2016/08/16

Hello Summer pekmez za suncanje i ulje sa zlatnim sljokicama


Vrijeme je za recenziju dva proizvoda za koja otvoreno mogu reći da su, svaki na svoji način, obilježili moje ljeto.


Ove godine se mnogo toga pozitivnog izdešavalo u mom životu, a ovog ljeta uspjela sam zaokupiti tjedan dana pravog, hedonističkog odmora na otoku Pagu. Nisam previše vremena ni pozornosti pridavala nekoj povećoj opskrbi i pripremi po pitanju ljetnih preparata, da vam ne govorim da ni korektor nisam ponijela sa sobom koliku sam potrebu imala isključiti se iz svoje svakodnevice. Sva sreća pa mi je mjesec dana ranije na kućnu adresu stigao paketić sa Hello Summer setom proizvoda za sunčanje pa sam uistinu bila u stanju pripravnosti barem što se sunčanja tiče. 


Moram priznati da sam se o ova dva proizvoda načitala recenzija i recenzija. Kako prije nego što sam ih testirala, tako i nakon. Iskreno, i nisam naišla na previše konkretnih recenzija, sve su manje više bile informativnog karaktera, tako da uistinu nisam prije samog isprobavanja znala što me točno očekuje. Zato sam odlučila da ću se u ovoj recenziji osvrnuti više na vlastiti dojam i iskustvo nego na informacije o pakiranju i detaljima oko ambalaže jer znam da ste vjerojatno o tome dosta čitale.

Najprije ću krenuti sa Hello Summer pekmezom za sunčanje sa šljokicama. S naglaskom na šljokice. :)


Kada sam se pakirala za put, veliku sam pozornost pridavala kako ću ovaj proizvod zapakirati jer sam iz nekog razloga očekivala da će proizvod biti tekuće teksture. Ok, ne baš tekuće poput ulja, ali puno kremastije teksture nego što on uistinu je. Proizvod je zapakiran u plastičnoj posudi, s jednostavnom ambalažom koja asocira na ljeto, a najveće pohvale idu dodatnoj zaštitnoj foliji koja me je dočekala ispod poklopca. Zahvaljujući njemu, između ostalog, uspjela sam svoje porive zatomiti da ga ne otvorim prije samog odlaska na put.

Proizvod je sam po sebi dosta čvrst što je po meni bilo najveće iznenađenje. U jednom momentu nisam znala otkud uopće krenuti pa sam ga lagano zagrijala prstima i krenula grabiti. 


Miris je božanstven. Za njega su me pripremali ranije opaskom da asocira na more i plažu pa ništa manje nisam ni očekivala, ali ovako divan miris mi, dok ovu recenziju tipkam u oblačnom Zagrebu, budi uistinu lijepa sjećanja i tjera me da budem nostalgična. Jao, oću natrag na more...!! 

Arrrgh. Nego, pekmez.

Ono što sam odmah na prvu primijetila je to da ga treba dosta dobro utrljati u kožu. Ako ga samo razmažete, ostat će tragovi, stoga za nanošenje ovog proizvoda odvojite ipak malo  više vremena jer ako ga krenete nanositi na brzinu, ne bu dobro. :) Bitno je da zapamtite da ovaj proizvod dolazi u dvije verzije. Jedna je sa zaštitnim faktorom, a drugo, ovu koju sam ja isprobala, bez. Stoga, obavezno prije nego krenete nanositi pekmez, nanesite i kremu za zaštitnim faktorom. 

Proizvod je dosta mastan. Ok, možda ne baš dosta, ali mastan je i taj osjećaj će vas pratiti dok se recimo ne bacite u more. Ono što je fascinantno je da ćete baš zbog te, ajmo reći teže, čvršće teksture, koju je potrebno jako dobro utrljati, dobiti odmah u startu jednu nijansu tamniju od vaše kože. 


Svrha ovog proizvoda je da ubrza tamnjenje kože. Na deklaraciji je istaknuto da sadrži shea butter i maslinovo ulje. Evo pogleda na sastav:


Moram biti iskrena i reći da sam u vezi ovog proizvoda podijeljenog mišljenja. Razlog tomu nije njegova učinkovitost, dapače, već njegova tekstura i nanošenje. Da sam nijansu tamnije primijetila sam već kod prvog nanošenja, a i svidjelo mi se što se nakon kupanja ne moram izričito ponovno mazati već se ovaj pekmez dovoljno upije i ostaje na koži dovoljno dugo da se ne moram neprestano mackati što ni inače nemam baš naviku činiti. Ono što me u biti smeta kod njega je što se teško razmazuje i što je prepun šljokica. Toliko ih je da ih se teško otarasiti. Moj dečko bi svaki put kad bih ga zamolila da mi namaže leđa kolutao očima i vršcima prstiju mazao proizvod jer ih je vrlo teško mogao skinuti s ruku. Šljokice bi ostale ne samo nakon kupanja već i tuširanja. Sve u svemu, OMG i te proklete šljokice. 

Ako vam slučajno proizvod dođe u kontakt s odjećom ili kupaćim, sve će se vrlo lako isprati tako da, barem to.

