2015/03/31

Avon Beauty Blog Day 2015



Kao što i sami znate, Trubica je imala veliki tjedan iza sebe. Dobro, ne baš toliko velik koliko volim naglašavati, ali vrlo značajan i ne mogu ni sama vjerovati koliko se toga u životu može izokrenuti u samo sedam dana. Osobito kada uđete u rutinu i monotoniju svoje svakodnevice, pa vas u životu najednom prilika za nečim novim pozitivno šokira. Dogodilo se toliko toga dobrog. Za moje psihičko zdravlje. :D Osim novog posla, konačno smo se vratili na ljetno računanje vremena što je mene osobno jako razveselilo u životu i da se mene pita, pomicanje satova bih ukinula bez premišljanja, i na kraju, konačno sam dočekala 3. po redu Avon Beauty Blog Day koji se ovaj vikend održao u restoranu Spoon u zagrebačkom Hypo Centru u organizaciji portala Ogledalo.hr.

Vjerujem da će moje kolegice beauty blogerice koje su prisustvovale ovom događaju redom iznositi svoje izvještaje s ovog nama itekako važnog eventa, pa ću se pokušati osvrnuti na ovaj događaj na sebi svojstven način, da što bolje doživite koliko mi je bilo lijepo.

Jedina stvar koja me je razočarala je bio moj fotić kojem nikako nije odgovaralo osvjetljenje i dosta fotki (a nisam slikala previše jer sam bila preokupirana drugim stvarima) su mi ostale mutne, ali sva sreća uspjela sam nažicati par fotografija sa strane kako bi vam što bolje predočila doživljaj. Iva, veliko HVALA!


Ne znam koliko ste upoznati sa samom organizacijom ovog događaja, ali kada krenu pripreme i najave za Beauty Blog Day, onda je jasno da je čitav dan posvećen nama blogericama. Doslovno. Program je kao i obično cjelodnevni (okej, ne baš do kasnih sati), a ove godine je kao i prošle sve krenulo otprilike oko 9 i 30h. U mom slučaju već u 8 jer se valjalo razbuditi i spremiti, a ove godine sam imala sreće jer sam se preselila u novi kvart gdje živi moja divna beauty kolegica Iva koja srećom vozi, pa sam imala i prijevoz. :D Kasnije sam otkrila još jednu veliku sreću oko toga što je bila s autom, ali o tome ćemo malo kasnije.

Sve u svemu, Iva i ja smo pokupile Martinu s bloga Dear Skin i  Kike s bloga Šminkoholičarke i stigle na samo mjesto događaja nešto prije 10. Bila sam opet toliko zbunjena, a mislila sam da će mi ove godine biti puno lakše jer sam već doživjela svoj prvi Beauty Blog Day prošle godine i mislila sam da će mi ove godine uzbuđenje malčice splasnuti. Mož' mislit.

Prije nego smo otkrile gdje se točno u Hypo Centru nalazi restoran Spoon, srele smo neke od drugih beauty blogerica koje su se grijale uz topli čaj i kavu, a onda smo pokupile svoje akreditacije i showtime je mogao početi.



Jedva sam dočekala potražiti cure koje sam upoznala već prošle godine, a u moru novih lica jedva sam skupila hrabrosti pružiti ruke i nekim curama koje sam donedavno tek upoznala putem bloga, a sada je bila prilika da to odradim i uživo.

Dok sam ispozdravljala koga sam stigla i ubacila koji zalogaj u usta (jer je za doručak bilo stvarno ukusnih kiflica i krasnog voća, divotica) organizatorice su nas pozvale da se smjestimo i započeo je prigodni program. Najprije je Mirela Vrbanc, urednica portala Ogledalo zaželjela dobrodošlicu i podijelila s nama rezultate analize beauty blog scene i sociodemografsku sliku beauty blogosfere.


Nakon toga je riječ preuzela Lucija Josipović koja je ujedno i voditeljica odnosa s javnošću i oglašavanja u Avonu.


S Lucijom sam se imala prilike susresti prošle godine i neopisiva je ta pozitivna energija koju širi na druge, i tako je prirodna i opuštena da sam jedva dočekala da nam se obrati. Neopisivo je koliko nas blogerice podržava u ovome što radimo, ni u kojem slučaju ne podcjenjuje naš hobi i shvaća važnost suradnje između brendova i blogerica. Predstavila nam je novu liniju Avon proizvoda ističući kako ljepota dolazi iznutra što je ujedno i glavna poruka nove linije Avonovih NutraEffects proizvoda za lice. Isto tako iskoristila je priliku što je na samom eventu bilo više od sto blogerica i naglasila potrebu za redovitim samopregledima u prevenciji raka dojke s obzirom na to da je Avon dio kampanje Sve za nju i općenito širi svijest o tome kako sve možemo biti dugo lijepe i zdrave, ako vodimo računa o sebi.


