2016/08/26

Noviteti ljeto 2016


Kao što sam već spomenula u prethodnom postu, vrijeme je da konačno sumiram novitete koje sam pazarila ovo ljeto, iako moram priznati da je ljeto period u godini kada se uistinu najmanje šminkam, a samim time i manje kupujem. 


Ipak, činjenica da mi je u novom kvartu Kozmo udaljen tek 5 minuta od stana nije baš išla u korist mojoj apstenciji i nisam baš tako lako mogla odoljeti da ne kupim, ako ništa drugo, određene stvarčice koje su mi (tješim se) uistinu trebale. U moju obranu kupovala sam savjesno i isključivo ono za što sam znala da će mi jako dobro doći, a sada ću vam i redom pokazati o kojim proizvodima je točno riječ.

Maybelline the Colossal Volum' Express maskara


Ne znam ni sama što me je natjeralo da na Maybelline stalku odaberem baš ovu maskaru, kada su u danom trenutku sve njihove vrlo hvaljene maskare bile podosta snižene. Jedva sam odoljela da ne uzmem ponovno svog provjerenog favorita, slavnu Lash Sensational, ali nešto me je ponukalo da isprobam i riskiram s nečim novim, pa sam odlučila ipak odabrati ovu. Znam da nije novitet na tržištu, ali s obzirom na to da se nisam mogla sjetiti ni jedne recenzije ovog proizvoda (jer očito nisam pratila), odlučila sam dopustiti da me možda iznenadi. Četkica je odlična kao i sama tekstura maskare, međutim nisam još uvijek sigurna da li se ova maskara trusi ili mi se samo čini. :P Još je intenzivno testiram ovih dana pa ću moći izvući neke konkretnije zaključke, ali zasada je okej. Nije me oborila s nogu, kažem, imam tih nekih manjih nedoumica oko nje, ali sve u svemu sasvim solidna maskara.

Eveline Art Scenic korektor 2 u 1


Dosta stvari kod ovog korektora me uistinu oduševljava, ali nažalost ima jednu podosta bitnu manu, a to je njegova trajnost na koži. Nažalost. Super je što dolazi zasebno upakirana u dodatnu kutijicu tako da možete biti sigurne da ga nitko nije prije vas otvorio. Bilo je podosta zeznuto odabrati pravu nijansu jer su meni osobno sve tri u ponudi bile podosta slične pod lošom rasvjetom drogerije, ali nisam fulala. Uopće. Šokirao me efekt koji ovaj korektor pruža, uistinu jako dobro posvjetljuje područje i umanjuje sjene, međutim već nakon sat dva korektor potpuno nestane s lica, barem u mom slučaju i to mi je uistinu jako žao jer da nije tako, opskrbila bih se doživotnom zalihom ovog proizvoda.

Essence I love stage Eyeshadow base


Svi koji me prate već duže vrijeme znaju da ja ovaj proizvod nikada ne koristim kao bazu već isključivo kao korektor. Essence je ovaj proizvod snizio na tek 9,90 kn pa sam se opskrbila da mi se nađe za ono što mi uistinu najbolje služi - za prekrivanje podočnjaka. Pisale ste mi da ste zbog mene počele i vi koristiti ovaj proizvod kao korektor, stoga sada vam je prilika, prije nego ga trajno povuku s polica da se opskrbite ovom super truper nijansom, a ako vam još dodatno može pomoći i kao baza, eto srećice.

Catrice Eyebrow Stylist 030 Brow-n-eyed Peas


Odustala sam od bilo kakvog pretjeranog iscrtavanja i ispunjavanja obrva iako sam isprobala uistinu jako kvalitetne proizvode u gelu za te potrebe. Međutim, uistinu sam sve manje i manje zagovornik tzv. Instagram obrva jer mi je taj trend posve neprirodan, osobito jer je prvobitno namijenjen modnim i makeup editorijalima, a i skidam kapu ženama koje imaju strpljenja svakodnevno iscrtavati do savršenstva svoje obrve jer meni to oduzima prilično vremena i energije. I onda me još ljudi čudno promatraju jer ne mogu otkriti što je točno drukčije na meni. :P Olovke za obrve su za mene IT proizvod kada je riječ o obrvama. Dobro počupane i oblikovane obrve + lagana olovka koja će popuniti eventualno neke prazne prostore i ja presretna. Već dugo koristim noname smeđu olovku za ovu svrhu, stoga sam se odlučila počastiti novom i s ovom Catrice sam prezadovoljna. S jedne strane ima i dosta dobar češljić, nijansa mi savršeno odgovara, dugotrajna je, i košta nekih 20-ak kuna, ako. 