Ipak, vratimo se na ono najvažnije, a to je da li djeluje? Pa svakako ne mogu reći da pomaže. Meni koja inače vrlo teško dobiva boju ovakva vrsta proizvoda i više nego odgovaraju zato što potiču proizvodnju melanina na koži. Zahvaljujući njemu dobila sam vidljivo brže boju, a s obzirom na to da sam ja uvijek minimalno posvećena sunčanju drago mi je da mi je u tih par navrata što sam si dala truda ovaj proizvod pomogao da postignem značajnu razliku prije i kasnije. Pjegice su kao i svake sezone dobile svojih pet minuta slave i došle do još većeg izražaja.

S obzirom na ponudu na tržištu i konkurenciju, ne mogu reći da je ovo najbolji pekmez za sunčanje koji ćete isprobati, ali garantiram da djeluje bez obzira na to što bi ja ove šljokice potpuno izbacila iz čitave priče. Je da daju poseban finish koži i ona se upravo zbog njih divno presijava na koži, ali definitivno nisam fan u ovoj količini i one su mi u biti jedina stvar za zamjeriti. Btw, nakon što se osunčate i odete ohladiti u more, koža će vam biti neopisivo meka da se nećete moći prestati dirati. ;)


Što se tiče Hello Summer ulja sa zlatnim šljokicama, e za njega sam stvarno bila skeptična jer sam ga počela koristiti tek nakon što sam se vratila u Zagreb. Imala sam averziju prema njemu, osobito kada sam vidjela koliko šljokica sadrži pekmez pa me uhvatila panika da će s ovim uljem situacija biti još kritičnija, ali, oh kako sam se prevarila. Ovaj proizvod je DIVOTA!


Znam da sastav sam po sebi nije baš najbolja kombinacija, ali ovaj proizvod toliko paše mojoj dehidriranoj suhoj koži da to nisu istine. Upija se u sekundi, nema šanse da ostaje išta masno na koži i ok, ima šljokica, ali za razliku od pekmeza, puno su decentnija i vrlo lako se ispiru s kože.
Tako da, nema bespomoćnog trljanja dlanova s čim smo se mučili u prvobitnom slučaju.



Također božanstveno miriši i on se osjeti dosta dugo na koži, a ono što me oduševljava je koliko mi je koža mekana nakon što se proizvod upije. Osjećam se predobro svaki put kada nanesem ovo ulje i sama ne vjerujem koliko mi ovaj proizvod paše. Osobito jer sam vidjela da nekima ovaj proizvod nikako na paše, ali ja ga naprosto obožavam. Pogotovo sada u ove dane kada se ljeto bliži polako jeseni i kada svi okolo hodaju preplanuli i svježe osunčani....Ovaj proizvod daje baš onaj završni touch na tu čitavu priču i prisiljava da ljeto ostane još barem malo aktualno...


Vrlo se lako dozira, a ja ga nanosim tako da nekoliko kapi stavim u dlan, protrljam ga o drugi i nanesem duž čitavog tijela i samo uživam! Osjećaj mekoće ostane i dan kasnije! 


Ima dodatnu zaštitu na pipeti tako da se ne može bez upotrebe vaše sile samo tako otvoriti, i u ovom malom pakiranju od 30 ml je vrlo lako prenosiv. 

Zbog ovog proizvoda sam odbacila sve proizvode za njegu kože nakon tuširanja i posvećena sam samo tuširanju u gustom Dove gelu i mazanju s ovim uljem. 

Zaključak priče je da su ovi proizvodi ustvari vrlo dobri. Što god mislili na temelju tuđeg iskustva i mišljenja, možda je najbolje da ovakve proizvode uvijek testirate na svojoj vlastitoj koži. Ne mogu vam, kao i u svakoj svojoj recenziji reći da nešto obavezno kupite jer ne reagiramo svi na isti sastav jednako. Stoga baš i nisam onaj tip blogerice koji će brujati pretjerano o preparativnoj njezi jer da bi o tome mogao pametovati valja biti dovoljno stručan. Ipak, na svom blogu i u svojim recenzijama uvijek prenosim svoje vlastito iskustvo, kako bi na temelju njega mogli presuditi da li bi možda i vama mogao odgovarati, a u ovom slučaju, ako imate problema sa suhom kožom, za ovo ulje imate moju toplu preporuku.

Ako tražite pekmez za brzo tamnjenje koji je također pristupačan i koji SADRŽI (doslovno) glitter, evo dobre stvari! Nije moj prvi izbor, sada već znate zbog čega, ali ae buraz, fino sam se zapekla s njim.

U komentarima slobodno pitajte ako vas još nešto zanima.

P.S. Ulje se može koristiti i za kosu, ali iskreno, bez obzira što sam bila svjesna te činjenice nisam ga još isprobala u te svrhe, ali obzirom koliko me je ugodno iznenadio na koži, možda se odvažim umastiti vrhove s njim. :)


Odjava.
Ljubi vas vaša Mala Trubica :*

Nema komentara:

Objavi komentar