2016/10/24

Najbolji drogerijski primer (baza) za masne kapke


Već neko vrijeme neprestano trubim o primerima i bazama za oči. Nedavno sam objavila post s recenzijama svih proizvoda te kategorije koje posjedujem, a kako sam radila neke promjene na blogu i nisam upotpunosti bila zadovoljna prikazom, odlučila sam ga arhivirati na neko vrijeme i pričekati dogledno vrijeme da vam sve proizvode pokažem na okupu onako kako uistinu želim. Ipak, u međuvremenu sam kolekciji pridružila još jednog člana zbog kojeg se svi preostali mogu sakriti u mišju rupu. Ili ih ja mogu zagurati. Jer ono što sam kupila i dobila neusporedivo je s ičim što sam do sada isprobala.

Riječ je o Wet'n'Wild Photofocus Eyeshadow primeru o kojem ste već, sigurna sam, čitale mnogobrojne recenzije. 


Iako sam isprobala dosta primera i našla određene favorite, ni jedan nije uspio konkurirati ovom. I same znate da je moj primarni problem u startu što su mi kapci podosta masni i ni jedno sjenilo, kakve god kvalitete bilo, ne sjeda na njih kako treba. A trajnost, božemesačuvaj. To je zapravo užasno poražavajuće za nekog poput mene, tko uistinu istinski obožava i uvijek rado investira u sjenila i palete. (Mislim da sam ovu izjavu ponovila na ovom blogu najmanje pet puta, ako ne i više.)

Što se tiče ove baze, za nju sam čula riječi hvale odmah u samom startu. Čudo jedno, rekli su. S obzirom na to da je cijena za pozamašnih 10 mL tek 40-ak kuna, nije trebalo proći previše vremena da ulovim svoj primjerak i provjerim o kakvom čudu se tu uistinu radi.

Bez previše filozofiranja i odugovlačenja s konkretnim zaključcima, ovaj primer je SVE. Ako uistinu volite na dnevnoj razini nositi ful makeup, imate iole masne kapke, ma i da nisu masni, jednostavno tražite drogerijski primer koji je pristupačan vašem novčaniku, a radi svoj posao, ovaj primer MORATE kupiti. Zapravo, ne jedan. Obskrbite se odmah u startu sa zalihom jer ako se slučajno dogodi da brend povuče ovaj proizvod s polica, moglo bi biti ozlijeđenih, da ne bi bilo da nismo rekli. 

Ono što je sigurno, to je da ja bez ovog proizvoda više ne mogu. Zapravo, ne mogu ni sama vjerovati da sam doslovce godinama tražila rješenje za svoj problem i da se konačno pojavio proizvod koji uistinu radi ono za što je namijenjen i koji me je lišio daljnih muka.


Sjenilo će držati na mjestu satima. Minimalno 12 sati. A djelovanje svakako produži i tekućim tuševima, kao i suhim, ali i masnijim olovkama za oči. Osim toga, omogućit će da vaša sjenila budu pigmentiranija (što je lijepi plus), a još mu u prilog ide i činjenica da se na ovaj primer ODMAH sve prima, bez nepotrebne uvertire i posebnih priprema da se najprije dobro osuši. (Ain't nobody got time for that!)

Potrebna ga je dosta mala količina da mi se ravnomjerno (i vrlo lako) razmaže, a kako je proizvod dosta guste teksture, uz vrlo super praktičnu tubicu nema bojazni da ćete pretjerati jer se savršeno dozira.






Kao što možete vidjeti dok se ne upije ostavlja blagi sjajni finish, ali vjerujte mi na riječ kad vam kažem da je ovo ona vrsta primera koja se stopi s vašom kožom i ne ostavlja ni s od shimmera i sličnih ekstra, nepotrenih dodataka teksturi. 

Kad smo kod teksture, primer je dosta gust, lijepo se stopi i kao što sam već spomenula u trenu upije.

S obzirom na to da se sjenilo vrlo brzo prima za njega, potrebno je dosta brzo reagirati s blendanjem. Ne govorim o maničnom i histeričnom blendanju već ono...Nemojte sad baš tri sata odgovarati na poruku na mobitelu dok se šminkate nego najprije završite s makeup-om na očima. :)

U svrhu recenzije iskoristila sam divno, meko mat sjenilo iz Essence Contouring Eyeshadow seta (02 brownies with frosting) koje samo po sebi i nije toliko pigmentirano. Potrebno mu je dosta nadogradnje, ali s ovim primerom taj se postupak bez problema preskoči. 


Lijevo bez primera, desno s primerom


Da uistinu ne govorim samo da kažem i sljedeće fotka gdje sam vlažnom maramicom pokušala ukloniti sjenilo, međutim vidljivo je da s ovim primerom ne ide baš samo tako dolje...


Sve u svemu, ako vas ja kao blogerica koja vječito trubi o primerima i poražavajućoj ponudi na tržištu nisam razuvjerila da je ovaj proizvod uistinu dovoljan i da je konačno došlo vrijeme da prestanemo naručivati i tražiti u bespućima interneta proizvod koji uistinu radi svoj posao, onda ne znam tko će. Ali svakako imajte moje iskustvo na umu jer vjerujte mi, ja stvarno, stvarno imam masne kapke i ovaj primer stvarno, STVARNO rješava sve moje probleme.

Vaša Trubica :*

Broj komentara: 13:

  1. Hm, sad ću ga definitivno morati kupiti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se cini da sam citala kod tebe da i ti imas muke s masnim kapcima. Jel je? Svakako ga nemoj zaobici!

      Izbriši
    2. Da da, jaaako masnim, vjerojatno kao i ti :D Nikako ga neću zaobići, samo moram do Dm-a jedan dan :D

      Izbriši
  2. Otkad su u drogerije stigli Maybelline mat color tattoo-i koristim bež nijansu kao primer i odlično mi funkcionira. Ali, ovo definitivno kupujem jer će dobro doći za šminkanje drugih curkica.. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dada, stvarno ga je dobro imati! Maybelline mat color tattoo-i su i meni ok držali, ali kao i svi drugi primeri, nedovoljno dugo. Ovaj baš drži i drži!

      Izbriši
  3. nakon sto sam procitala tvoju recenziju gledala sam video od themakeupchair i taman je pokazala ovaj primer i rekla kako je to najbolji primer ikad :) definitivno ga kupujem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto! Ne pričam bezveze. :P Ma sve blogerice su ga baš jako nahvalile, ja sam samo jedna u nizu... :)

      Izbriši
  4. Oke, prodala si mi :)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Nemam masne kapke, ali na prvu mi se svidio!
    Sad čekam da potrošim ove doma pa da imam opravdanje za kupnju! :D

    OdgovoriIzbriši