2016/01/27

NYX Tame & Frame Brow Pomade


I ptice na grani znaju da oblik naših obrva itekako može utjecati na cjelokupan izgled našeg lica. Iako nisam pobornik oštro iscrtanih obrva, već godinama ne propuštam rutinu njihovog naglašavanja smeđim mat sjenilima jer si u suprotnom izgledam prilično - ogoljeno. 

Ok, sve je stvar navike i ima dana kada se uopće ne bavim s njima jer je dobra pinceta zapravo pola posla, međutim vrlo često se potrudim značajno učiniti nešto s njima jer, ha, mogu!

Sjenila su u biti prilično zahvalni saveznici po pitanju nadopune obrva jer se s njima vrlo lako barata. Osobito jer ih uvijek možete nadograditi. Ipak, ne garantiraju trajnost, stoga ako provodite jako puno vremena vani i našminkani, preporuka je uložiti proizvod koji je namijenjen upravo u ove svrhe, kako biste izbjegli neugodne situacije da vam sjenila s obrva naprosto izblijede ili se slučajno razmažu.

Dugo vremena za oblikovanje obrva sam koristila Maybelline Color Tattoo  kremasto sjenilo u nijansi 40 Permanent Taupe. Ponekad bih ga često znala dodatno podebljati tamno smeđim mat sjenilom kako bi izbjegla eventualno izbijanje sivila, obzirom da se radi o takvoj nijansi. Ipak, nedavno je Maybelline na naše tržište izbacio mat verziju Tattoo sjenila, i nijansa 98 Creamy Beige mi se učinila dostojnom zamjenom za brzopotezno sređivanje.

Sve dok jednog dana nisam sasvim slučajno naletila na blog sale kolegica sa bloga 2u1 Beauty  i ugledala na rasprodaji NYX Tame & Frame Tinted Brow Pomade u nijansi 03 Brunette.

Obzirom da je moja tiha patnja Anastasia Beverly Hills Dipbrow (koji je pretenciozno skup), a Tame & Frame upravo njegov hvaljeni dupe, jedva sam dočekala da ga se dočepam i isprobam.

Prije kupnje, dobro sam proučila swatcheve i recenzije, a i dodatno se informirala kod cura, sve dok konačno proizvod nije našao put do mene.


Jedino što mi je bilo bitno je nijansa (gle, čuda) i da li se proizvod ima tendeciju sušiti obzirom da se radi o kremastoj teksturi.

Nisam isprobala Dipbrow da se baš idem kunuti da je ovo najbolji proizvod obrve za ikad, ali u pristojnom cjenovnom rangu uistinu nema tih riječi kojima bi opisala svoje zadovoljstvo.

Zapravo, otkad imam njega, ne pada mi na pamet kupovati bilo kakve skupe/jeftinije inačice proizvoda za obrve jer ovaj obuhvaća sve što želim za svoje potrebe.


Nanosim ga klasičnim Essence kosim kistićem koji je dovoljno mekan da obuhvati dovoljno i blago razmaže proizvod bez preoštrih linija, a zatim ga još dodatno izblendam četkicom za obrve.


Smeđe je nijanse sa primjesama sivog, ali na svijetlu smeđa puno više dolazi do izražaja. Nijansa stvorena za mene. Moguće je da se neprimjetno trusi zbog svoje srednje meke teksture, ali ništa što će utjecati na nanošenje i rezultat proizvoda ako se držite samih uputa.

Veliki bonus na to što se vrlo jednostavno može nadograditi. Nema bojazni da ćete s njim pretjerati, osim ako to ciljano ne učinite. Kako izbjegavam da mi obrve izgledaju doslovno i nacrtano, nadograđivanje koje ovaj proizvod omogućuje je neprocjenjivo. Na kraju dana, pomoću njega možete učiniti s obrvama što god poželite.


