L’Oréal Paris Infaillible Fresh Wear 24h puder u prahu

27. 12. 2022.


Fotografije koje prikazuju ambalažu L'Oréal Paris Infaillible 24h Fresh Wear pudera o kojem vam želim toliko toga ispričati, govore puno o tome koliko ga često koristim. Riječ je o tekućem puderu kamenu koji je svoju najveću slavu doživio putem TikTok objava u kojima su ljudi u šoku i nevjerici pokazivali što se s ovim proizvodom može postići. Sve skupa je izgledalo kao da u ruci fizički imate neki brutalno dobar blur filter zbog čega je jedno vrijeme u svijetu nastupila potpuna nestašica ovog proizvoda na policama.
@rocio.roses The powder that BROKE TikTok! #lorealinfalliblepowderfoundation #stitchandditchfilter #lorealparispartner @lorealparisusa #makeup #infalliblefreshwear ♬ Hey - L'Oréal Paris
Ako se ne varam, na našem tržištu je bilo kritično to što određeno vrijeme nije bio uopće dostupan, ali se jako dobro sjećam trenutka kad sam saznala da se može naručiti putem Notino web shopa, što sam primjereno odmah i učinila. 

Sjećam se da sam paralelno slala frendici poruku da sam u totalnoj depri i da sam spremna kupiti nešto za što nisam uopće sigurna ni hoće li mi odgovarati, ali sam se osjećala dovoljno samouvjereno da ovaj proizvod jednostavno mora biti u mojoj kolekciji, ma kakav debakl na kraju ispao, iako među nama, ni trunke nisam sumnjala da će biti brutalan.

Prvo i osnovno, bila sam opčinjena nečime što je po svojoj teksturi samo po sebi prah, a na licu se  ponaša kao tekući puder i to mi se činilo iz više razloga primamljivo. Na primjer, odmah vam padne na pamet kolika je to velika ušteda vremena kad se spremate ići bilo gdje.

Ako se još uvijek sjećate, oduvijek sam bila i ostala pobornik dewy finisha na licu i nikada, osim eventualno u svrhe setiranja korektora, nisam koristila puder u prahu. Moje lice ionako to ne bi baš ni blagonaklono prihvatilo s obzirom na to da je na mjestimičnim dijelovima suha. Ali ipak, nanošenje proizvoda u prahu mi se činilo oduvijek brže i efikasnije nego nanošenje tekućih podloga u kožu zbog čega sam svojevremeno i koristila mineralne pudere u prahu.

Kod ovog proizvoda sam bila oduševljena upravo propagandom da se ponaša kao tekuća podloga i da ima super dobro prekrivanje.

Kao prava i odgovorna shoppingholičarka, bacila sam pogled na još nekoliko YouTube recenzija i kad sam samoj sebi potvrdila da postoji određeno zadovoljstvo kod drugih kupaca koje i ja želim doživjeti, besramno sam ga naručila.

Da se razumijemo, odmah u startu sam znala da prihvaćam dosta veliki rizik jer najprije, proizvod nije baš sklon koži koja je podložna suhoći (iako kažu da je namijenjen svim tipovima kože) i nijansa koju sam izabrala je bila 020 Ivory koja bi vrlo lako mogla biti presvijetla za moj podton kože.

I da se ne lažemo, tako je i bilo.

Međutim, idemo polako.

Proizvod dolazi u plastičnom pakiranju od 9 g i unutar ambalaže se nalazi još i dodatna donja ladica sa zrcalom i spužvicom za nanošenje proizvoda. Ima super ugodni miris koji se ni na koji način ne osjeti kad ga nanesete ali ako ga već imate potrebu samog po sebi mirisati, bit ćete zadovoljni. 

Trajnost ovog proizvoda je 24 mj. što je još jedna dodatna prednost jer se proizvoda stvarno jako sporo troši.

Na mom primjerku se ambalaža već počela skidati kao i slova, a sama količina proizvoda je još uvijek kao da sam ga tek počela koristiti. 


Što se tiče nanošenja, tu se već treba potruditi oko najbolje kombinacije.

Najiskrenije bih vam preporučila da zaboravite na kistove jer se proizvod u tom slučaju strašno trusi. Meni se najbolja opcija pokazala upravo spužvica koja se dobije u paketu s njim jer ne trusi dodatno proizvod i on se puno intenzivnije nanosi nego da lamatate kistom po licu. To je korak koji se preporučuje na kraju nanošenja kao svojevrsni završni touch.

