2016/06/03

Usporedba korektora (iz moje kolekcije)


Dugo očekivani post konačno je došao na red. Istina je da sam ga najavljivala još prije dosta vremena i da su mnoge od vas ispitivale za njega, ali ako ništa drugo evo blaga utjeha što ste ga toliko dugo čekale jer sam u međuvremenu uspjela skupiti još veći i pozamašan broj različitih korektora.


Kao što i same znate, muku mučim s podočnjacima još od srednjoškolskih dana kada sam se ustvari najmanje opterećivala svojim izgledom sve dok se nisam ipak malo bolje pogledala u ogledalo i shvatila da postoji način da ne izgledam baš vječito kao da mi je kronično potreban san. Sigurna sam da svi mi prepoznajemo nešto na sebi što nam nekako kvari doživljaj o sebi, a ako bi se kunula u jedan jedini proizvod koji je must have u mojoj kozmetičkoj torbici, onda je to definitivno dobar korektor jer nije stvar samo estetike već i same korekcije.

Moram priznati da u posljednjih nekoliko godina još uvijek nisam pronašla korektor koji me toliko oborio s nogu da sam ga kupila ponovno. Na taj ishod zaisigurno ima utjecaj činjenica da volim isprobavati novitete na tržištu koji se realno svakodnevno ukazuju, tako da, čemu se ograničavati jednim proizvodom ako ih na izbor imam i više nego što je potrebno. Ali da, kada kupim jedan proizvod i otkrijem njegove mogućnosti, ako sam zadovoljna s njim, teško da ću posegnuti za novim dok ovaj potpuno ne potrošim.

Ali blogerica kao blogerica, šminkerica kao šminkerica, ipak je nekako uspjela nakupiti određeni broj korektora koje koristim i kombiniram ovisno o potrebama i vlastitom raspoloženju. Ipak moram biti potpuno iskrena i priznati kako neke od navedenih u ovom postu uopće više ni ne koristim, a svoje razloge ću navesti uz svoje kratke i što preciznije dojmove.

Da ne duljim sa tužnom i nepotrebnom pričom o tome kako svoje genetski predispociozinirane podočnjake nikada upotpunosti ne mogu prekriti (samo uspješno eventualno posvijetliti), bacit ću se odmah na usporedbu nadajući se da će vam ovaj post biti od koristi i da ćete na temelju mog iskustva pronaći (možda) proizvod koji bi vama mogao odgovarati. 

Pa krenimo redom.

Kao što je očito iz priloženog, najveću kolekciju korektora koju posjedujem su upravo Catrice Camouflage Cream u nijansama 010 Ivory, 025 Rosy Sand i 020 Light Beige. Očito je i koju nijansu najviše trošim, a razlog zbog kojeg posjedujem više nijansi je u biti sljedeći.


Naime, prvi put kad sam kupila Catrice kamuflažu bila sam blagorečeno o-d-u-š-e-v-lj-e-n-a! Iako su svi bili nešto suzdržani oko upotrebe ovog proizvoda na podočnjacima, ja sam ga ambiciozno koristila isključivo u te svrhe zato  jer je to bio po prvi puta proizvod koji je bio dovoljno pigmentiran i kremast da može prekriti hiperpigmentaciju (ne doslovno) s kojom se borim. Naravno, proces nanošenja proizvoda na osjetljivo područje ispod očiju je ipak malo drugačiji i osebujan u odnosu na ostale, tekuće, korektore, obzirom da ima tendenciju dodatnog isušivanja. Ipak, ja sam bila prezadovoljna ovim proizvodom osim što sam za prvi puta uzela jednu jedinu nijansu koja mi se u danom trenutku dala na izbor, a to je bila upravo nijansa 020 Light Beige. Iako mi je ustvari super odgovarala nekako sam živjela u uvjerenju da zasigurno postoji nijansa koja bi mi još bolje odgovarala.


Zato sam najprije skočila na dosta svijetlu nijansu (010 Ivory), a onda se povela za nijansom koja lagano vuče na boju lososa (025 Rosy Sand) i koja bi mi radi boje podočnjaka trebala još više odgovarati. Međutim, ni jedna ni druga nijansa me nije nešto posebno oduševila u odnosu na prvu koju sam kupila, a to je bila dakle 020 Light Beige koju koristim i trošim svakodnevno i dalje. 

