2016/08/20

Nova Catrice Camouflage Cream Wake Up Effect - Fail or Holy Grail?


Danas sam odlučila konačno s vama podijeliti svoje dojmove i iskustvo s novom Catrice Wake Up Effect kamuflažom za koju vjerujem da jedva čekate otkriti da li je...čemu?


Iako je najavljena kao novitet za sezonu jesen/zima 2016 svoj primjerak uspjela sam kupiti u usred ljeta u CC1 u Zagrebu i to u Müller drogeriji. Da ste vidjeli tu srećicu na mom licu kada sam shvatila da su dobili sve ono za što sam marljivo slagala svoju kozmetičku wish listu, a grad opustošen i nigdje nasrtljivih žena i nepodnošljive gužve. Imala sam dovoljno prostora i mira (osim dečka koji mi je puhao za vratom je l' možemo više na blagajnu) da uživo sve dobro promotrim i odaberem sretnike koje ću ponijeti k sebi kod kuće. 

Svakako je izbor pao na novi HD Liquid Coverage Foundation (koji još nisam isprobala jer sam u međuvremenu dosta potamnila i nije još tajming, barem u mom slučaju za korištenje podloge) i ovu kamuflažu, a na sve ostalo sam zažmirila jer me nije osobito na policama toliko oduševilo kao što je na slikama, a i bilo je tu nekih potrebnijih stvarčica koje su mi bile prioritet u danom trenutku.

Možete zamisliti to vlastito zadovoljstvo činjenicom da ja ovaj korektor već imam u kolekciji. Osobito kada uzmemo u obzir da sam ja valjda jedan od najvećih fan Catriceovih kamuflaža u blogosferi i koja se kune u ovaj proizvod bez imalo sumnje. 

Iako nije preporučljivo da se one nanose na područje ispod očiju, to je u biti jedino strateško mjesto koje je meni važno i koje ova vrsta proizvoda jedina može upotpunosti prekriti jer je dovoljno pigmentirana, ali i trajna. Imam svoje procedure i načine kako ju nanosim, o čemu sam pisala već sto puta, a kako je ova kamuflaža namijenjena upravo prekrivanju tamnih podočnjaka, uistinu su moja očekivanja bila ogromna. A vjerujem da su i vaša.


Međutim...

Dap.

Proizvod dolazi u identičnom pakiranju kao i njezini prethodnici, dakle ne radi se o ničemu inovativnom osim o novoj nijansi, a uz ovu u ponudi možete pronaći Anti-Shadow i Anti-Red nijanse koje bi trebale biti dobar suigrač pri prekrivanju sjena i crvenila na licu. (Malo me kopka što nisam i Anti-Shadow uzela, ali valjda će biti opet prilike)


Što se tiče teksture, ona je nešto rjeđa što se tiče klasične kamuflaže. Čak ne bih toliko naglasak stavljala na različitost teksture već pigmentacije. Jer ovaj proizvod je dovoljno gust, ali čini mi se da opako podbacuje u pigmentaciji pri nanosu.


I tu počinju problemi. Moji. Što ne znači nužno da ćete vi imati s njom problema, ali ja sam, na svoju veliku tugu i žalost, ostala prilično razočarana.

Naime, ovaj proizvod je nemoguće uredno stopiti i razmazati. Prvo korištenje bio pravi šok kad sam shvatila da ovaj proizvod mogu nanositi u slojevima i da dalje neće prekriti tamno područje. Ipak, pripisala sam to lošem pristupu i pokušala isti proizvod nanijeti sintetičkim kistićem, ali opet isti problem. 

Na kraju sam se dosjetila da bih možda mogla beauty blenderom lagano razmazati kremasti proizvod, međutim, možeš mislit...

Jednostavno ovaj proizvod ne pokriva dovoljno moje podočnjake! Ono što je najtužnije je što oni s ovom kamuflažom izgledaju doslovno sivo, a ne daj bože da još na to stavim sloj korektora kako bi ujednačila boju s tenom - cakey efekt je neizbježan!

bez kamuflaže/sa kamuflažom

Znate i same da uvijek u svojim recenzijama svoje dojmove i iskustvo uzimam s rezervom, jer nisu pravilo i stvarno je teško reći da li je ovaj proizvod loš jer meni ne odgovara. Nekako se opravdavam da je sve stvar boje mojih podočnjaka i probleme s neutralizacijom istih.

Ne funkcionira na meni. Znam da sam na FB-u napisala da mi ove nijanse pašu i da mi se čini da je na prvu sve ok, ali svaki put do sada kada sam izašla s ovim proizvodom van iz kuće, razočarenje je bilo poprilično jer bi mi podočnjaci bili naglašeni slojem korektora koji poručuje "imam-podočnjake-i-vidi-kako-sam-na-njih-stavila-korektor"

Tako da...Ne. Nažalost.

U međuvremenu sam kupila Evelin korektor koji nije uopće toliko pigmentiran i moram priznati da me on oduševio sa posvjetljivanjem ovog vječno problematičnog područja mog lica, samo što nažalost ima gotovo nikakvu trajnost. Pokušala sam ovaj dvojac nekako natjerati da funkcioniraju skupa, ali kao što sam već napisala malo iznad, čim stavite još jedan sloj nekog korektora na ovaj proizvod, dobit ćete ne baš toliko voljeni cakey efekt, so don't do it!

