2015/10/23

L'Oreal Super Liner Gel Intenza



Vrijeme je za recenziju jednog proizvoda kojem nisam do sada posvetila poseban prostor na svom blogu. Iako se može pronaći na našem tržištu već duže vrijeme, trebalo je vremena i hrabrosti da se odvažim investirati u njega. Iako sam na početku bila čak i pomalo razočarana uloženim i dobivenim, danas ovaj proizvod toplo preporučam svima koji su u potrazi za kvalitetnim gel eyeliner-om intezivne čiste crne boje koji će dugo potrajati. A riječ je o dobro poznatom L'Oreal Super Liner Gel Intenza eyeliner-u.

Što se tiče gel eyeliner-a općenito, moje mišljenje je da je to najbolji novitet kojeg su kozmetički brendovi plasirali na tržište. Tuševi općenito su po meni jedna šminkerska ambicija koju bi svatko tko uživa u makeup-u trebao nadvladati, međutim ponekad jednostavno nisu praktični i uistinu oduzimaju dosta vremena za nanošenje.

Kada su se na tržištu pojavili prvi gel eyeliner-i, znala sam da ćemo se voljeti. Vjerojatno do kraja života. Ipak, u ponudi je bilo moguće odabrati nešto prikladno manjem budžetu ili nešto podosta većem, stoga sam uvijek racionalno birala jeftiniju opciju. Nisam se razočarala osim u dugotrajnost takvih proizvoda koji su se prebrzo sušili. Primjerice, svaki mi se Essence gel eyeliner u koji sam investirala sasušio nakon pola godine, a Catrice gel eyeliner u koji sam se kunila je najednom postao pravi investicijski promašaj jer je bio neupotrebljiv. Ne znam tko i što su mu radili, ali su gadno zaribali.


A onda sam postala pomalo neugodno histerična svjesna činjenice da nemam ni  jedan upotrebljivi gel eyeliner u kolekciji i tražila koga drugog nego svoje čitateljice putem FB-a da mi sugeriraju koji kvalitetan drogerijski gel eyeliner bi eventualno trebala isprobati. Većina je navijala upravo za ovaj, pa sam duboko udahnula, uputila se prek ceste  u kvartovski DM, ugrabila kutiju vrijednu 100 kn i molila svemir da se potrudi da me uvjeri da je taj postupak bio neophodan.


Na prvu moram priznati da nisam bila ništa posebno oduševljena. Dapače, osim što je po mom ukusu bio premekan i nisam ga znala primjereno dozirati, vrlo često mi se topio na visokim temperaturama i bila sam sva zamuljana od njega. Dugotrajnost, mož' mislit. 


Pala sam na pakiranje i elegantnu teglicu, a uz sam gel dobila sam i kist koji mi se doduše s vremenom pokazao kao podosta nepraktičan zbog svoje veličine, ali definitivno za prvu ruku najbolje što možete koristiti u početcima dok ne otkrijete svoj savršeni tool za nanošenje gel eyeliner-a općenito.

S vremenom je to za mene postao zeleni ukošeni Essence kistić koji košta tek 10 kn, a savršen je za nanošenje ovakvih mekših tekstura na kapak. 


Ono što se još s vremenom odigralo je period mog ne korištenja gel eyeliner-a, zbog čega je vrijeme odigralo svoje i proizvod se minimalno sasušio dovoljno da postane moj najbolji prijatelj i saveznik.

Odjednom mi je njegova tekstura odgovarala više nego ikad, a i njegova dugotrajnost. Doduše, naučila sam se da zbog osjetljivih očiju i svojih potreba ni jedan proizvod na mom donjem kapku ili nedajbože waterline-u ne može potrajati previše vremena, ali povremeno se počastim nanosom ovog eyeliner-a na navedena područja i čisto solidno drži, uz fiksiranje sjenilom.


Neke stvari jednostavno morate prilagoditi sebi.

Tako je i s ovim čudom. Danas mi nije žao što sam u njega investirala jer vidim da će itekako potrajati i da se neće prebrzo sasušiti, ali sam se pomirila da će se i to kad tada dogoditi jer tako to ide sa kremastim proizvodima što god vi očekivali od njih. Zato ga koristim što češće jer nema smisla šparati na njemu.

Ako tražite uistinu kvalitetan gel eyeliner i ne bojite se investirati malo više u nešto što vam koristi, s ovim proizvodom nećete pogriješiti.

Možda kao i ja, na početku impulzivno reagirate pa zaključite da ste 100 kn mogli bolje uložiti, ali s vremenom će vas ovaj proizvod razvujeriti da ne, niste mogli. Dobar omjer uloženog i dobivenog, iako ja osobno uvijek biram jeftinije opcije ako imaju smisla.

Zasada, nema i zato ga preporučam drage volje.

Divotica.

Ljubi vas vaša Mala Trubica :*

Broj komentara: 5:

  1. Kad sam htjela kupiti svoj prvi gel liner mislila sam uzeti ovaj Lorealov, ali onda mi se ukazala prilika za Maybelline koji svi hvale i nisam se pokajala. On je stvarno predobar, intenzivno crn i dugotrajan.. Ipak i dalje imam želju da ovaj probam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. čula sam da je maybelline isto jako dobar, ali nekako je po glasovima čitateljica prevagnuo ovaj. jednom kad budeš imala priliku daj i ovom šansu, nećeš se razočarati. :)

      Izbriši
  2. Isto tako sam i ja reagirala na pocetku, uopce nisam bila zadovoljna. Sada mi je odlican :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. fiju, dobro je! mislila sam da samo ja imam bipolarne ispade prema proizvodima. :D

      Izbriši
  3. Hmmm, sad ne znam koji je bolji Maybellineov ili ovaj. Mislim da ce cijena odlučit :D

    OdgovoriIzbriši