Nijansu 010 Ivory povremeno koristim za konturiranje jer mi je za podočnjake presvijetla i kad ju nanesem ostavlja efekt kreča (nemam bolji izraz, jednostavno je tako), a skupila sam dva primjerka jer sam jedan dodatno dobila na poklon. Za 025 Rosy Sand mi se čini da nedovoljno prekriva, vjerojatno zbog nijanse koja vuče na roskastu, ali opet nedovoljno pa izgleda kao da sam na svoj tamni podočnjak nanijela istu tu boju podočnjaka u obliku korektora. 

Ovi proizvodi zbog svoje kremaste teksture nisu namijenjeni direktnom nanošenju na podočnjake već prekrivanju svih preostalih nedostaka na licu kao što su primjerice prištići i hiperpigmentacijske mrlje, a super su i za instant i brzinsko prekrivanje tetovaža. Toliko su moćni. Ali ipak, ako poput mene želite njegovu moć iskoristiti za prekrivanje podočnjaka bitno je da jako, jako, JAKO dobro hidratizirate područje prije njegovo nanošenja i da ga dodatno fiksirate nekim transparetnim puderom kako bi vam se ne bi dodatno uvlačio u borice iako ću vam odmah napomenuti da je to s ovim proizvodom nemoguće izbjeći i da ćete ovim postupkom samo taj cakey efekt donekle ublažiti.

Ipak kako sam ja dovoljno očajna i luda da mi je više bitno da ne izgledam kao da me pere opaka groznica, koristim ga bez obzira na to što možda nije preporučljiv i primjenjen za tu svrhu ma što netko imao prigovoriti o tom slučaju jer mi je u prekrivanju ovaj proizvod uistinu broj 1.

Isprobala sam u međuvremenu i njegovu tekuću verziju o kojoj sam pisala ovdje, međutim dogodilo se da je ovaj proizvod malo previše počeo oksidirati na mojoj koži i proslijedila sam ga dalje osobi kojoj sasvim dobro funkcionira tako da trenutno nemam proizvod za usporedbu, ali ako vas zanima više detalja oko njegovog korištenja bacite oko na malo stariju, spomenutu recenziju.

Nadalje tu imamo još jednu vrstu kremaste kamuflaže, ovog puta Essence Camouflage Cream Concelear u nijansi 010 Natural Beige koja u bit sadrži 2 nijanse kako bi što bolje mogli prilagoditi prekrivanje svojim potrebama. 


Moram biti iskrena da sam ovu kamuflažu koristila uistinu najmanje od svih navedenih korektora u ovom postu jer nisam baš zadovoljna pigmentacijom ovog proizvoda, a i nijanse su mi presvijetle.


Tekstura mi se puno više sviđa od Catrice kamuflaža, ali nekako se nismo pronašli. Ovaj proizvod mi je ustvari proslijedila draga Sis' da ga tek toliko isprobam, ali nije me kao što primjećujete dovoljno oduševio da ga ponovno kupim.

Sljedeći na repertuaru je Manhattan WakeUp Concealer u nijansi koju više ne mogu iščitati jer se potpuno obrisala sa deklaracije, a i realno ovaj proizvod sam potpuno potrošila. 


Kupila sam ga na preporuku divne novinarke Matee  poznatije u blogerskom svijetu kao Paola Bracho koja mi uvijek javi kada otkrije neki super proizvod za podočnjake i ovo je po meni jedan od najboljih drogerijskih korektora za posvijetljivanje kojeg sam do sada isprobala. 


U kombinaciji sa kamuflažom super funkcionira jer s kamuflažom potpuno pobijem na neki način tamnu pigmentaciju, a s ovim Manhattanom posvijetlim područje da izgleda još sviježije. Doduše, više ga uopće nemam i njegove posljednje tragove sam iskoristila za ovu recenziju ali da, uistinu sam bila prezadovoljna s njim.

Bio bi odličan za nekoga tko nema jako izražene podočnjake jer je dovoljno lagane teksture da se ne uvlači u borice, i stvarno daje onaj zdravi efekt posvijetljivanja koji je vrlo nužan kada je u pitanju pravilno kamufliranje, i sigurna sam da ću ga ponovno kupiti.

