2016/10/25

Chokers are officially back!


Danas od mene nešto malo drugačije.

Iako pribjegavam trendovima i onome što-svi-ovih-dana-nose, ove sezone oduševio me povratak slavnih choker-a, osobito jer ponuda više nije oskudna kao što je to bilo nekad. Dapače, upravo suprotno. 

Ono čega su se mnogi s podsmjehom prisjećivali (plastični chokeri koji su se doslovce dijelili posvuda i sve su ih cure nosile u kvartu) danas je ponovno privlačno, poželjno i u trendu, osobito jer chokeri koje danas možete kupiti više nisu namijenjeni samo urbanim klinkama. Nene, riječ je o pravim ženstvenim chokerima koje svaka prava trendseterica, barem jedan primjerak, čuva vjerno u svojoj kutiji s nakitom.

HyMy by Petra u svojoj ponudi osim primamljivih torbi, ogrlica, naušnica i narukvica odnedavno u ponudi ima i novitet - ženstvene, elegantne chockere, nimalo nametljive, smiješne i djetinjaste. 

Upravo onakve kakvi oni trebaju biti.

Petrin rad pratim već duže vrijeme i bilo je samo pitanje vremena kada ću joj konačno dopustiti da me obraduje svojim posebnim radom.

Choker koji sam jedva uspijela jedva uhvatiti (Petra nam je itekako popularna i nema tu previše prostora za premišljanje) uistinu me oborio s nogu. Materijal je kvalitetan, kopča čvrsta, dizajn i više no elegantan. Bila sam skeptična oko veličine jer imam uistinu dug, ali mali vrat, ali definitivno, ne mogu se požaliti. 

Sve što sam htjela i tražila, dobila sam u ovom komadu nakita s kojim već vidim brojne mogućnosti i kombinacije s kojim ću ga vjerno nositi.

Da ne pričam previše, ostavljam vas da uživate u par fotografija ovog must have accessorize-a, jer slike govore više od 1000 riječi. 

A vas pozivam da ako slučajno niste zapratite Petrin rad na njezinoj FB stranici i svakako ne propustite naručiti svoj primjerak, ako ga naravno stignete uloviti. :)






Vaša Trubica :*


Nema komentara:

Objavi komentar