Catrice Powder Eyeshadow 030 Champagne On Me


Obožavam olovke i tuševe u prahu, a ovu nijansu sam kupila jer je bila dvostruko jeftinija, a multifunkcionalna je i odlično dođe za posvjetljivanje područja ispod obrva, u kutu oka, a povremeno ju stavim i na mat sjenilo kako bi više naglasila oči. Divan proizvod, snižen na nekih 10-ak kuna pa ako slučajno naletite, nemojte propustiti.

Kozmo pinceta


Ha! Nemam pojma kojeg brenda, ali Kozmo ima čitavu policu prepunu pinceta po pristupačnim cijenama, a ovu sam kupila jer ju je moj 6-godišnji nećak odabrao. Da, presmiješno, ali dobar izbor definitivno. Odlično radi svoj posao, zbog ove gume sjajno leži u ruci, a super je i što se ta guma može bez problema maknuti, pa ponovno staviti. Ovisno o potrebi, ali ne znam iskreno čemu. Mislim da nije bila skuplja od 20 kn, a spasila mi je čušpajz od obrva nakon ljetovanja.


Catrice HD Liquid Coverage Foundation


Ovaj puder sam tek prije nekoliko dana počela intenzivno koristiti i još uvijek me jednako oduševljava kao i prvi dan o čemu ste mogli čitati hvalospjeve na mojoj Facebook stranici. Catrice puderi su mi uistinu oduvijek bili najbolji drogerijski izbor, a s ovim sam gotovo speechless obzirom na teksturu, prekrivanje i trajnost. Nisam sigurna koliko bi točno odgovarala suhokošcima, s tim da je matirajuća, ali definitivno svi ovi hvalospjevi drugih blogerica nisu pretjerani, ovaj puder je SVE.

Essence I <3 Nude Eyeshadow 05 my favourite tauping


Bit će da i ova sjenila trajno miču s polica jer su snižena na bedastih 10 kn, pa rekoh da ih konačno isprobam jer mono sjenila kupujem gotovo - nikad. Iskreno, ova nijansa je jedva primjetna na mojim kapcima, ali je vrlo baršunasta, meka i ne trusi se uopće. Žao mi je da možda nisam uzela neku svjetliju nijansu, ali okej. Ako ponovno naletim, iskoristit ću priliku.

Catrice Camouflage Cream Wake Up Effect


O ovom proizvodu sam pod zadnje pisala posebnu recenziju tako da ako vas zanima više detalja svakako bacite pogled. 

Artdeco Eyeshadow Base


Isprobala sam niz drogerijskih baza za oči, pa čak i one vrlo hvaljene skupocjene poput The Balm Put A Lid On It primera, ali Artdeco definitivno predvodi na toj listi pa sam se odlučila osigurati i kupiti da mi se nađe jedan primjerak. Znate i same da imam problematične masne kapke, a ova baza mi uistinu najbolje drži sjenila na mjestu stoga mogu zažmiriti i na nepotrebni shimmer u teksturi. Sada kada malo bolje promislim, možda bi mogla pripremiti i kakvu usporedbu svih baza za oči koje sam isprobala jer ih uistinu imam podosta.

