2016/09/27

[Unboxing] Sto sam sve narucila od Loko prirodne kozmetike?


Iako nije riječ o kutiji iznenađenja, već ciljanoj narudžbi Loko prirodne kozmetike, odlučila sam vam pokazati čudesa koja su mi danas stigla, osobito jer je bilo dosta interesenata na FB stranici.

Uistinu nisam jako dugo ništa naručila od Loko. Zapravo, jedan određeni period sam prestala koristiti njihove proizvode, ne namjerno već mi ih je ponestalo, a s obzirom na to da mi se skupilo dosta proizvoda za testiranje odlučila sam se posvetiti njima.

Iako me određeni niz proizvoda o kojima sam pričala i koje sam spominjala, osobito kada je riječ o preparativi, ugodno iznenadio, ponovno probudio vapaj u meni za prirodnom kozmetikom, magičnim bogatim uljima i serumima, i to ne bilo koje, već upravo Loko prirodne kozmetike kojoj sam vjerna već duži period i koja mi provjereno odgovara!


Pokušala sam biti civilna i ne naručiti odmah sve. Odnosno, odlučila sam se kontrolirati i nekoliko proizvoda koje želim isprobati ostaviti za sljedeću narudžbu, a danas ću vam pokazati što sam sve naručila u prvoj rundi, i jedva čekam da se bacim na njihovo korištenje. 


Za početak, jedan, jedini i neponovljivi Loko Makeup Remover. Nemam pojma koja mi je ovo bočica po redu koju ću početi trošiti, ali ovaj proizvod toliko odgovara mojoj koži da nakon mjeseci intenzivnog korištenja Baleine ružičaste umivalice (sve znamo točno o kojoj ružičastoj umivalici govorim) sam shvatila da iako je ona dovoljno blaga i učinkovita, nije toliko, rekla bih, bogata poput ovog miksa koji je prepun bogatog sastava i dodatno nahrani kožu.


Zbog sintetskog emulgatora nije potpuno prirodan proizvod, ali u sebi sadrži ulje suncokreta i marelice te eterično ulje naranče i definitivno je najbolji prijatelj mojoj koži kada govorimo o proizvodima za uklanjanje šminke.


Loko jagoda sapun za sve tipove kože je novitet u ponudi, a kada sam pročitala sastav obećala sam samoj sebi da narudžba neće proći bez ovog sapuna!


Djeluje adstrigentno, oživljava i održava ravnotežu PH faktora u koži, bogata je vitaminom C, voćnim kiselinama i kalijem. Najbolje od svega je što se u sastavu radi o pravim, finim, domaćim i nešpricanim Vrgovačkim jagodama, a u sastavu se još našlo i sjeme maka zbog kojeg ovaj sapun radi blagi piling, a zbog shea maslaca pomaže protuupalno i kod raznih oboljenja kože te ne potiče nikakve alergijske reakcije. Znači, već ga volim najviše na svijetu!


Već dugo odgađam kupnju okoloočne kreme koja mi je prijeko potrebna jer nikako da pronađem onu koja mi se sviđa sastavom, a da nije precijenjeno skupa. Ovu okoloočnu kremu škicam već jako dugo, a konačno je bio red da ju naručim i isprobam jer me kao i obično oduševila sastavom. Ma zapravo, svi ovi proizvodi me oduševljavaju neupitno svojim sastavom. Sadrži shea maslac, kokosovo ulje, badem, avokado, ulje divlje ruže, vitamin E, eterično ulje sjemena mrkve...Mislim, WAAAAT? D-I-V-O-T-A! Hidratizira područje oko očiju, sprječava nastanak bora i regenerira postojeće, a prve rezultate primjene mogu se očekivati nakon tri tjedna...Ćemo da vidimo!


E ovdje sam se vagala da li bi naručila ovaj anti-stress piling za tijelo (čije posjedovanje već odmah na prvu donosi mirnoću :P) ili kuglice za kupanje, ali sam se na kraju opredijelila za ovaj proizvod zato što imam naviku kada imam stvarno naporan dan zatvoriti se u kupaonicu i satima paradirati sama sa sobom pod tušem. Kupam se vrlo rijetko i to ne uvijek sama (tamtamtaaaam!) tako da sam odlučila ovaj proizvod posesivno kupiti sebi za dušu i uživati sebično u njemu. 


Zbog lavande koje u sastavu ima poprilično (i suhe i obliku eteričnog ulja), uopće ne sumnjam da ću uživati u ovom proizvodu.


I posljednji proizvod koji sam uzbuđeno naručila je ovaj Fruit Serum koji vrlo hvaljen, a kako i ne bi bio kada sadrži ulje američke brusnice, sjemenke jagoda, kivija, malina, pasjeg trna, vitamina E, ulje suncokreta te eterična ulja vetivera i ružinog drveta.


Obožavam serume, osobito prirodnog sastava, a ovaj je namijenjen regeneraciji, prevenciji bora, poboljšava tonus lica i djeluje protuupalno. Jedva čekam nahraniti kožu njime, a na FB stranici Loko prirodne kozmetike možete saznati više detalja o djelotvornosti sastava i zašto ne sumnjamo da je ovaj serum dobar.

Ivana me je kao i uvijek još dodatno razveselila ubacivši mi još jedan proizvod iznenađenja u kutiju. Nije se još počela hvaliti njime tako da ću pričekati prije nego oglasim o čemu se radi, ali me veseli što ću ga u međuvremenu moći testirati i podijeliti s vama svoje dojmove kada službeno izađe u prodaju.

Sve u svemu, dosta dugo se nisam toliko veselila nekom paketu kao ovom. Jer kao što sam na početku rekla, stvarno imam osjećaj da mi se koža poželjela Loko kozmetike, i to ne govorim bezveze jer sam njihove proizvode koristila uistinu dosta dugo i intezivno i nisam sigurna da je moja koža potpuna zadovoljna promjenama koje sam u međuvremenu uvela! 

Ako imate želju da za nešto od navedenog napišem opširniju recenziju, svakako napišite u komentarima da znam na što prvo ciljati, a i slobodno javite ako ste same već isprobale nešto od Loko prirodne kozmetike i želite nešto preporučiti od njihovih proizvoda.

Za sve one koji slučajno nisu čuli za Loko, evo link na katalog proizvoda, pasite oči, informirajte se i svakako nešto naručite za sebe (ili druge), nećete požaliti!

Hvala na pozornosti!

Ljubi vas Trubica :*

4 komentara:

  1. Serum i okoloocna!! Moze recenzija? Ps sapunom umivas lice?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jes,jes, sapun je za umivanje lica ;) žemo, bit će govora o serumu i okoloočnoj!

      Izbriši
  2. I mene zanima serum najvise...I isto pitanje kao i Maja,jel sapun za lice ili samo za tijelo?Inace,sve sto sam koristila od Loko kozm.bilo mi je odlicno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sapun je za lice! a što se tiče seruma, potrudit ću se onda čim prije napišem koju o njemu! što se tiče loko, stvarno me nikad dosada njihovi proizvodi nisu razočarali :)

      Izbriši