2016/06/16

Freedom Pro Studio Anti Shine Fix spray


U nedavno objavljenom sneak peek postu u kojem sam vam pokazala kojim me je sve proizvodima web shop Pink Panda obradovala, nalazio se i novi Freedom Pro Studio Anti Shine Fix spray. Upravo ste za njega iskazale najviše interesa da napišem svoje dojmove, stoga evo i njegove recenzije.


Kada je riječ o fiksatorima općenito, moram biti iskrena i priznati da ih koristim čak i češće nego što je preporučljivo. Dok mnogi savjetuju da se koristi u ekstremnim situacijama kada znate da ćete cijeli dan biti izvan kuće i u pokretu i kada vam je vrlo važno da vam makeup bude na mjestu što dulje, ja ga manijakalno upotrebljavam gotovo svaki drugi do treći dan jer su meni baš te izvanredne situacije zapravo svakodnevni slučaj. Upravo iz tog razloga ih vrlo često izbjegavam kupovati zato jer znam da se neću odoljeti našpricati njime kada izlazim ujutro iz kuće, a stvarno su u većini slučajeva poražavajuće lošeg sastava koji će mi se dugoročno obiti o glavu (čitaj: kožu).

Do sada sam isprobala isključivo drogerijske fiksatore i termalne vode u spreju koje sam koristila u tu svrhu (ova opcija je po meni čak i najsmislenija) i moram priznati da me ni jedan nije nešto osobito očarao niti mi je preporodio život svojim postojanjem. A baš sam se nadala da će se i to nekad dogoditi.

Ono zbog čega sam ja najviše postala veliki ljubitelj fiksatora je što fiksatori podare neprocjenjivo zahvalan finish licu nakon što odradite kompletan makeup. Svaki put kada još prođem fiksatorom po licu oduševljena sam nastalim efektom i kako sve na licu nekako sjedne savršeno na svoje mjesto. 

Što se tiče produljenja trajanja makeup-a, tu su manje više svi bili u nekom istom rangu...Ni jedan se nije previše izdvajao nasprem drugog...Do nekih 8 sati to sve bude ok, a nakon toga postane svejedno što sam se uopće trudila. Iako tih 8 sati uopće nije toliko loš rezultat, kad mi netko kaže da će mi makeup sa fiksatorom trajati čitav dan (ili noć), onda si to i hoću.

Ipak, trajnost makeup-a sam riješila nekim drugim faktorima, odnosno primerima i bazama, a fiksatorima sam ostala vjerna baš zbog navedenog razloga, što savršeno stopi podlogu i makeup na licu i svaki makeup izgleda 10 puta bolje nego kada ništa ne stavim kao krajnji finish. 


Freedom Pro Studio Fixing Spray je u biti namijenjen suzbijanju sjaja kože i stvara mat finiš. Iz tog razloga sam odmah u startu imala neku vrstu averzije prema njemu jer ja uistinu volim dewy finish na licu i ne volim da mi je lice mat, osobito ako je neprirodno mat. Mogu zahvaliti samo svojoj koži što se učestalo ne masti pa mogu biti ovoliko bahata po tom pitanju, ali stvarno, to su te neke moje preferencije i šta ćeš.

E sad, za ovaj fiksator kažu da sastojci omogućuju da puder i makeup na očima uvijek bude na mjestu, bez brisanja ili blijeđenja čak 12 sati.

A jel? Ne znam, ja to nisam stvarno doživjela u ovih dva mjeseca testiranja, ali dobra fora. Puder produlji do nekih 8 sati max., a makeup na očima neću uopće spominjat jer se nema tu ništa za reći. Obzirom da nemam masnu kožu teško mi je uopće odrediti koliko suzbija sjaj. Stvarno nisam mjerilo pa ne bih ništa govorila po tom pitanju jer ću samo nekome dati pogrešne smjernice.

