2015/03/11

Essence Lipliner 08 Red Blush & 12 Wish Me A Rose


Prekrasnih swatcheva Essence Lipliner-a sam se uistinu nagledala. Nema te blogerice koja nije ovaj proizvod uvrstila među svoje favorite i poklonila mu barem jedan omanji trenutak pažnje, a kako sam ih ja, nekako nespretno, potpuno neplanirano ignorirala, odlučila sam im posvetiti poseban post.

Da se razumijemo, ja inače nisam baš preveliki ljubitelj ruževa i sjajila za usne. Da bih nešto uvrstila u svoje favorite po tom pitanju, proizvod na prvom mjestu treba imati dobru trajnost, jer u suprotnom, potpuno ću ga preskočiti jer nemam živaca niti volje u životu, kad se negdje uputim, vaditi ogledalce i popravljati svoj make up. Ikada. Okej, bacim pogled na to da li mi se išta razmazalo dok sam u bircu na piš pauzi, ali da ću u društvu voditi računa o tome, stvarno neću. Ne, jer imam nešto protiv toga, već zato jer nemam naviku.

I zato su Essence Liplineri odlična stvar za mene, i one poput mene. Jer kad ih jednom naneseš oni uistinu dugo traju, a ako ništa drugo, postupno nestaju s usana i nema bojazni da ćete hodati razmrljani uokolo. Osim u specifičnim situacijama, ali o tome ću malo kasnije.


Mislim, nema se tu što reći, a da nije već rečeno. Svoje dvije olovčice sam kupila spontano i slučajno. Nisam si čak ni dala preveć truda da prebirem po nijansama. Sve su mi se na prvu izgledale krasno. Za cijenu od 9 kn, ne volim picajzliti. Prednost ovih olovaka je što ni s jednom bojom ne možete pogriješiti, osim ako određene naprosto ne volite. 

Olovke se vrlo lako šilje, ako imate posebno šiljilo za make up olovke poput mene, tim bolje. Do sada nisam imala nikakvih problema s njihovim pucanjem. Osim što su dosta mekane, pa s njima treba nježno. Kako i zaslužuju.

Dolaze u količini od 1g i trajnost im je 36 mj od početka korištenja. Svoje sam potrošila već do pola i sumnjam da ću ih čuvati do isteka roka. A i do tada ću se sigurno opskrbiti sa još nijansi.


Nijanse koje sam ja upecala su tamnija crvena 08 Red Blush i nježno roza boja 12 Wish Me A Rose. Imena olovki su mi fantastična, moram spomenuti.


Red Blush je nijansa koju sam prvu kupila i oduševila me koliko pristaje mom blijedolikom licu, a da ni u jednom trenu ne izgledam ispijeno i kao da imam usne mrtvaca. Što je inače slučaj s drugim crvenim nijansama.


Odlična je jer se usne mogu, samim time što je riječ o olovci za usne, lijepo oblikovati i popuniti. Nešto malčice isušiju, ali iskreno, ništa više od određenih ruževa koje sam u životu isprobala. 


Wish Me A Rose je također jedna krasna nijansa. Da blagu, nježnu rozu boju usnama, i krasno izgleda u kombinaciji s mojim tenom. Inače ne posežem za rozom bojom, osim na kapcima, ali ovoj naprosto ne mogu odoljeti.


Pokušala sam u par navrata ove olovčice staviti nakon labela. U namjeri da usne najprije hidratiziram kako mi nakon olovki ne bi popucale usnice. Dobila sam kontraefekt jer mi se olovka razlijepila po usnama i vrlo brzo skinula. Da ne govorim o preslikavanju na rub čaše. Što nije slučaj kad nanosite ovu olovku samostalno.

Kako se radi o mekoj teksturi lako će se stopiti i sa blago popucalim usnicama što možete vidjeti i na mojim swatchevima, ali dobro je prije njihovog nanošenja obaviti lagani peeling usnica. Zbog ljepote.

Isto tako, kombinacija olovki i ruža mi isto nije fetiš. One samostalno jednostavno, po meni, vrijede više. Možete si dati truda i poigrati se s bojama, vjerujem da se može postići odlična nijansa, ombre efekt ili nešto slično. 

