2016/04/19

Sneak Peek - Freedom & Makeup Revolution ~ Pink Panda Hrvatska


Znam, znam. Nema me niđe, utekla i pritajila se, ali eto dobre prilike i razloga da se konačno udostojim javiti. Danas vam donosim jedan kratki sneak peek Makeup Revolution i Freedom proizvoda kojima me je obradovao web shop Pink Panda Hrvatska, i malo je reći - ostavio bez riječi. (kuiš rima štima, ne?).

Proizvodi brendova Freedom i Makeup Revolution bi dušu dali za one koji traže nešto pristupačno za svoju kolekciju, a sudeći po rasponu asortimana koji je sve veći, nema toga što nemaju u ponudi i što vam neće, barem nakratko, zapeti za oko. Dapače. Ne da će vam zapeti za oko nego ćete teško moći odoljeti, a da ne isprobate nešto od njihovih proizvoda jer su uistinu cijenovno svakome pristupačni, a ako pogodite dobru stvar, definitivno, sukladno tome i isplativi. Isto vrijedi i za brend Freedom koji je cijenovno vrlo sličan MUR-u, s time da oni, po mom mišljenju imaju još više šminkerskih poslastica kojima je teško odoljeti ako volite isprobavati nove stvari.

U mom paketiću ovoga puta su se pronašla uistinu čudesa. Ne znam tko je pripremao paket za mene, ali me najiskrenije razveselio jer sam dobila sve ono što bih si rado imala u kolekciji, a nisam se odvažila isprobati prije toga.


Kako ništa od navedenog nisam još isprobala, danas ću stvarno malo pričati, a više će pozornosti preuzeti fotografije. Jednostavno ne mogu odoljeti, a da vam ne pokažem što sve imaju u svom asortimanu, a vrlo je bitno da mi na kraju ovog posta napišete koju recenziju bi najprije htjeli vidjeti da znam što da prvo krenem testirati.

Za početak, dobila sam čak dvije palete za konturiranje što me beskrajno usrećilo jer ih uistinu nemam. Obožavam highlightere i tople mat smeđe nijanse s kojima imate bezbroj mogućnosti.


Makeup Revolution Ultra Professional Contour Palette je stvorena za dosljedne ljubitelje konturiranja jer se unutar nje nalaze 8 nijansi za stvaranje konture i dva highlightera sa velikim ogledalom. Stigla sam isprobati tek nešto malo highlightera i moram priznati da se na prvu čine dosta pigmentiranima i daju se dobro blendati.



Nijanse u paleti su dosta svijetle, tako da ćemo vidjeti kako će se ponašati na mojoj koži obzirom da ona baš ne tolerira takav raspon mat nijansi, odnosno jedva su primjetne i vidljive na njoj.


Sljedeća paleta za kontutiranje je Freedom Pro Strobe paletica koja dolazi u paketiću sa kistom i sadrži 2 mat highlightera, s jednim shimmer highlighterom, 3 mat kontur nijansama i kistom. Pakiranje je samo po sebi svojevrsni how-to sa uputama kako koristiti određene nijanse, tako da smaram da je izvrstan za početnike i one koji su otvoreni za isprobavanje novih granica po pitanju šminkanja.



Obzirom da više naginjem osjenčavanju lica sa highlighterima i svakodnevno koristim strobe tehniku u svojoj rutini, jedva čekam isprobati ove highlightere. Uspjela sam odoljeti, a da ni u jednom trenutku ne umočim prste u njih što je za mene, izazov.


S kistom sam na prvu oduševljena jer izgleda čvrsto, a dlake se čine dovoljno gustima i kvalitetnima za nanos proizvoda tako da se nadam da neće razočarati.



Freedom Eyebrow Pomade me zainteresirao još od kad se počelo o njemu govoriti u krugovima blogerica tako da sam uistinu zahvalna na prilici da i ja isprobam ovaj proizvod. Nijansa na fotkama izgleda prilično svijetlo, ali uistinu vjerujem da će mojoj prirodnoj boji obrva itekako odgovarati.



Btw, fun fact - u međuvremenu sam se odviknula koristiti bilo kakve kremaste proizvode za popunjavanje obrva i okrenula se dobroj, staroj smeđoj olovci tako da me uistinu zanima hoće li me ovaj proizvod navesti da ponovno posvetim pozornost profesionalnim proizvodima za ovu svrhu.


I za kraj, Freedom Pro Studio fixing spray. Taaa-daaaa!


Ovaj proizvod sam htjela naručiti prije par mjeseci kada sam naručivala TheBlam primer za oči, ali nekako sam samu sebe odgovorila od te kupovine tako da sam uistinu bila presretna kada sam vidjela da se i on našao u paketu jer sam još uvijek u potrazi za dovoljno kvalitetnim, a pristupačnim fiksatorom.


Moram ga dobro testirati, ali sviđa mi se raspršivač koji za razliku od određenih fiksatora, ravnomjerno raspršuje proizvod i nema bojazni za lokvama na faci. Jes, što sve žene, u globalu, uznemiruje...


And so...A je to.

Nadam se da vam sline cure i da ćete mi se javiti u slučaju da vas nešto od navedenog zanima. 

Ponavljam još jednom da je ovom prilikom Pink Panda omogućila besplatnu poštarinu za sve moje čitateljice iznad kupovine od 77,00 kn u njihovom web shopu, što uistinu nije teško nadmašiti. Ako ste se poput mene zaljubili u ove proizvode, promo kod je FREESHIPPING pa se ne ustručavajte počastiti same sebe!

A u to ime, čujemo se!
Trubica

2 komentara:

  1. Jako, jako, jaaako me zanima tvoje misljenje o freedom fixing sprayu. :))
    Pomada je meni jako dobra, koristim ju otkako su stigle na pink pandu, ali opet.. Prije toga sam samo koristila sjenila. I drzim fige da ti se MUR paleta svidi, meni je srednja nijansa dobra po zimi za konturiranje, ove druge dvije cekaju ljetni ten, al stvar je u tome da ja svijetlim u mraku i po zimi moram cak pazit da ne pretjeram jer se to jako lako dogodi.

    OdgovoriIzbriši