no planet b - šampon za jačanje i sjaj kose

18. 01. 2023.


Rijetko, ali stvarno rijetko pišem recenzije o šamponima, ponajviše jer mi je to nekako nezahvalna kategorija s obzirom na to da sam rijetko kada nešto pretjerano razočarana ili oduševljena proizvodima za pranje kose.

Međutim danas posebnu objavu posvećujem proizvodu za kojeg bih stvarno voljela da što više ljudi čuje. Jer je jednostavno - 

Odličan.

A sada ću vam objasniti i zašto.

Njegova kupnja kao i manje više za većinu preparativnih proizvoda u mojoj kolekciji je bila spontana i najviše me privukla cijena koja je manja od 3€ (točnije 2.64 €) i moj poriv da kućnoj kolekciji pribrojim još jedan šampon u nizu jer - što je žena bez najmanje tri vrste šampona u tuš kabini.

S obzirom na to da je šampon bez velikog i posebnog hajpa došao na police dm-a, nabasala sam na njega u dućanu sasvim slučajno, u stilu - oh, a tko si sad ti?

Riječ je o autentičnoj dm-ovoj pridošlici odnosno brendu no planet b za koju oni vrlo ambiciozno tvrde da svaki pojedini proizvod koristi preko 90% sastojaka prirodnog podrijetla koji su ujedno i biorazgradivi.

U proizvodnji hrane proizvode se mnogi nusproizvodi. Pri cijeđenju soka ostaju ljuske, nestandardno voće se ne prodaje niti prerađuje, a sjemenke se rijetko koriste. Iako ti resursi još uvijek mogu biti vrijedni, većina ih se odbacuje. Cilj dm marke no planet b je kako oni to ponosno naglašavaju, upcycling koji pretvara navodne proizvode za otpis, u sirovine za održivu njegu kose i njegu tijela i da se razumijemo to zvuči stvarno uber seksi.

no planet b tako u ponudi nudi šampone u tekućem i krutom obliku, regeneratore za kosu, gelove za tuširanje koji su 90% biorazgradivi, tekuće sapune koji su upakirani tako da ih možete ponovno puniti i sl.

Ali, vratimo se mi šamponu. Koji dok pišem ovu recenziju stoji na stolu pored mene i tako dobro slatko miriši. U sastavu sadrži ulje, kavu i list masline, a miris mu je stvarno impresivno intenzivan, ali ugodan i teško mi je maštovito objasniti na što podsjeća (možda na neke slatkiše?!) , ali zaista je fin pri korištenju, a istovremeno ostaje decentan nakon pranja kose.


Po svojoj konzistenciji, ne bih rekla da je išta pretjerano drugačiji od većine šampona. Gotovo proziran, ne prerijedak, ne pregust.

S obzirom na to da ovdje govorimo o proizvodu koji se deklarira s 99% prirodnih sastojaka, nadobudni kritičari bi posumnjali da će šamponiranje s njim biti malo zahtjevnije zbog nedostatka sulfata ali vjerujte mi, šampon se fantastično pjeni već i nakon prvog pranja. Doduše, danas su sulfati postali kod potrošača big NO i popularno je da ih se više, konačno, ne trpa u šampone ali znate dobro i sami kako je jedna od glavnih predrasuda u korištenju potpuno prirodnih proizvoda osobito za kosu, njihova mlaka reakcija koja najčešće završava osjećajem da niste potpuno, ako ne i imalo išta očistili.

Ovdje to nije slučaj. Ispire se bez problema i nakon njega kosa, odnosno tjeme doslovno škripi pod prstima što jako volimo osjetiti jer onda smo sigurni da smo fantastično isprali prljavštinu i nepotrebnu masnoću.

Ono zbog čega je ovaj proizvod po meni top topova je što s njim moja tanka kosa koja se najčešće već drugi dan zamasti na tjemenu, izgleda čisto i potpuno nemasno više od 4 puna dana. Dakle, doslovce nakon 4 dana zaboravim da bi hej, mogla možda malo usput i kosu oprati.

Imajte na umu da sam ja odabrala primjerak za sjaj i jačanje kose, tako da ne mogu garantirati za ostale modele u kolekciji, primjerice za onaj od koštice marelice i ekstrakt oraha koji je za oštećenu,ispucalu i suhu kosu. Ali nekako ne sumnjam da je jednako fantastičan.


Što drugo reći osim da je ovo jedan od rijetkih šampona kojeg sam stvarno potrošila do zadnje kapi i zbog kojeg moram u dm po drugi. A ja stvarno nikada, ali nikada ne kupujem i ne koristim isti šampon za redom.

Što nas dovodi do zaključka da stvarno vrijedi ono da ponekad ne valja previše toga očekivati pa se nećeš previše razočarati, ali ćeš se bome itekako lijepo, ugodno i naprasito iznenaditi. Možda bi me netko mogao prozvati naivnom Danicom, ali koliko je stvarno da sada ovdje pričamo o nečemu što je po sastavu prirodno i biorazgradivo, a ovako dobro ili samo obmana u koju sam jednostavno slijepo povjerovala, molim vas - dajte priliku ovom šamponu kad vam mahne idući put s police i provjerite o čemu pričam.

Copyright © male stvari
Design out of the FlyBird's Box.