Ali meni su ove olovke stvarno dovoljne da ih nanesem brzinski kad želim naglasiti look i sigurna sam da će ostati na mojim usnama dovoljno dugo da se ne moram zamarati banalnim ženskim problemima. 

Sve u svemu, obožavam ih, a jedino što ne znam, to je koju nijansu još čopiti. Pa zato bih voljela, da ako vi imate koju nijansu ovih krasnih lipliner-a da podijelite sa mnom svoj entuzijazam oko njih.

Btw, vidjela sam da je Essence izbacio ove olovke u novom pakiranju, ali samo u Müller drogerijama, pa ako netko zna nešto više o tome slobodno neka se nadoveže.

Ljubi vas Mala Trubica :*

Broj komentara: 17:

  1. Jako su dobre ove olovke, redovito ih nosim :) Nekad samostalno, a nekad preko balzama i solidno mi traju. Ni meni nije bitno popravljati šminku u gradu, jedino ako mi se da u tom trenu :P Imam Red Blush, Satin Mauve i Soft Berry i sve tri su predivne, ali najviše koristim Satin Mauve, tako da ti ju od srca preporučujem. Moram ću složiti neki post s njom, vrijeme je :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni preko balzama klizi, tako da sam odustala od te kombinacije. baš sad gledam na netu swatcheve od satin mauve, čini mi se baš prava kylie jenner nijansa. morat ću ju upecat, divotica. <3

      Izbriši
  2. Imam Wish me a rose i predivna mi je :)
    Kupila sam je po preporuci i nisam požalila jer mi se slaže gotovo sa svim ruževima koje imam :)
    Morat ću si otići po bar još jednu jer su jako kvalitetne,a jeftine :D

    OdgovoriIzbriši
  3. kako ja obožavam tvoj stil pisanja!

    OdgovoriIzbriši
  4. Obožavam Essence olovke i prilično sam sigurna da ih sve imam :D
    Najviše trošim i volim Satin Mauve!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. satin mauve strašno dobro izgleda! valjalo bih skupit sve nijanse i bok. pikirat određene, nema smisla. sve su predivne!

      Izbriši
  5. Definitivno preporučujem satin mauve i in the nude..a wish me a rose moram pokupiti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. prema swatchevima in the nude nijansa mi se čini dosta sličnom ovoj a wish me a rose. piknut ću satin mauve definitivno, za dalje ćemo vidjet. :D

      Izbriši
  6. Baš juče sam ih gledala, i gledala... i videla sam i nova pakovanja na odvrtanje :) I nisam kupila :D Sve one koje sam uzela bile su prethodno isprobane od strane kulturnih razgledavača (jer ih ne mogu nazvati kupcima). Divne su nijanse, mene pati oštrenje ovih olovaka- uvek ih izlomim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jao kako ja to mrzim. sjećam se kad je catrice kamuflaža tek izašla i konačno pronađem dm koji ih je imao na polici i sve do jedna je bila otvorena i upackana prstima. strašno. enivejs, znači ima tih na odvrtanje. njih ustvari ne možeš tako lako polomit, a za tu cijenu i da pukne, nije takva drama.

      Izbriši
  7. Preporučam Satin Mauve. :))
    Ali meni su sve koje imam odlične!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. već brojim siću po novčaniku da odem upecat satin mauve. totalno ste me nagovorile. <3

      Izbriši
  8. Imam ovu Wish me a rose i oduševljena sam :) Ja imam suhe usne i uvijek imam problem sa pucanjem i krvarenjem. Inače stavim vazelin preko olovke i onda je sve ok :D

    OdgovoriIzbriši
  9. boje su redivna a roza mi se posebno sviđa p abi meni bljedunjavoj mogla dobro stajati. imam dvi bipine olovke koje mi u ladicama stoje jer još nisam skupila hrabrost da ih nosim

    OdgovoriIzbriši
  10. Imam 3 ove recimo starije verzije, red blush, cute pink i Honey berry (koja mi je preeeeeeedivna), i dvije ove nove na odvrtanje, girls dream i yummi berry koju također obožavam, padam na te ljubičaste nijanse izgleda, olovke su im stvarno odlične i koristim ih pa skoro svaki dan, pogotovo ovu yummi berry, najdraža mi je definitivno od svih olovki koje imam, a imam ih dosta :), izgleda da imam fetiš na olovke za usne :D

    OdgovoriIzbriši