razloga što sam ga osvojila (da,da, ne dobila, OSVOJILA!) i smatram da zaslužuje svojih pet minuta slave.



O Avon Ultra Colour Indulgence ruževima ste sigurno čitali već odavno. Ja barem jesam. I dok sam promatrala prekrasne swatcheve kod svojih beauty blogerica/kolegica ni sama nisam bila odlučna da li bih naručila koji primjerak ili ne. 

Bez obzira na moćne i predivne nijanse, falilo mi je na tuđim slikama inteziteta, neke upečatljive pigmentacije i nekako ni sama nisam bila sigurna u njihovu posebnost, sve dok nisam vidjela da Avon organizira darivanje na svojoj FB stranici i odlučila okušati sreću.

U samom darivanju sam odvažno napisala kako mi nedostaje u životu onaj osjećaj moći dok paradiram kod kuće u pidžami sa žarkim ružem na usnama, tako da mom oduševljenju što sam dobila jednu upečatljivu krasnu nijansu nije bilo kraja. Baš to sam htjela, tražila i dobila!


Avon je u svojoj kampanji za mjesec veljaču ove ruževe odvojio kao novitet koji sadrži jedinstvenu gel formulu, raskošno hidratizira usne, ne sadrži vosak, i daje nevjerojatnu sočnu, svježu i sjajnu boju usnama.

O da. Ako izaberete dovoljno odvažnu boju, ispunit će vam se sve nade i očekivanja koja će ovi ruževi u potpunosti ispuniti.

Ruževi dolaze u elegantnom pakiranju, poželjnom, praktičnom, dovoljno čvrstom da ruž nosite sa sobom bilo gdje i za bilo koju svrhu gdje vam je potreban.

Ima specifičan miris koji nestaje nakon što ga nanesete na usne, a nije napadan niti ćete ga osjetiti prilikom nanošenja. Mislim, ja nisam.


Moja nijansa je Spring Lilac. Iako je ona u samom katalogu prilično ljubičasta, a i u hladu se tako ponaša, na usnama vuče na pomalo žarku ružičastu, s primjesom ljubičaste. Ma nemam pojma kako bih ju točno opisala jer stvarno izgleda prekrasno.


Što se tiče hidratacije, ona je neupitna. Što se tiče osjećaja ugode na usnama, ona postoji, ali moram priznati da nisam pobornik gel formule jer imam osjećaj da su mi usne nekako, presočne, da se malo glupo izrazim, jer čitavo vrijeme moram paziti da mi se ruž ne zamrlja oko usana, osobito dok jedem i pijem.


Mislim, ruku na srce, ovo i nije taj tip ruža. Koji će se upiti i ostati postojan do kraja dana, ali za podizanje dosadnih i monotonih look-ova je pun pogodak, osobito kad imate one dane u mjesecu, nemate volju za životom i jedino što se udostojite staviti na sebe je malo korektora i maskare. U tom slučaju, nanesite ovaj ruž i svejedno ćete privlačiti pažnju.


Sve u svemu iznimno sam zahvalna i sretna što sam dobila priliku isprobati ovaj ruž i razmišljam o tome da uzmem još koji, da se nađe. Ipak, kad je na sniženju i akciji, sigurna je i dobra investicija.

Jeste li vi isprobali koji Avonov Indulgence ruž? Koja nijansa vam se najviše sviđa? Kakvi su vaši dojmovi i mišljenja o ovom proizvodu?

Ljubi vas vaša Mala Trubica :*

3 komentara:

  1. Ajme nijansa je fenomenalna ... kako dobro izgleda...nisam još isprobala ove ruževe, aliiii sigurna sam da hoću :)

    OdgovoriIzbriši
  2. boja je prekrasna i super ti stoji

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam si ih ostavila 11 od 20 nijansi i da me ubiješ ne znam jesam i ovu, ali tebi divno stoji.. Meni je predivna i 'Day Lily' baš onako divna i meka :D

    OdgovoriIzbriši