2016/01/24

Catrice Ultimate Stay lipstick


Iako nisam užareni ljubitelj ruževa za usne, ne mogu reći da mi ih je mrsko posjedovati što se odrazilo i na moju kolekciju ruževa koja se poprilično upristojila posljednjih godina. Ovdje se ne radi o nikakvom hedonističkom fetišu (koji je btw, u mom slučaju rezerviran za palete sjenila) već instinktivnoj potrebi da svoje dnevne i večernje makeup lookove zaokružim, a i njegovane i lijepe usne uvijek pale.

Moju prikrivenu ljubav u biti čine nježne nijanse i satenski-mat finiši jer se s njima, najjednostavnije rečeno, osjećam najugodnije. Nisam jedna od onih pripadnica ženskog spola koja se vidi kako neprestano izvlači ogledalce iz torbice jer se gotovo uvijek zaboravim s kompletnim make up-om i sjetila bih se provjeriti da li mi ruž stoji na mjestu da me isključivo netko na to podsjeti, što nikako ne laska dramatičnijim nijansama.

Zato je Catrice Ultimate Stay ruž u nijansi 030 (Wood You Love Me) bio pun pogodak za moju osobnost i potrebe zbog čega je ovih dana postao moj svakodnevni saveznik.


Elegantnog pakiranja, pravilno koso rezanog oblika (kojeg najviše volim!) i nježnog mirisa, ovaj ruž se najviše iskazao prema svojoj primjesi nijanse.

Dolazi u količini od 3g i rok upotrebe mu je 24 mjeseci za otvaranja. Sumnjam da će jadničak toliko izdržati uz mene koliko ga često koristim, ali odajem mu unaprijed poštovanje zbog njegove ponizne ustrajnosti. :) 


Teksture je upravo onakva kakvom sam opisala svoj idealan ruž. Nije potpuno mat, ali voli nekako odražavati taj štih upravo u kombinaciji sa suptilnim satenskim finishem koji brižno vodi računa o tome da vam usnice ne izgledaju dehidrirano, iako ima potencijala uvući se s vremenom u borice ako ne vodite računa o njemu, osobito kada se potpuno upije. U biti, riječ je o uistinu bogato kremastom ružu potpune pigmentacije.


Ono što je definitivno najveći benefit upravo ove nijanse je što će ona lagano izblijediti i nema bojazni da će vam se neugodno skupljati na rubovima. 

Ima tendenciju laganog isušivanja zbog čega je potrebno dodatno pripaziti na dodatnu njegu usana što se ionako podrazumijeva ako i inače svakodnevno koristite ruževe i olovke za usne.

Nemam zapravo ništa ružno za reći o ovom proizvodu što je u biti glavni razlog zašto sam ga uopće odlučila i željela izdvojiti u zasebnoj recenziji.


Ako često sastančite s ljudima poput mene i držite do nekakve neutralnosti i ravnomjernosti u vašem dress code-u, ovaj ruž je pun pogodak u tom slučaju.

Ako ste isprobali već koju nijansu u kolekciji Ultimate Stay obavezno mi napišite svoje dojmove, a obavezno preporučite proizvod koji bi mogao konkurirati ovome (osobito prema nijansi), ako smatrate da postoji.

Vaša Mala Trubica :*

3 komentara:

  1. Nisam jos isprobala ovu kolekciju, ali defintivno cu morati u nabavku. :) Predivan ruz!

    OdgovoriIzbriši
  2. Iz ove kolekcije imam dva ruža ali tamnijih nijansi.
    Odlično ti pristaje ova nijansa, a i boja kose ti je za pet <3

    OdgovoriIzbriši