2016/12/05

Balea Professional sampon za dubinsko ciscenje kose


Opće je poznato da kada je u pitanju kosa, Trubica uistinu ne bira sredstva kada zamisli nešto ostvariti. Osim godina i godina tretmana raznim bojama/kanama/izbjeljivačima za kosu, kemikalijama za potrebe minivala, sredstvima za trajno ravnanje kose i neizostavnim uređajima za oblikovanje, svakodnevno ju volim počastiti puderima za volumen, suhim šamponima i ostalim instant sredstvima koji nikako ne laskaju dugoročno kvaliteti i strukturi vlasi, a osobito mom vlasištu.

Da, nije baš pohvalno, niti sam se ikad trudila uvjeriti druge da slijede moj primjer, ali oni koji me poznaju znaju da nikada nisam ograničavala i da sam oduvijek držala filozofiju teorije da kosa uvijek može iznova narasti, sve dok ju nisam odlučila pustiti da - raste.

Moram priznati da je taj dio posla meni osobno stvarno težak jer em mi kosa uber sporo raste, em mi ta monotonost dosadi barem tri puta na dan, ali držim se. Osim što sam počela u širokom luku izbjegavati su frizerski saloni (i počela sama održavati dužinu), farbam je minimalno tek toliko da održim nijansu boje koju trenutno volim vidjeti na sebi (obavezno bojama bez amonijaka)  i vrlo često ju počastim nekim posebnim tretman u obliku maske, ulja i sličnih mazalica koje kosi daju potrebnu vlažnost i njegu.

Međutim, ono što mi je definitivno pomoglo da kosu održavam maksimalno čistom je upravo šampon za dubinsko čišćenje kose. Ako nikad niste čuli, sram vas bilo, a ako jeste, nadam se da ovaj tretman primjenjujete barem dvaput-triput, ako ne i više mjesečno.


Sve je počelo kada sam po recenzijama počela čitati preporuke za šampone za dubinsko čišćenje. Moja zdrava logika nalaže da bi svaki šampon trebao odrađivati ovaj posao, međutim očito je da su sastavom šamponi danas prepuni nemilih sastojaka koji naočigled rješavaju jedan, a izazivaju niz drugih problema koji se dugoročno manifestiraju.

Tako sam ja u potrazi za šamponom koji povećava volumen kose imala fazu svrbeži vlasišta koju sam na kraju mogla eliminirati jedino profesionalnijim šamponima, a za pretjerano ispadanje kose ne da krivim svoje hormone, već i lošu prehranu te gradsku vodu i abnormalnu količinu kamenca u vodi uz sva ona sredstva za stiliziranje kojima često pribjegavam.

Balea Professional za dubinsko čišćenje kose je nešto najbolje što mi se dogodilo u posljednjih par godina. Otkad sam ga kupila tek toliko da ga isprobam, ne mogu bez njega. Odbijam.

Radi se o proizvodu koji u sebi sadrži fitokeratin koji je odličan kada je u pitanju opadanje kose, obnavljanja vlasi, vraćanja sjaja, a super je za tanku i masnu kosu te pozitivno djeluje na samo tjeme. Sadrži i mentol koji ovom kupusu od sastava daje poseban osvježavajući osjećaj i kad kažem mentol + kosa, znam da dobro znate o kojem feelingu točno pričam.


Šampon dolazi u pakiranju od 250 ml. Ima ga stvarno puno i kad ga jednom kupite osigurane ste dugo dugo vremena. Zamjeram mu što dolazi u tubi jer uvijek svi šamponi, osobito malo rjeđe teksture u tubi vole abnormalno curiti, osobito kada je dizajniran da čep bude prema dolje. Ali okej, navikne se čovjek da s ovim proizvodom nema labavo.


Ono za što je prvenstveno namijenjen je uklanjanje ostatka proizvoda za oblikovanje i sprječavanje taloženje kamenca na vlasima. Revitalizira kosu i vlasište i ne sadrži silikone! 

Preporučuje se da se za još bolje rezultate kosa dobro iščešlja, a potom nježno umasira u mokru kosu i ostavi da djeluje te temeljito ispere.

Prozirne je teksture, ne osobito pregust, a miris ugodan i nimalo agresivan.

Moj mozak je naravno automatski protumačio da ovaj šampon mogu primijeniti na isti način kao što inače perem kosu - obzirom da uvijek odradim dva pranja, zašto ne bih i s ovim? Međutim nakon par puta shvatila sam da je nepotrebno dvaput šamponirati kosu s ovim tretmanom jer je pod a) dosta snažan i stvarno jako dobro očisti nečistoću iz prve b) ako ju zapjenim dvaput, kosa nakon pranja bude previše suha.

Ono što je također moj savjet da ovaj šampon koristite povremeno. Ne svaki put kada odlučite oprati kosu jer je dosta agresivniji i nema potrebe da kosu tretirate ovakvim tretmanom učestalo. Stoga ja svakih dva tjedna operem kosu bogato u ovom proizvodu, a potom nastavim s malo nježnijom kurom. Definitivno bi bilo dobro nakon pranja kosu obogatiti kakvom kvalitetnom maskom jer kosa pod prstima teksturom bude više suha nego inače pa ako mrzite taj osjećaj, poslušajte me.