Aura Fix me! Makeup Fixing Spray


Ne znam što bih mislila o ovom proizvodu. Pročitala sam dosta pozitivnih dojmova, pa ga nisam tek tako htjela zaobići, a sada se doslovce borim s njim. Ima strašno intenzivan miris koji podsjeća na lak za kosu. Dapače, za prvi nanos i jesam prokomentirala kako imam osjećaj kao da špricam lak za kosu na sebe. On je super i on odlično sjedini makeup, ali teško ga je rasporediti na licu jer ako slučajno našpricate mlaz (koji je doslovce poput mlaza dezića) preblizu lica, čitava faca će vam se zalijepiti, uključujući kapke, i još k tome ćete hodati ljepljivog lica po svijetu jer kao što rekoh, kao da ste nanijeli lak za kosu na lice. Ako niste toliko nespretni pa ga uspijete našpricati s udaljene, preporučene udaljenosti od 30cm još će biti i okej, ali onda opet imate osjećaj kao da ga niste uopće nanijeli. Nemam pojma. Učim se još s njim pa ćemo vidjeti.

Balea Wasch Peeling 


Kupila sam ju kao nadopunu Balei Young Soft&Care blagom gelu kojeg trošim nenormalno i stalno mu se vraćam. Pa hajde da ju iskombiniram s ovim peelingom. Odličan proizvod, miriše božanstveno po malinama, blagi je i odlično ukloni sve nečistoće s lica. Gel i ovaj peeling su dobitna kombinacija ako nemate pretjerano problematičnu kožu, a svaki košta oko 17 kn. 

Rexona Motion Sense Stress Control


Kada su u pitanju dezodoransi, o njima vrlo malo pišem na blogu jer do sada još uvijek nisam pronašla svoj IT dezić niti vjerujem da ikad budem. Uvijek se iznova vraćam Rexoni koju sam oduvijek kupovala kada su na izboru bila tri različita tipa, a sada ih imaju 39472846343208632 i svaki put kad dođem pred policu treba mi trenutak da uopće snimim što je sve u ponudi i svi su mi isti i svi mi prema opisu odgovaraju. Tako da svaki mjesec odaberem novi, najčešće onaj koji deklarirano ne ostavlja bijele mrlje na odjeći, a ovog puta sam odabrala ovaj i moram priznati da nije loš. 

La Petit Marseilliais kremasti gel za tuširanje s biljnim mlijekom


Čula sam podijeljenja mišljenja oko ovog brenda, ali ovaj gel za tuširanje je najbolji gel za tuširanje koji sam u posljednje vrijeme isprobala i to samo iz jednog jedinog razloga, a taj je što njegov predivan miris ostaje toliko dugo na mojoj koži da me to gotovo fascinira. Naime, meni gotovo svaki mirišljavi gel ispari nakon pet minuta od tuširanja i nikada se ne zadržava na koži, ali za ovaj to definitivno ne mogu reći i sigurno ga kupujem ponovno.

Artist Hair Celebration šampon i regenerator za suhu i oštećenu kosu


Obožavam Müller i njihovu ponudu jer uvijek otkrijem nešto novo za što nikad nisam čula, a nije skupo, a tako je i s ovim šamponom i regeneratorom. Nemojte me držati za riječ ali čini mi se da sam ove šampone već koristila i da su bili u drukčijem pakiranju, što je sada manje bitno, ali svejedno, ako sam ih već koristila žao mi je ko psu da se odmah nisam vratila po novu turu. Ova dva proizvoda su divna. Uistinu su jako pomogli mojoj suhoj i žednoj kosi, božanstveno mirišu (po mlijeku za sunčanje!) i ostavljaju prekrasan osjećaj nakon pranja na kosi. Kosa se s regeneratorom super uber raščešljava i uistinu, guštam koristeći ove proizvode.

I to je, moje žene, to. Kao što primjećujete dosta sam se kontrolirala i nisam pretjerivala, tako da kada sve ovo zajedno stavim na hrpu, zadovoljna sam kupljena i uloženim, iako me nisu apsolutno svi proizvodi oduševili, ali okej investicija. Ako imate još kakvih dodatnih pitanja pitajte, a ako želite čitati opširnije recenzije nekih od navedenih proizvoda - vičite. I svakako sa mnom, ako ste raspoloženi, podijelite svoje novitete.