Nakon Lucije, glavna urednica portala Ogledalo, Ana Popović Kišur održala je korisnu edukaciju Sve o bloganju za blogerice i obratila pozornost na bitne čimbenike koji utječu na kvalitetu bloga, i objasnila koji su segmenti bitni ukoliko ovaj hobi poželimo pretvoriti u posao. Što se tiče Ane, toj ženi kraljici sam pokušavala pružiti ruku još od prošle godine, a kad sam saznala da imamo zajedničku poznanicu, rekla sam da ću je ove godine pronaći gdje god bila i konačno se upoznati s njom. Sva sreća pa smo sasvim slučajno u čitavoj strci naletjele jedna na drugu i bila sam tako sretna što smo uspjele progovoriti koju riječ. Znam da bi ona najradije sa svima nama nakratko zastala i ispričala se, ali bez obzira na idilu čitavog događaja, u pozadini vjerujem da je to puno stresnije nego što se čini i skidam kapu i Ani i Mireli i svima koji su sudjelovali u organizaciji ovakvog nečega, radi nas. Meni je ovakav jedan događaj uistinu velika podrška i motivacija da i dalje ustrajem u ovome što radim, tako da, stvarno eto, prepuna sam dojmova u vezi svega ovog kao što primjećujete...

Okej, sad sam malo otišla predaleko, vratimo se natrag na event.


Nakon Ane, na pozornicu je stala prelijepa Ana Jerneić koja je poznata i kao autorica bloga Maybe's New Start, a ujedno je i jedna od bivših autorica na portalu Šminkerica. Ana nam je predstavila novi mladi švedski brend za koji odnedavno radi i premijerno mali simpatičan uređaj Foreo Luna i njegovu umanjenu verziju Lunia Mini.


Uređaji su namijenjeni uklanjanju ostataka prljavštine i šminke, pulsacijom uređaja koji izvlače nečistoće iz porta. Dolaze u tri boje, od kojih je svaka namijenjena različitim vrstama kože, a ono što je mene oduševilo u čitavoj priči je što su uređaji proizveli dečki. Ne žene. Znaju oni kako nam ugoditi na pravi način. :D Ipak, mene ovaj uređaj nije toliko fascinirao kao moje druge kolegice blogerice, što sam i samoj Ani priznala kada sam ga isprobavala na ruci. Ja jednostavno nemam fetiš na takvu vrstu gadgeta i za moj osobni budžet mi je malo poveća investicija, ali koliko sam shvatila, stvarno je isplativa. Pa ako volite ovakve stvarčice, strpljivo pričekajte, uskoro ćete ih moći i vi vidjeti, a i kupiti!




Nakon toga je slijedila pauza, a ove godine nas je svojim ukusnim slasticama razveselila Jelena autorica bloga The Chloee's Everyday (odsada ju možete pratiti i ovdje) koja je odlučila ispuniti svoj san i bacila se u slastičarske vode. S obzirom na okus i izgled ljepota koje je pripremila za nas, potpuno je podržavam u tome i mislim da ćemo njezino ime čuti još puno, puno puta. Ipak, prvu stvar koju sam ja odradila nakon što su nas pustili na pauzu je bilo to da sam počela jadnog konobara koji nas je posluživao u restoranu navlačiti da mi da kavu jer ju nisam stigla popiti ujutro, a kad ne popijem kavu, nisam svoja. Doslovno. Kad sam ju konačno popila mogla sam se vratiti natrag u razgledavanje proizvoda naših sponzora i popričati s blogericama s kojima nisam imala priliku.


Random fact, Iva i ja smo se na Maybelline štandu divile kutiji u kojoj dolazi maskara više nego samoj maskari. Jep. To smo mi. Vaše omiljene beauty blogerice.

Nakon što su nam predstavnice Biobaze Irena Škriljan i Tea Matoš održale svoju kratku prezentaciju i predstavila svoju novi liniju proizvoda od peršina na kojoj su marljivo radili (a dobili smo i par proizvoda za poklon!), došlo je vrijeme za dugo iščekivani Okrugli stol u kojem su sudjelovale blogerice Martina Lolić, Persa Karać i Zora Bjelousov, predstavnici brendova Avon, Lucija Josipović, Tea Matoš iz Biobaze i Anel Pužić, sales menadžer iz Forea te su svi zajedno sa nama blogericama sudjelovali u diskusiji oko plaćanja recenzija te vrstama i problematikom koja dolazi pri suradnji između brendova i blogerica. U raspravu su se naravno uključile i blogerice iz publike.


Što se tiče ove teme, moram priznati da sam bila presretna kada sam saznala da će u samoj diskusiji sudjelovati Persa i Martina koje po meni uistinu jesu mjerodavne pričati o ovoj problematici. Naravno i svestrana Zora, ali nju nisam nažalost imala prilike upoznati. Sve u svemu, obje su uistinu rekle sve što bih i ja sama rekla da me netko pitao za mišljenje. :D Ne bih htjela previše sada ulaziti u samu tematiku jer mogu o ovome danima, ali potpisujem Persu kako je svatko od nas individualac i te treba pristupati svom blogu na taj način. Više možete pročitati i ovdje.


