2016/06/10

Catrice Prime And Fine Beautifying Primer


Petak je dan za metak, i novu recenziju na blogu. A ovog puta sam se odlučila osvrnuti na proizvod kojeg možemo vrlo lako uvrstiti u top izbor proizvoda koji vam nisu prijeko nužni, ali svakako ih vrijedi isprobati.


Prvi put sam ovaj primer vidjela na Catriceovoj promotivnoj kampanji na Youtube-u kada su predstavljali asortiman svojih proizvoda za postizanje prirodnog dewy look-a strobing tehnikom koju ja naprosto obožavam! Pa sam poput pravog manijaka popisala čitav niz proizvoda koji su preporučili, a samim time i ovaj primer.


Onda sam ga određeno vrijeme zaobilazila u širokom luku jer mi se nije sviđao omjer cijene i količine. Cijena mu je bila 40-ak kuna, a činilo mi se kao da je količina u tubici dovoljna tek za nekoliko nanošenja sve dok se nisam okuražila primiti ga u ruke i pročitati možda kojim slučajem deklaraciju (!) i otkriti da se radi ipak o klasičnih 30ml koliko manje-više uvijek dobijete kada su u pitanju drogerijski primeri. Pa rekoh, dobro, zašto ne? Ionako mi je u tom trenutku koža vapila za nekom vrste barijere, a da to nije hidratantna krema, a primere volim i rado štujem ako sam izvan kuće više od 10 sati što je vrlo često slučaj.


Catrice tvrdi da ovaj primer sadrži vitamin E. Naravno, ne mogu stopostotno tvrditi da je to živa istina, ali moram priznati da mi je vrlo lako povjerovati da je vrlo spretno zapakiran u sastavu obzirom da mi lice nikada nije bolje reagiralo ni na jednu vrstu primera kojeg sam do sada isprobala. Miris je božanstven, podsjeća me na miris hidratantne kreme što mu je još jedan veliki plus.


Pakiranje je također bonus jer su 30ml proizvoda zapakirali u sasvim solidnu tubicu, koja ovakva minijaturna, a ne bespotrebno glomazna, stane vrlo lako u svaku kozmetičku torbicu, a i doziranje joj je vrlo precizno i nema prelijevanja proizvoda što više pripisujem teksturi proizvoda, ali dobro je znati da ne možeš pretjerati.


Ovaj primer zapravo prema svojoj namjeni pruža sjaj licu i ako niste užareni ljubitelj dewy finish-a ovaj vam primer zasigurno neće biti izbor i bila bih luda da vam uopće idem predložiti da ga kupite. Ali, ako baš poput mene lajkate onaj zdravi sjaj kože koji je vrlo često zatomljen teškim i mat podlogama, ovaj primer će vam se svidjeti. Mislim, vjerujem da hoće.

Iako Catrice navodi da ga je moguće nanositi i samostalno, tu srećicu vam ne bih ipak preporučila obzirom da bi mogli postići potpuni suprotni efekt i umjesto voljenog prirodnog sjaja dobiti efekt masnog lica koliko god se shimmer u teksturi izbliza činio umjerenim. Jednostavno količina na većoj površini izgleda presjajno i preshimmerasto stoga izbjegavajte tu opciju.

Kao primer koji produljuje makeup na licu nije me nešto osobito oduševio. Podloga mi traje kao što je to uobičajno u ova toplija vremena, ali svaki put se oduševim kako podloga lijepo sjedne na njega i kako savršeno zblura i popuni pore. Super, super.


Koristim ga u većini slučajeva upravo prije nanošenja podloge jer mi prekrasno miriši i posegnem za njim svaki put kad procijenim da mi je barijera između kože i podloge prijeko potrebna, a dobro je i što moja, mjestimično suha koža odlično reagira na njega tako da se primer u kombinaciji s nekom lakšom podlogom odlično ponaša i čini me sretnom i zadovoljnom.

Na swatchevima možete vidjeti kako primer izgleda po teksturi i kako kad se razmaže i upije. 



