2015/12/01

Brzinski everyday natural look


Drage naše, ispričavam se na neaktivnosti zadnjih dana, ulovilo me… Pa rokovlje. Tako da će ova objava biti malo kraća, ali uskoro će biti objavljen jedan novi look, malo svečaniji, jer mi ide rođendan :D

Da se ne lažemo, ovih dana stvarno imam par poveznica s Kim Kardashian kad je u pitanju izgled, točnije izgledam približno ovako: 


Hodam po kući u ogrtaču, s podočnjacima do poda, umjesto krvi mi venama teče kava, znate, the usual.

Osim kad imam nastup s Oliverom Dragojevićem, tad se sredim. 


No, s obzirom na to da kod kuće izgledam kao očajna kućanica ( i ne, pri tome ne mislim ni na jednu od onih žena iz serije, daleko sam od toga), van ipak ne mogu tako.

Tako da ide jedan brzinski everyday neutral look koji se može postići u svega 10-15 minuta, a čini veliku razliku (i ne morate objašnjavati ljudima zašto izgledate kao da vam je svaki dan u tjednu ponedjeljak u 6 ujutro). 


Svi proizvodi su drogerijski, osim palete (iz Poljske, naravno, ali pojedinačna sjenila te marke prodaju se i na Pinkpandi).

Podočnjake prekrivam s korektorom koji jedini pomaže s dvjema crnim rupama ispod očiju,  a radi se o Catriceovom Liquid Camouflage korektoru (za slučaj da nekog zanima, nijansa je uvijek najsvjetlija, drugačije ne ide :D), zatim tekući puder, također Catrice HD Liquid Coverage u nijansi 010 ilitiga light beige (kao valjda i svaka druga ženska osoba otkako je taj puder izašao u prodaju. A i akcija u kojoj dobiješ korektor i puder po cijeni samog pudera se jednostavno ne odbija, nisu takva vremena). Doduše, ne padne svakom lako činjenica da ima kožu svijetlo bež boje; bok, ja sam bež. 

Prije nego što nastavim, htjela bih se ispričati ljudima iz Catricea ako dobiju štucavicu od silnog spominjanja, no ja ne pamtim kad sam naišla na rumenilo koje je toliko dobro išlo uz blijeđi ten kao što ide njihovo Multi Matt Blush.

U biti, iza ovog looka ne krije se previše mudrosti, moja je najveća tajna to što ne stavljam maskaru na ovakve dane. Htjela bih vam dati razlog, ali ga stvarno nemam. Trljam oči, nosim naočale, a maskara u takvim slučajevima jednostavno kvari zabavu.  

Obrve- po volji, ja ih obično samo počešljam (na što mi, iskreno, ode više vremena nego na bilo što drugo).

I na kraju, moj apsolutni favorit u zadnje vrijeme, što zbog kvalitete, što zbog nijanse, što zbog cijene: Essence Matt Matt Matt longlasting lipgloss (iako je bliži ružu, nego sjajilu, po mom mišljenju). Iako preferiram nude nijanse za svaki dan, definitivno si planiram uzeti crvenu ready, set, impress.

Htjela bih čuti i vaše dojmove, pogotovo jer nisam vidjela da se piše puno o Matt Matt Matt, pa da ne bi bilo da sam samo ja ovako oduševljena njima. (Također ste dobrodošli donirati savjete o rumenilima koja pristaju bljeđim osobama).

Ljubi vas Doris :*

Broj komentara: 5:

  1. Jaoooo gif je preee ideja na blogu, osvježenje!
    Nisam isprobala MMM Essenceove lipglosiće ali sam preezadovoljna sa MMM ruževima������

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahahah hvalaa ti :) e, recimo, ja njih nisam jos probala :D

      Izbriši
  2. Ovo s gifom je super. I ovo za maskaru ima logike, još gledam kak uspjevaš izgledat nenašminkano. al ja da ne stavim maskaru užas živi na što bi to ličilo...mrtvac.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj sa nekim neutralnim sjenilom, mozda ti to istakne trepavice malo vise. Meni obicno djeluje (tipa sjenilo koje vuce na neku smedu boju jer imam plave oci)

      Izbriši
  3. Dalje od Olivera i tebe nisam vidjela! <3
    Savjet za rumenilo od jako svijetle cure: MAC: stay pretty, dame i blush all day te od Bourjoisa 48 cendre de rose brune. Catrice liquid camouflage mi nikako ne odgovara jer je dosta suh i jako mi isuši okoločno područje i ne sjeda mi na okoločno područje.

    OdgovoriIzbriši