Max Factor Pan Stik i ne koristim baš u svrhu prekrivanja podočnjaka iako je možda prvobitno tome i namijenjen, ali sumnjam, obzirom da je vrlo kremast i strašno se uvlači u borice.


Ja ga koristim kao podlogu o čemu sam pisala ovdje, ali ne mogu umanjiti njegovo prekrivanje koje mi se uistinu jako sviđa i žao mi je što nije malo više prilagođen prekrivanju nedostataka poput podočnjaka.  
Nijansu koju koristim je 13 Nouveau Beige i iako sam zadovoljna s njom namjeravam sljedeći put isprobati neku mrvicu svijetliju nijansu.


Izdvojila sam ga na ovoj listi zato jer ga povremeno koristim u kombinaciji sa nekim drugim korektorima jer ako ga nanosite na čitavo lice da se vrlo lijepo umasirati i na područje ispod očiju ako vam to naravno nije krajnji korak i ako ćete ga zasigurno fiksirati dodatno barem još nečim. Ali super proizvod koji divno miriši, traje i više nego što sam prvobitno očekivala i stvarno je multifunkcionalan.

Bobbi Brown korektori su bili moja tiha patnja dok nisam pazarila jedan od svoje blogokolegice.


Kao što to obično biva sa razvikanim i vrlo slavnim brendovima imala sam velika očekivanja od ovog proizvoda ali moram biti iskrena i priznati da ga koristim jedino za SOS situacije, odnosno uvijek ga imam sa sobom u torbici ako mi baš jako zatreba. Svakodnevno vrlo rijetko.


Tekstura nije loša, dovoljno je lagan i kremast, ali treba s njim jako pažljivo baratati odnosno proizvod treba precizno utapkati da ne bi došlo do nepotrebnog uvlačenja u borice, ali ovaj transparetni puder nekako pomogne u toj borbi pa je ok. Ipak, da mogu birati ne bih ga opet kupila jer kao što rekoh i nije me baš nešto oborio s nogu, preslabo prekriva, a za malo skuplje proizvode to je vrlo ključan faktor.

Misslyn korektor u nijansi 03 sam također pazarila od kolegice i moram priznati da mi se njegova tekstura i prekrivanje jako sviđa osim što bi meni više odgovarala malo svijetlija nijansa. 


Koristim ga umjesto Manhattan WakeUp Concealer-a kojeg sam potrošila i mogu reći da mu je sasvim solidna zamjena iako mi je Manhattan ipak mrvicu draži. Također, prilično dugo traje, potrebno ga je vrlo malo i minimalno se uvlači u borice te je super-kremast.


Ipak, ne mogu ga koristiti samostalno, jedino u kombinaciji s malo kamuflaže za potpuno prekrivanje jer zbog tamnije nijanse nedostaje onaj efekt slavni efekt posvijetljivanja koji je za mene vrlo bitan.

I za kraj, Aura Correct Me! Concealer koji je vrlo hvaljen na beauty blogerskoj sceni ali mene osobno nije oduševio. 


Ok, ponajviše sam sama kriva jer sam izabrala potpuno pogrešnu i najtamniju nijansu koja mi se nudila na izbor (a na izbor su mi se nudile pak najsvijetlija i ova 306 Natural - najtamnija), ali ne vidim štos u njegovoj pigmentaciji. Jednostavno mi njegovo prekrivanje nije dovoljno iako, skidam kapu teksturi koja je dovoljno kremasta da se uopće ne uvlači u borice i ima dana kada posegnem za njim u kombinaciji s puderom (stopi se, stopi se). Ipak nadam se da će me još više oboriti s nogu kada se dohvatim nijanse koja mi ustvari odgovara.