Super je što ga možete koristiti i u svrhe highlightera pa ga samo lagano nanesete na jagodice lica i dobit ćete onaj dobri i zdravi sjaj kože što je vidljivo iz sljedeće fotografije. Nanijela sam ga da vidite koliko je dovoljno pigmentiran na koži lica, ali preporučam da ga čim bolje izblendate da izgleda što prirodnije.


Ovaj proizvod namjenjen je svim tipovima kože, međutim ne mogu garantirati za njegovu postojanost na masnoj koži obzirom da ja više naginjem suhokošcima. Meni je njegova trajnost u rangu svih ostalih praškastih proizvoda koje koristim u svrhe highlighter-a, oko 4-5 sati. Ako ga koristim ispod podloge, onda govorimo o nekih 6-7. 

Meni je to okej jer ne očekujem osmo svijetsko čudo od drogerijskog primera, ali definitivno mi se jako sviđa i ako ću ikada trebati ponovno primer, kupit ću ponovno ovaj, osim ako ga do tada ne povuku iz prodaje što mi se vrlo često događa. Onda ću plakati. Definitivno smo si postali jako dobri.

Ako tražite iluminirajući proizvod, tekući highlighter ili naprosto solidan primer za lice, svakako sjetite mojih riječi s početka priče da ovaj proizvod stvarno vrijedi isprobati.

P.S. Najavila sam selidbom poveće promjene na blogu koje možete sve više primjetiti na samom blogu stoga vas pozivam da me redovito pratite jer vam uskoro pripremam malo iznenađenje!

Ljubi vas vaša Trubica :*

Broj komentara: 13:

  1. 2u1 proizvod. :D Jako me podsjeća na Aura highlighter koji obožavam. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uuuu, čitala sam jako puno pozitivnih recenzija o njihovom highlighteru i jako si ga priželjkujem isprobati, ali svaki put kad ga poželim kupiti police su opustošene...

      Izbriši
  2. Uuu sviđa mi se definitivno ću ga isprobati

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. drago mi je to čuti, vjerujem da te neće razočarati :)

      Izbriši
  3. znači, ovako.. vidjela sam taj primer od catrice-a, i takav isti samo u bijeloj ambalaži. bijeli sam prije vidjela kod jedne blogerice i tražila sam ga i nikako nisam mogla naći ni u dm-u,ni u mulleru. bio je samo u toj ambalaži i nisam htjela kupiti jer nisam znala je li to to.. xD
    e sad, koja je razlika između tog i onog u bijeloj ambalaži?
    i kako nanosiš primer? kistom, četkicom, spužvicom?

    OdgovoriIzbriši
  4. Bijeli je potpuno suprotan od ovog, za smanjivanje neželjenog sjaja. Nisam isprobala, ali pretpostavljam da matira kožu, a u ponudi postoji još i zeleni koji je za neutralizaciju crvenila kože.

    Ja ovaj primer nanosim prstima i umasiram ga u kožu kao da nanosim hidratantnu kremu na lice. Ali vjerujem da jednako dobar efekt ostavlja kada se nanosi četkicama ili spužvicama, kako kome volja. :P

    OdgovoriIzbriši
  5. Mani se ćorava posla. Uopće ti ne ide. Pozdrav iz Zagreba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a daaaj ne računa se kad kritiziraš anonimno, daj ono fkt ne

      Izbriši
    2. nedo ti bog da prestaneš pisat radi ovakvih glupih komentara. usput, imam ovaj primer i iako ga ne koristim svakodnevno slažem se da je vrlo dobar!

      Izbriši
  6. Hahahah, salim se maaalo... Htjela sam vidjeti kako ćeš reagirati na glupu anonimnu poruku... Inače nemam fb ali sam slučajno jučer naletila na blog provela sam 3 sata čitajući, svake pohvale i samo naprijed.... Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. aaa hvala ti, ženo! samo me pliz nemoj više cimat ovako, bude mi ful neugodno :) :) :)

      Izbriši
  7. Ma nista drraga, u tvom pisanju se osjeti da to voliš i da jedva čekaš feedback od nas... Dada bila sam malo nad girl u početku, ali neće se ponoviti.. Nadam se da već pises nešto novo da imam citat na pauzi od ucenja... Kissy kissy

    OdgovoriIzbriši