Nadam se da vam nisam do kraja ubila entuzijazam i uzbuđenje oko ovog proizvoda i da ćete mu možda ipak dati priliku da se pokaže. Meni naprosto ne odgovara, a možda bi s manje tamnim podočnjacima savršeno funkcionirao. Tako da, jedva čekam vidjeti u budućnosti još recenzija ovog proizvoda da vidim kako koristi drugima, a ja ću se vratiti svojoj voljenoj 025 nijansi.

A vi slobodno u komentarima pitajte ako vas još što zanima dok ja testiram druge novitete kojem sam pazarila ovo ljeto (btw, mogla bi uskoro i neki post sa novitetima pripremit, ak ste za?) 

Ljubi vas vaša Trubica :*

Broj komentara: 15:

  1. Ja koristim Nyx Corecting paletu koja mi je skoro pa savršena...u biti ja nemam jako izražene podocnjake pa nemam s tim problema,ali za posvjetlit okoločno područje paletica je odlična...ovu nisam isprobala ali nisam bila ni zadovoljna općenito s Catrice kamuflažama...nije mi odgovarala nijansa...a i raspon nijansi im je grozan,tako da sam odustala od nje i poklonila je frendici..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj Nyx proizvode svi toliko hvale, ne sjećam se da li se itko žalio za ičim njihovim! A nikako da dođem u situaciju da isprobam nešto! A što se tiče Catrice kamuflaže, ako nemaš toliko problematične podočnjake onda ti definitivno i nije potrebna jer je pomalo teška i isušuje. Na to samo mi očajnici s podočnjacima do poda možemo zažmiriti jer ima odlično prekrivanje. :P

      Izbriši
  2. Recenzija došla u pravo vrijeme,gledala sam ovu kamuflažu ali nisam se odlučila na kupovinu srećom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je ako sam pomogla, ipak ne bih nikoga odgovarala od kupnje ovog proizvoda jer nije toliko skup, a možda će nekome super funkcionirat.

      Izbriši
  3. Joooj, bas sam se nadala da ce biti holy grail :( ni ja svoje podocnjake nikad nisam uspjela dovesti potpuno u red, za sad sam najzadovoljnija catrice kamuflazom, ali tekucom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I jaaaa. :( Baš sam bila nesretna kad sam shvatila da nije ono što sam mislila da će bit. :( Ako ćeš biti u prilici isprobaj ju, možda ti bude pasala. Sa tekućom verzijom sam isto bila zadovoljna, ali nekako mi je kremasta verzija po pitanju nijansi bolje odgovarala.

      Izbriši
  4. Tvoji podočnjaci su mala beba naspram mojih. :-/ Em, sam anemična i blijeda, em mi je okoloočno područije ful tanko i vidi se svaka žilica, em malo spavam. Ponekad doslovno izgledam kao da imam šljivu ispod očiju. Po tvojoj preporuci sam kupila onu "klasičnu" kamuflažu i koristim ju svakodnevno, je da malo isušuje, ali uz kremicu bude to ok. Šteta za ovu,nadala sam se još jednom odličnom proizvodu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uf moji na slikama još i pristojno izgledaju, u stvarnosti izgledam dosta očajno bez korektora. Drago mi je da ti klasična odgovara, ja još uvijek uz more korektora koje sam isprobala i isprobavam, tvrdim da je ona najbolje riješenje za moj tip podočnjaka bez obzira što nije prvobitno namijenjena okoločnom području, ali da se to ishendlati s kremom. Ali eto vidiš, ova je baš namijenjena pa ne funkcionira...Baš šteta.

      Izbriši
  5. Imam isti problem sa podočnjacima i za prekrivanje trenutno koristim Nyx narandzasti korektor i Catrice tekuću kamuflažu koji mi donekle pomažu u toj borbi.
    Odličan post inače :)

    Beauty with Sabina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Eto još jedan glas za Nyx! Valjalo bi da i ja možda isprobam koji narančasti korektor. Možda bi mi više pasala nego ova roskasta nijansa.

      Izbriši
  6. Šteta radujem se isprobati Catricove proizvode, jer me većinom iznenade. Od korektora koristim Evelinov 2 u 1 ..iskreno, predobar je, ali trajnost mu ne ide u prilog.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene ovaj Evelinov oduševljava, baš mi odlično posvijetli područje, ali da, trajnost...Onak, neeee, zaštoooo. Btw, isprobaj ovu kamuflažu ako ćeš bit u prilici, možda ti bude odgovarala. Ovo je moje, lošije iskustvo, a ne mora bit.

      Izbriši
  7. Ja ću svakakao isprobati ovaj proizvod... nemam jako izražene podočnjake pa me baš zanima kako će na meni to izgledati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dada, definitivno isprobaj, ako nemaš toliko problematične podočnjake vjerujem da bi ti mogla čak i biti jako dobra!

      Izbriši
  8. Sada kada ovo čitam, drago mi je što nisam upravo ovu nijansu kupila u onom ushićenju kada sam ugledala novitete. Šteta što se nije iskazala kao original.

    OdgovoriIzbriši