Ljubi vas vaša Trubica :*

Broj komentara: 16:

  1. Obožavam La Petit Marseilliais kremaste gelove za tuširanje zbilja su odlični, a Catrice HD Liquid Coverage Foundation jedva čekam isprobati :) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaa, Catrice puder ne smiješ propustiti!

      Izbriši
  2. Divan new in :D
    Što se tiče maskare, nije do tebe, stvarno se trusi, ja sam nju godinama kupovala, ali sam skužila da joj je to mana, pa je više ne koristim :(
    Morat ću pogledati ove šampone i ponudu koju imaju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Au...a mislila sam za maskaru da si možda zabrijavam... :( Za šampone sam ti sve već rekla u inboxu ;) :***

      Izbriši
  3. mene je ovaj rexonin dezić razočarao, više mi odgovara rozi iz iste linije koji sam dobila na poklon u dm-ovoj akciji 1+1, a također koristim Catrice Powder Eyeshadow 030 Champagne On Me i s time sam prezadovoljna. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. obzirom da sam dezić tek počela koristit, stigne on mene razočarat, haha. a ovaj Catriceov Powder Eyeshadow je prekorisna stvar :P

      Izbriši
  4. Baš mi je žao što ti ovaj Eveline 2u1 concealer tako brzo zbriše. :( Potrošila sam do sada 4-5 komada s tim da sam se jednom čak zeznula u nijansi, međutim toliko mi je dobar da sam i nju potrošila. :) Imam mještovitu kožu s poprilično masnim dijelovima i sve kremasto i tekuće što stavljam na lice, obavezno fiksiram matirajućim puderom u prahu pa tako i ovaj korektor. Meni nema boljeg!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A meni teeek, ne mogu ti opisat! Prvi korektor koji isprve učini nešto dobro mojim podočnjacima! Obzirom da ga nisam još probala fiksirati puderom, aj baš ću probat pa da vidim hoće bit bolje!

      Izbriši
  5. Ja iskljucivo koristim upravo tu olovku za obrve i prezadovoljna sam i nijansom i tvrdocom/mekocom i trajnoscu. Kao i ti nemam ni vremena ni energije za uredivanje obrva a Catrice olovka izdrzi nq mojim obrvama osmosatno radno vrijeme unatoc vrucini, znoju i mascenju moje koze. Maskara se nazalost trusi i meni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ovih oar tjedana što koristim olovku, mogu potvrdit upravo ovo što si napisala. prezadovoljna sam s njom. :) a za maskaru mi je baš žao. potajno sam se nadala da sam u krivu...

      Izbriši
  6. Ne znam ako si pomirisala Marseiliais od slatkog badema, stvarno je predivan miris :) Od dezića preporučam Neutro Roberts, ali Derma Zero (bez aluminijskih soli, alkohola, parabena), čak mi je roll on verzija mrvicu bolja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. aaa hvala na preporukama! Nisam isprobala ovaj Marseillais od badema, doduše čopila sam prvi pod ruku koji mi se ok činio i baš sam ugodno iznenađena jer nisam imala apsolutno nikakva očekivanja tako da checkirat ću sljedeći put ovaj od slatkog badema. :) Moram provjeriti i ovaj Neutro Roberts, za njega mi je ovo prvi glas

      Izbriši
  7. Divan new in, a još divnije fotografije. Baza za sjenilo od Essence vrlo rijetko kome sluzi kao baza bas zato sto je narancasta. Odlicno radi posao kao korektor. A dusch gel Marselias je predivan, jedno vrijeme sam ga koristila, ali vrijeme je za promjenu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao, hvala ti <3 što se tiče tuširalica i ja volim promjene, ali mislim da ću se jedno vrijeme držati ovog Marseillaisa jer me baš jako oduševio. :)

      Izbriši
  8. Artdeco baza mi je zakon, a to Essence sjenilo koristim za konturisanje, nije nešto specijalno ali može poslužiti :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Balea piling je stvarno odlican, koristila sam ga i bas mi je odgovarao. :)

    OdgovoriIzbriši