I to je u biti to što se tiče korektora koje trenutno posjedujem. Ako imate povećih problema s podočnjacima poput mene, htjela bih vam ipak dati još nekoliko savjeta i trikova oko kupnje i korištenja korektora koji bi vam eventualno mogli pomoći u izboru:
  • ako imate iole tamnije podočnjake birajte roskaste nijanse i nijanse boje lososa jer će one najbolje prekriti tamne krugove
  • kao krajnji finish uvijek na licu nanosite lagane korektore koji posvijetljuju područje ispod očiju tako što ćete ga lagano izblendati na liniji gdje se nazire podočnjak. Da se ipak malo jednostavnije izrazim - nanosite ga u obliku trokuta i dobro izblendajte.
  • nemojte zaboraviti kod nanošenja korektor staviti i u ugao oko...taj dio oka također je zahvaćen zloglasnim podočnjakom
  • korektor može biti u kremastom ili tekućem izdanju, svakako koristite onu konzistenciju koja vama najviše odgovara. Iako je poželjno koristiti tekuće korektora za prekrivanje podočnjaka, meni su se upravo kremasti pokazali najučinkovitijim, ali svakako nemojte zanemariti njegu i dodatnu hidratizaciju tog područja
  • prije kupnje bilo koje vrste korektora dobro proučite swatcheve i usporedite ih paralelno na koži kako bi mogli najbolje procjeniti koja nijansa bi vam najbolje odgovarala

I za kraj, još jedan savjet, nemojte se nikada ograničavati jednim jedinim proizvodom. Uvijek možete kombinirati više kako bi postigli najbolji krajnji efekt. Isto tako, poželjno je dodatno fiksiranje transparetnim puderom ali nikako nemojte pretjerati po tom pitanju. Tržište svakodnevno nudi puno različitih područja, za različite potrebe i tonove kože, tako da svakako uvijek tragajte i isprobavajte nešto novo bez obzira ako pronađete svoj IT proizvod jer nikada ne znate...

Usporedbe radi imala sam potrebu poslikati podočnjake prije/poslije kako bih vam pokazala kako to funkcionira kada odlučite kombinirati više proizvoda. Koristila sam Catrice kamuflažu u nijansi 025 RosySand i Bobby Brown korektor u nijansi Porcelain skupa sa transparetnim puderom koji dolazi s njim. 

Međutim, fotografije su mi strašno loše ispale pa prilažem webcam kolaž u nadi da nećete previše zamjeriti, a da ćete opet neku razliku i vidjeti.

broken image

Osobno me isprobavanje svakog novog proizvoda i korektora na tržištu prilično veseli bez obzira ako me na kraju dana i ne obori s nogu. Čitanje i praćenje recenzija i iskustva drugih također može pomoći u traženju idealne kombinacije (meni barem je) stoga se nadam da će ova usporedba možda nekome biti od koristi.

I da, zapamtite da ponekad podočnjake ne možete uvijek potpuno prekriti. Ja sam se, kao što sam već spomenula na početku, pomirila s tim da će mi uvijek nazirati, samo je ključ u tome da ih što suptilnije stopim sa ostatkom lica.

Nadam se da sam vam pomogla, a obzirom da sam sigurno nešto bitno zaboravila spomenuti pozivam vas da me sve što vas još zanima pitate u komentarima i da mi svakako preporučite korektore koji su se vama pokazali dobrima pa se čujemo!

Ljubi vas Mala Trubica :*

Broj komentara: 7:

  1. mislim da sam ti već stoput rekla da obožavam tvoj stil pisanja al kad me svaki put oduševi tvoj pristup i stvarno sam uživala u ovom postu.
    žao mi je da ti aura korektor nije najbolje odgovarao, meni je on do sada najbolji korektor na tržištu i ako budeš imala prilike isprobaj svijetliju nijansu tj. nemoj odustati od njega.

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala, hvala, hvala ti puno!
      obzirom da su svi oduševljeni aura korektorom, neću još ništa zaključivati dok ne isprobam nijansu koja bi mi zapravo odgovarala :)

      Izbriši
  2. Pozamasan broj korektora, a isprobala sam od svih jedino essence kamuflazu. Drago mi je sto sam nabasala na tvoj blog. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post :) Ja jako volim Catrice kamuflažu za prekrivanje nepravilnosti, prvo sam si kupila 020 da bi shvatila da ću se rijetko kada spojiti s tom nijansom, dok mi 010 sada savršeno odgovara. I super mi je što je odlično popuni pore na nosu! Istina je da ih vrlo brzo začepi, ali radim malo kompromisa. Ispod očiju koristim Aurin, kojim sam i ja oduševljena, a ako napravim i "baking" nema greške :D Pan stick želim probati već neko vrijeme da ga koristim kao podlogu. Imam suhu kožu pa me privlači što je tako kremast.
    Iva

    OdgovoriIzbriši