2016/02/22

Avon Perfectly Matte Red Supreme


U Tester Boxu za veljaču, između ostalih divota, našao se i Avonov ruž za usne iz kolekcije Perfectly Matte u nijansi Red Supreme. Često ju znaju uspoređivati sa slavnom Rubby Kiss, osim što bih rekla da je ova mrvicu hladnijeg podtona iako su na fotografijama gotovo nezamjenjive. 


Mat ruževi nisu moj sport ukoliko se ne radi o proizvodu kremaste konzistencije za koje provjereno znam da ne isušuje. Kako inače imam prilično osjetljive usne, ova vrlina mi je prilično bitna jer će u suprotnom izgledati dehidrirano, a nakon nanošenja ne gine im ni troslojni balzam za ubrzani oporavak preko noći.


Nisam do sada imala prilike isprobati ostale nijanse iz kolekcije, da bih si uzela pravo za usporediti, ali ovaj Avonov ruž premašio je sva moja dosadašnja iskustva sa Avonovim ruževima koja posjedujem u svom sjećanju i uistinu sam ostala pozitivno iznenađena dobivenim.


Radi se u biti o klasičnoj crvenoj nijansi koja je posebna upravo zbog svoje teksture. Lagano maziv, kremast, pigmentiran, sa mat finishem. 


Nijansa koja je po svim usporedbnim recenzijama pridobila najviše simpatija upravo jer je pridobila karakteristike najpoželjnijeg matirajućeg proizvoda za usne kakvog svi tražimo i želimo imati u svojoj kolekciji.




Ruž ima ugodan miris koji je neprimjetan pri nanošenju, a obzirom da je riječ o crvenoj nijansi koja ponekad zna izgledati prilično nezahvalno, ako se nanosi pažljivo, moje preporuke su da koristite sintetički kistić pri samom nanošenju kako bi izbjegli eventualne probleme takve prirode.




Ugodan na usnama, bez ikakvog peckanja, gotovo da zaboravite da na sebi nosite takvu bogatu nijansu koja ne izgleda suho, niti sedefasto, već je apsolutno na granici savršenog omjera navedenog da izgleda perfektno.


Lagano blijedi tokom vremena, tako i dok jedete i pijete. Za održavanje pigmentacije pomirite se s time da ćete tokom dana ovaj ruž morati provjeriti ili nadopuniti, ali definitivno nije riječ o jednom od onih ruževa koji vam izazivaju nelagodu i zbog kojeg ćete se morati brinuti da li je na mjestu - jer je dok posve izblijedi - fiksiran na svom mjestu.

Izdaleko i na slikama izgleda sjajnije no što u stvarnost uistinu je, to je samo odbljesak koji stvara iluziju. Ruž je u stvarnosti hidratantnog mat finisha, a close up nijansi je fotografiran na danjem suncu.


U svakom slučaju, divota od proizvoda koji je pristupačan, a pobija sve prerasudbe vezane uz mat perfomanse ruževa za usne. 


Možda sam samo dovoljno sretne ruke da je prva nijansa koju sam iz ove kolekcije isprobala upravo ova - Red Supreme, pa sam zaslijepljena njezinim otkrivenjem, ali na kraju priče, zaključak je takav, da ako ikada poželite isprobati Avon Perfectly Matt ruž za usne, svakako nemojte preskočiti ovu nijansu i usrećite ženu-dijete u sebi.

Trubica :*

Broj komentara: 14:

  1. Odlična nijansa.
    Imam već 2 iz te nove kolekcije, mogla bih i ovu kupiti D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni je ova prva i sigurno neću stati na samo jednoj... :)

      Izbriši
  2. Pratim te od početka i jedva dočekam da nešto objaviš. Kupila sam na tvoju preporuku do sada Catrice kamuflažu, Essence bazu za oči koje koristim kao korektor za podočnjake (jer si ti tako rekla i stvarno funkcionira!) i trimere za obrve. Samo sam ti u biti htjela poručiti da nikada ne prestaneš pisati jer ima nas koji vjerno prate tvoje recenzije i kojima si olakšala izbor i kupovinu. Divna si i ti i blog i sve skupa. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ajmeee hvala tiii na ovakvom lijepom komentaru, srce mi je sada veliko 'ko kuća i uljepšala si mi dan puta 100!!! <3 <3 molim te javi mi se na malatrubica@hotmail.com da te nagradim što me vjerno pratiš i navijaš za mene!

      Izbriši
  3. Odlično ti stoji! :)
    No, čini mi se da pigmentacija baš nije najbolja (ili me oči varaju)?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sunce piči na mene na najjače + isprao boju fotić tako da na usnama ne izgleda vjerodostojno, ali na ruci je swatch na ruci u hladu i to je puna boja :D

      Izbriši
    2. Hehe,stvarno nije loše onda :) sad mi je još više žao što me cura preko koje sam naručivala zeznula za testere :(

      Izbriši
  4. Nisam još probala ove ruževe, ali sam vidjela da imaju dosta pozitivnih komentara. Mislim da ću pokleknuti i uzeti jedan, vjerojatno ovaj jer mi se jako sviđa boja! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uuu da, nikako ih nemoj preskočit, a s ovom bojom ne možeš pogriješiti ;)

      Izbriši
  5. Navala za ovim karminima, moracu nabaviti neki i ja. Inace, ovaj super izgleda! :)

    OdgovoriIzbriši