Sastav je sljedeći:

Aqua, Alcohol Denat., Propylene Glycol, Amp-Acrylates/Allyl Methacrylate Copolymer, Benzyl Alcohol, PEG-12 Dimethicone, Polysorbate 20, Polyacrylamide, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, C13-14 Isoparaffin, Dehydroacetic Acid, Tocopheryl Acetate, Laureth-7, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Panthenol, Sorbitol, Retinyl Palmitate, Linseed Acid, Helianthus Annuus Seed Oil, Aesculus Hippocastanum Seed Extract, Sodium Benzoate, BHT

I stvarno nije neki. Ovaj alkohol na drugom mjestu toliko bode oči, a vjerujte i miris mu je takav. Ipak, kako se ja protiv alkohola u sastavu ne borim jer je uistinu u svašta zapakiran, nisam se ustručavala isprobati ovaj fiksator ma koliko se god sve činilo crnim...

Jer naime ovaj fiksator će ostaviti vašu kožu (a stvarno ne bi čovjek rekao) toliko mekom da je to nešto što je mene kod ovog fiksatora toliko iznenadilo i osvojilo. Ni jedan fiksator nije na taj način utjecao na moju kožu i ako nakon određenog vremena lagano dotaknete svoju kožu stvarno ćete osjetiti razliku. 


Kao i kod svih drugih fiksatora, filozofija je ista. Dobro protresete bočicu, zatvorite oči i poprskate sprej. Pumpica je sasvim solidna, super to sve možete s njim odraditi jer ne prska u mlazovima već ravnomjerno kako i spada. Jedino što ima stvarno neugodan miris alkohola koji sam već spomenula, ali ako ništa drugo za nekoliko sekundi taj miris instant ispari pa nema bojazni (osim u glavi kada na temelju mirisa shvatite što to upravo radite svojoj koži).


Zaključak ove priče je da ovaj sprej koliko god je po mnogim točkama optužnice kriv, fascinantno, jako zanimljiv proizvod kojeg ne mogu prestati koristiti jer mi se uistinu jako sviđa krajnji efekt koji stvara. Nije definicija istinskog fiksatora za lice, ali opet s druge strane dobro to sve nekako izgleda s njim.

Cijena mu je na Pink Pandi 52,90 kn i možete ga naručiti ovdje. Ja sam podijeljenog mišljenja oko njega iz razloga što mi se ne sviđa njegov sastav i što bi stvarno bila zahvalna da malo dulje produži makeup, a na vama je da sada procjenite da li bi vam odgovarao i koji su točno vaši kriteriji kod odabira fiksatora.

Obzirom da nam stižu topliji dani moja preporuka bi više bila neka termalna voda u spreju jer ne isušuje dugoročno kožu već ju hidratizira. 

Ali opet, tko sam ja da ikome sudim kada sam već gotovo potrošila ovaj sprej jer mi stvarno dobro dođe.

U slučaju da imate bilo kakva dodatna pitanja i još uvijek se nećkate bi li ili ne isprobali ovaj proizvod, slobodno se javite u komentarima, pitajte što vas zanima pa ćemo skupa procjeniti da li bi vam ovaj proizvod odgovarao.

Vaša Mala Trubica :*

2 komentara:

  1. Ja imam masnu kozu i imam ovaj fixator. Sto se tice sjaja, ne blokira ga u potpunosti, barem ne kod mene.. sebum mi se pojavljuje ali u manjim kolicinama nego bez njega. Par puta sam cak sprejala na samo jednu stranu lica da vidim razliku.. na strani bez spreja se zamasti dok je sa sprejem vise zdravi sjaj, dewy finish..

    OdgovoriIzbriši
  2. Negdje sam čula, a koliko je točno ne znam da se sastav fiksatora ne razlikuje puno od laka za kosu. Nisam ih imala prilike isprobati, ali jesam Avene termalnu vodu i stvarno super 'stopi' puder s kožom. ;)

    OdgovoriIzbriši