Isododecane, Trimethylsiloxysilicate, Cyclopentasiloxane, Polyethylene, Silica, C20-40 Alcohols, Phenyl Trimethicone, Trimethylsiloxyphenyl Dimethicone, Ozokerite, Octyldodecanol, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Dimethicone, Cyclopentasiloxane, PEG/PPG-19/19 Dimethicone, Disteardimonium Hectorite, Triethoxycaprylylsilane, Triethyl Citrate, Tocopherol, BHA, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol. MAY CONTAIN / PEUT CONTENIR (+/-): Mica, Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, 77492, 77499). 


Najbolji dio što mu je trajnost takva da dok vi to ne poželite proizvod ne ide dolje. A i onda ćete se morati malo potruditi. U pravom smislu riječi, proizvod je vodootporan. Moje preporuke je da koristite miceralnu otopinu jer s njom proizvod odmah klizi dolje dok primjerice, s vlažnim maramicama dosta moram trljati.

Preporučila bih ovaj proizvod svima i svakome tko vodi brigu o svojim obrvama i želi imati kontrolu nad proizvodom kojim ih oblikuje.

broken image

NYX kozmetika nije dostupna baš na svakom uglu, ali postoji načini da se ovaj proizvod naruči (primjerice, ovdje), gdje mu je cijena 65 kn.

Uistinu se sporo troši čime pogoduje činjenica da ga ja koristim već mjesec dana i potrošila sam ga minimalno iako mi je došao već malčice korišten. Neka potraje što duže i duže i neka se nikad ne isuši i neka nikad ovaj proizvod ne povuku iz prodaje. Amen.

Mala Trubica :*



Broj komentara: 11:

  1. Pratim te već neko vrijeme, i tu i na Šminkerici i imala sam ti potrebu reći koliko mi je drago da si počela opet aktivnije objavljivati postove. Obožavam doći na tvoj blog, vidjeti kakve si nove promjene uvela, što koristiš i znam da je teško biti posvećen samo blogu, ali da znaš da ima nas koji jedva dočekaju da nešto napišeš!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah, jao hvala do neba! Znam, posljednjih mjeseci sam usporena i nikako zadržati kontinuitet što se tiče pisanja, ali kad dobijem ovakav feedback onda znam da nema labavo! :D

      Izbriši
  2. Dipbrow je stvarno preskup. Kužim i da je u pitanju kvaliteta, ali stvarno, zahvalna do neba što postoje alternative koje su pristupačnije, a tu negdje konkuriraju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro je što sve više na tržište dolaze proizvodi koji mogu konkurirati Dipbrow-u, pa neka nas još netko nekad iznenadi!

      Izbriši
  3. Jel možeš napisati neku kratku usporedbu ili osvrt na Maybelline Tattoo Creamy Beige obzirom da si rekla da si ga koristila za obrve?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Creamy Beige je izvrsna za lagano nadopunu, nije toliko pigmentiran kao proizvodi namijenjeni baš za obrve, ali je također dugotrajan i odlična alternativa ako nemaš ništa drugo pri ruci. Možda pripremim posebnu recenziju obzirom da je Maybelilline Tattoo multifunkcionalan proizvod, ili ga ja barem tako tretiram. :)

      Izbriši
  4. Dobro izgleda samo što mi ne treba jer imam Dipbrow. Jest da se malo osušio, ali dodala sam unutra malo Aqua Seal-a i sad je bolje :) Razmišljala sam čak da nabavim NYX "pomadu" za obrve u tubici, ali sam se ipak odlučila za ABH jer su mi se nijanse bolje dopale. Kaj ej tu je, i ova NYX-ova se čini super!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja imam Nyx eyebrow gel i također sam jako zadovoljna sa njim :)
    Obrve ti super izgledaju!

    OdgovoriIzbriši
  6. Moram otići zaviriti live kakve su nijanse pa da pazarim...

    OdgovoriIzbriši
  7. Imam i obozavam samo se vrlo brzo osusilo,da li znas mozda ima li tome pomoći ili da trcim po drugi?😊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. možeš probati možda kapnuti par kapi glicerina? pomaže kod osušenih gel eyelinera, a nemaš što izgubiti da ga probaš oživiti. a sljedeći probaj držati tako da bude okrenut na poklopcu, nebi se trebao tako brzo posušiti

      Izbriši