Rezultat? Ne znam, ja sam stvarno jedna od onih osoba koja se preporodi kod pranja kose i stvarno volim dobro poznati osjećaj svježine na glavi, ali ono što meni ovaj šampon izaziva je potpuna sreća! Kosa mi izgleda potpuno preporođeno, svježe...Mekša je i sjajnija. Tjeme je preporođeno u svakom mogućem pogledu i otkad koristim ovaj proizvod više nemam problema s nikakvim perutanjem niti svrbežom. Definitivno očisti sve nečistoće od pudera i suhih šampona...Vidjela na svoje oči prljavštinu kako se taloži na kadi pri ispiranju i rekoh, toe to.

Ne sjećam se točne cijene ovog proizvoda, ali znam da nije skuplji od 20-ak kn i da, kao što sam već napomenula, količinski će vječno trajati.

Ako svakodnevno koristite silikonske šampone, ulja, maske, sprejeve, lak, pjene, vosak, pudere i suhe šampone definitivno vam preporučujem da svoju kosu počastite ovom bombom i dopustite joj da se oslobodi svih taloga i nečistoće, neposredno izazvane raznim tretmanima koje naočigled našu kosu čine predivnom, a dugoročno ju guše.

Nisam već dugo imala za preporučiti neki šampon za kosu, tako da mi je drago da konačno imam svog favorita koji sam po sebi ima posebnu svrhu.

Ako ste ga do sada isprobali ili nešto barem slično javite svoje dojmove, a ako niste, nadam se da sam vam ovom recenzijom barem malo bacila bubicu i da ćete sljedeći put tražeći nešto novo, divlje i ludo u dm-u baciti pogled na ovaj proizvod.

Vaša Trubica :*




Broj komentara: 20:

  1. Definitivno se moram opskrbiti ovim šamponom kad budem dolazila u Hr jer ga kod nas u BiH još uvijek nema, nažalost :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. aaa, baš mi je žao da ga nemaju još u ponudi, možda ga uvrste s vremenom, a ako ne, obavezno na wish listu kad ćeš dolaziti u Hrvatsku ;)

      Izbriši
  2. Isprobati ću pod obavezno! :) koristila sam od Balee i professional šampon protiv prhuti, i samo s njim sam se iste i riješila. Međutim, nije baš bio pohodan za moju masnu kosu...kao da se još više počela mastiti.
    Inače moram kosu prati svaki drugi dan, zbog mašćenja :( pa me zanima samo kakvo iskustvo s tim imaš, tj ovaj šampon što ga hvališ?!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj sampon ti je supet ako imas problema s mascenjem. Ali def ne bi preporucila da svaki put peres kosu u njemu. Meni se tjeme zna zamastit opako vec drugi dan, ali kad operem kosu u ovom nema nikakvih problema do treceg/cetvrtog dana. Ak si me to pitala. :P

      Izbriši
  3. ma sutra idem u DM već jednom po njega :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Zvuči divno, a sam Bog zna koliko mojoj kosi treba bomba :D <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehe, onda ga svakako nemoj zaobići ;) :*

      Izbriši
  5. Ja sam imala onaj Redken šampon za dubinsko pranje. Kosa je bila super, ali nakon korištenja moja kosa se mastila još brže nego prije... Ali ovaj ću isprobati, nemam što za izgubiti kad je oko 20 kn :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa baš! a i meni je ovaj šampon izazvao upravo suprotan efekt...produži mi pranje barem jedan dan ekstra tako da vjerujem da će ti bit ok :P

      Izbriši
  6. super post. Tek nedavno sam vidjela sampon u Dmu i razmišljala da ga uzmem..međutim, volim procitati recenzije i evo ova tvoja je dosla kao narucena :) mislim da cu ga uzeti! I da..nisam jos prala kosu takvim tipom sampona xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. eto! ako je ova recenzije presudila da ga kupiš, super! a još će mi više biti drago ako ti bude dobar. nije skup, a stvarno dubinski čisti kosu :P

      Izbriši
  7. Meni ga se kosa nakon nekih 2 mj zasitila i sad imam osjecaj da ne radi nista 🙁 probat cu ga uskoro opet ubaciti, nadam se da ce djelovati jer mi je u pocetku bio izvrstan

    OdgovoriIzbriši
  8. Upravo sam ga vidjela u katalogu pa mi je ova recenzija došla kao naručena. Hvala...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je ako ti je moja recenzija pomogla! Ako si se odlučila za kupovinu, nadam se da ćeš biti zadovoljna uloženim! <3

      Izbriši
  9. Hvala na postu :) morat cu nabaviti, vec dugo si mislim budem budem i nikako....

    OdgovoriIzbriši
  10. Hej, interesira me da li sa ovim samponom mogu isprati odnosno ublaziti crnu (nezeljenu) boju za kosu? Hvala! (:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hej, oprosti što ti tek sad odgovaram. Meni ovaj sampon zna ubrzat ispiranje boje tako da sam recimo u periodu friskog farbanja izbjegavala koristit ovaj sampon.

      Izbriši
  11. Curke, gdje ste kupile ovaj šampon ? Prošla sam jedno 5-6 Dm-a u Zagrebu i ima samo šampon u tubici protiv peruti i neki za masno vlasište i suhe vrhove, ali mislim da nije to to. Ovakvoga nigdje nema.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A daj nemoj mi reći da ga više nema? Ja mogu checkirati u Point-u jer mi je najbliži pa ti javim.

      Izbriši
    2. A ne znam ! Postoji pakiranjem jako slican, ali iza pise da je protiv peruti i na njemu uopce ne pise "Tiefen-Reinigung shampoo nego nes deseto pa mislim da to nije taj. Stvarno sam vec luda bila od trazenja. Ajde ako ti je usput pogledaj, ako nije, nema veze, polako :)

      Izbriši