Što se tiče prekrivanja, mislim da nitko tko je isprobao ovaj proizvod se ne može požaliti. Meni stvarno vrlo impresivno prekrije hiperpigmentacije i pjegice na licu. Osjećaj koji ostavlja na koži je baršunast, lagan i baš jako ugodan.

Trajnost na licu isto impresivna. Nije baš da traje 24 h, pa ni 12 h ali nekih 6 do 8 h sasvim solidno i ravnomjerno se skida.

SASTAV

Titanium Dioxide 3.5910% Cosmetic Ingredients, Water, Dimethicone Isododecane, Alcohol Denat, Trimethylsiloxysilicate, Butylene Glycol, Peg-10 Dimethicone, Perlite, Synthetic, Fluorphlogopite, Nylon-12, Isopropyl Lauroyl Sarcosinate, Diisopropyl Sebacate, Disteardimonium Hectorite, Hdi/Trimethylol Hexyllactone Crosspolymer, Bis-Peg/Ppg-14/14 Dimethicone, Magnesium Sulfate, Aluminum Hydroxide, Phenoxyethanol, Disodium Stearoyl Glutamate, Hydrogen Dimethicone, Dipentaerythrityl, Tetrahydroxystearate/Tetraisostearate, Fragrance, Silica Silylate, Acrylonitrile/Methyl Methacrylate/Vinylidene Chloride Copolymer, Tocopherol Hexyl Cinnamal, Silica, Isobutane, Benzyl Salicylate, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone Benzyl Alcohol, Bht Citronellol May Contain, Titanium Dioxide Iron Oxides Ferric Ammonium Ferrocyanide Fil Code B224547/1.

Kao što možete primjetiti, nema baš impresivan sastav zbog čega je nekako i logično da koža neće izgledati hidratizirano s njim. Ipak, budite sigurni da je proizvod vodootporan.

Pričajmo sad malo o mom privatnom odnosu s njim.

Kad sam ga tek počela koristiti bio mi je ipak malo previše. Bilo je to u proljetne dane i nekako mi se činio prepraškast na svijetlu. Nijansa mi je također bila presvijetla iako realno, u odnosu na moj vrat bila je pun pogodak, ali kad imate tako jako prekrivanje onda si nekako izgledate neprirodno. Time više što sam ja odustala odavno od teških podloga i ne trudim se prekrivati pretjerano nepravilnosti i pjegice na licu.

Međutim kako to obično biva sa mnom, došao je i taj period kad sam ga ponovno izvadila iz ladice i počela redovito koristiti. Pretpostavljate, u ove hladnije zimske dane. 

Korak koji ne preskačem je taj da nanesem hidratantnu kremu za koju obavezno pričekam da se dobro upije u lice i onda oduševljeno nanesem ovaj proizvod koji dodatno još hidratiziram s fiksatorom i blenderom utapkam dijelove koji su suhi da ih eliminiram.

U ovakvoj kombinaciji, proizvod daje jednu super svježinu licu.

Ono što trebate dodatno znati to je da daje mat finish i nema SPF tako da ga ne namjeravam koristiti u toplije dane, ali favorita za tu prigodu već imam i o njemu sam vam već pisala ovdje.

Cijena mu je na Notinu cca 130 kn, često se nađe i na popustu. Znam da je u međuvremenu dostupan i u drogerijama.

Što na kraju reći? 

Razumijem u potpunosti hype oko njega i ako tražite dodatnu inspiraciju da ga kupite, provjerite oduševljenje TikTokera. Iskreno, stvarno izaziva taj wow moment kad ga nanosite u kojem ste opčinjeni nečim što je prah, a zapravo se ne ponaša kao prah, međutim prah je, a možda zapravo i nije, možda je ovo neka urota, obmana, a možda su u šumi.

Kako god, ako želite ubrzati svoju makeup rutinu, tražite nešto s visokim prekrivanjem i mat finishem, preporučujem da se počastite s ovim proizvodom jer unatoč što se meni nije pokazao kao najbolji puder za lice ikad, volim ga.

Apeliram na brendove da svakako rade i dalje na inovaciji i proizvodnji ovakvog tipa proizvoda jer mi žene stvarno cijenimo praktičnost.


Copyright © male stvari
Design out of the FlyBird's Box.