Nakon diskusije koja je malo potrajala, bilo je vrijeme za ručak. Jao koliko hrane. A meni se od toliko hrane i mirisa želudac stisnuo. Ipak, probala sam neke stvari, za neke jednostavno nisam imala teka, ali moje kolegice su se bacile itekako u degustiranje i zaključak je bio da ako smo nešto danas radile, onda je to da smo fino jele. Stvarno, prava gozba.


Kad smo se nakrcale, zujale smo još malo i družile se, a iznenađenje dana je također bio i karikaturist kojeg je Foreo doveo kako bi nam svima poklonio nešto posebno, međutim bila je toliko gužva i red da sam ja bez svoje karikature ostala. Prelijena sam bila stajati u redu, jer sam imala previše energije da stojim na jednom mjestu i samo sam oblijetala gdje sam stigla.


Stiglo je konačno vrijeme za proglašenje najbolje beauty blogerice za prošlu godinu. Ove godine su samo blogerice birale najbolju između sebe, a ove godine je sasvim zasluženo titulu ponijela Sara s bloga Sara's Magical World. Ja sam bila tako sretna što je ona pokupila tu titulu, osobito jer je bila jedna od rijetko prisutnih cura koja mi je samoincijativno prišla i čestitala mi na novom poslu. Sara je carica, što da kažem još.


Sara je razrezala tortu, konobari su nas počeli posluživati šampanjcem, a ni ove godine Beauty Blog Day nije mogao proći bez Häagen-Dazs sladoleda. U ovoj fazi sam trpala sve pomalo u sebe nadajući se da mi se neće obiti o glavu. Na sreću, nije. :P


Sa prekrasnom Idom


S najljepšom Valentinom


Sa ovogodišnjom najboljom beauty blogericom Sarom, i prošlogodišnjom najboljom beauty blogericom Martinom! <3





Prekrasnu galeriju slika možete pogledati ovdje.

Pri kraju smo se još malo pofotkale, popričale i podružile, a onda se najednom restoran ispraznio i Iva, Kike i ja smo zaključile da je vrijeme da krenemo. Ana (žena kraljica još jednom!) nas je ispratila, pozdravila i dobile smo na izlasku goodie bag prepun poklona naših sponzora. Projekt su podržali između ostalih Maybelline New York, Matrix, Ziaja, Hewlett-Packard, Häagen-Dasz, SORTIS Komunikacije i Press Clipping, a medijski su projekt podržali portali Femina.hr i Šminkerica. (Proud me!)

Putem smo došle do zaključka kako nam je sve prebrzo prošlo i da nam nije dosta i zaputile se na jednu poštenu žensku kavicu i time zaokružile ovaj dan.Tu se vraćam na ono da je baš dobro da je Iva bila s autom, hahah. :D

I što više reći. Nema tih riječi kojima mogu objasniti što meni kao blogerici ovaj dan predstavlja. Osim što se prema nama odnose kao da smo kraljevne na zrnu graška, ovo je jedini događaj koji nas može okupiti zajedno, u jednom trenutku. Na ovaj način nastaju nova prijateljstva, nadam se trajna, i ovim putem posebno pozdravljam Silviju, Ivu, Idu i Kiku što su mi omogućile da mi ovaj dan bude jedan od onih koji ću pamtiti. Kao i svaki Beauty Blog Day, između ostalog. I pozdravljam Josipu, Valentinu, i divnu Sašu s kojom jedva čekam konačno više popiti kavu, i sve ostale cure koje sam upoznala barem nakratko i uspjela popričati s njim, ili im barem se osmjehnuti onakva sva mutava kakva jesam.

I na kraju, pozdravljam svoju omiljenu Mateu koja ove godine nije mogla prisustvovati ovom događaju, i beskrajno mi je falila. Ali znam da je imala bitnog posla i ne zamjeram joj. Hehe.

Dosta. Sigurno sam nešto propustila spomenuti. Ali dosta, ionako ste sigurno već na pola prestali čitati sve ovo. :D

Ljubi vas vaša
Mala Trubica :*


*neke od slika iz ovog posta preuzete su ovdje i ovdje

Broj komentara: 7:

  1. tru tru, dobro je bilo, dogodine se i službeno upoznamo ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Što više čitam kako vam je bilo lijepo, to mi je više žao što nisam mogla doći! Toliko sam se radovala da ću upoznati prvo tebe, a onda i ostale blogerice čije postove rado čitam

    OdgovoriIzbriši
  3. Nismo prestali čitati na pola heheh :P Baš si to sve lijepo napisala, vidi se da ti je baš bilo lijepo

    OdgovoriIzbriši
  4. Jeeej, bilo je super :D Iduće godine još i bolje bude.. <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Pozdravljam te nazad, stvarno nam je bilo super i jedva čekam opet :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga Andrea, tako mi je žao da se susrećemo rijetko i da je uvijek premalo vremena ali jako mi je drago da smo se ponovno vidjeli a događaj je bio na nivou kao uvijek :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ma kaj bi prestali na pola, super si prenijela dojmove :D Bilo je izvrsno, jedva čekam idući! I puno kava u međuvremenu :D

    OdgovoriIzbriši