Eucerin Photoaging Control CC tonirana krema za zaštitu lica od sunca

28. 12. 2022.


Dok sam razmišljala o tome kojim proizvodima želim dati posebnu pozornost među prvim recenzijama, bila sam sigurna da ću svakako prostora dati Eucerinovoj Photoaging Control CC toniranoj krema za zaštitu lica od sunca. Ipak smo proveli zajedno već dva paklena ljeta i ako bi trebala izdvojiti jednog dobrog favorita u zaštiti lica, to bi definitivno bila ova krema.

Međutim, krenimo mi od početka jer naš susret nije bio slučajan. Naime, još pred samim početkom ljeta 2021. godine, poslovno sam u mjesecu lipnju trebala ići na kongres i to ni manje ni više već u - Dubai. 

Zbog agonije zvana COVID-19, svi planirani kongresi su bili odgođeni, a između ostalog i ovaj na koji smo trebali ići inicijalno u veljači jer realno, tko bi iole pametan odlučio ići na putovanje na Bliski istok početkom ljeta kada tamo temperature (već) dostižu oko 50°C. Ali, budući da nismo mogli birati, a svakako nismo htjeli propustiti ne samo poslovnu nego i životnu priliku da doživimo ovaj brutalan grad, krenule su pripreme u svakom mogućem smislu.

Ono što sam odmah u startu znala to je da mogu zaboraviti na bilo kakav kompletan, nedajbože full coverage makeup. Mislim, kritično ga je imati i usred ljeta u Zagrebu, a kamoli na toliko visokim temperaturama na kojima imate osjećaj da, bez pretjerivanja, čitavo vrijeme puše vreli fen u vas. Zato sam odlučila ići sa minimumom minimuma i fokusirati se na najvažniju moguću stvar, a to je zaštitu kože. 

Naravno, bacila sam se u istraživanje u bespućima interneta što bi mi od različite preparative na tržištu moglo pomoći, ali ono što sam svakako htjela pokušati, to je pronaći proizvod koji ne samo da ima visoki faktor već i daje zdravi i prirodni glow koži, kad već nemam tu povlasticu da se posebno zakamufliram i poigram podlogama i puderima. 

I tako sam otkrila da se vrlo često u tom kontekstu spominje Eucerin i njihova lepeza proizvoda za zaštitu lica, međutim kako i dalje nisam bila dovoljno informirana što bi bilo točno idealno, odlučila sam otići ravno u ljekarnu i saznati više.

Ovim putem želim pohvaliti uslužnost Mandis-pharm ljekarni jer kad sam otvoreno priznala što me muči, djelatnica odnosno farmaceutkinja mi je posvetila punu pozornost, pomogla mi da odaberem idealan proizvod, omogućila dodatan popust koji realno nije morala i još me osupnula hrpetinom tester mini size proizvoda od Eucerina koji bi mi mogli poslužiti na putovanju u vruće krajeve. Ukratko, žena me spasila.

Odluka je u konačnosti pala upravo na Eucerin Photoaging Control CC toniranu krema za zaštitu lica od sunca sa SPF-om 50. 


Možete se provući kao
wannabe CC krema, ali ipak, malo pretjerano u odnosu na ono što CC krema u svojoj svrsi i namjeni je. Ono što je prvenstveno namjena ove kreme to je da štiti od UV zračenja. Ipak, sama po sebi ima još nekoliko odličnih karakteristika.

Za početak, jako je lagane teksture i brzo se upija. Zbog hijaluronske kiseline u sastavu ne lijepi se, nekomedogena je i apsolutno je se može koristiti svakodnevno umjesto redovitog proizvoda za dnevnu njegu lica što je i preporuka. U sebi sadrži mineralne pigmente boje koji daju predivan svjež izgled kože. Naravno, ovdje ne raspravljamo o prekrivnoj moći onome što pružaju podloge poput BB ili CC krema ili neki laganiji tekući puder. Već isključivo o laganom tonusu koji licu omogućava predivan prirodni i preplanuli glow.
 
Namijenjen je normalnoj, mješovitoj i osjetljivoj koži ali se na moju mjestimično suhu kožu bez problema adaptira.

Nema nikakvih parfema u sebi iako na prvu miriši onako, po mirisu kakvog biste očekivali za neki preparativni proizvod ali koji sadrži gliceriteničnu kiselinu. Ali je vrlo ugodan i brzo ispari kako se proizvod upije u kožu. S obzirom na to da u samom imenu nosi premisu da se radi o proizvodu koji štiti od fotostrenja, upravo spomenuta gliceretinična kiselina i služi za obnovu DNA kože.

Ukoliko ste se slučajno zbunili izrazima, fotostarenje pojam je koji se odnosi na preuranjeno starenje kože uzrokovano nekontroliranim izlaganjem suncu odnosno UV zračenju, a gliciretinična kiselina je najaktivniji spoj dobiven iz korijena sladića (biljke) koji pomaže koži sklonoj nepravilnostima i hiperpigmentacijama, op.a. 

Dolazi u hvalevrijednoj količini od 50ml i jako se sporo troši. Pakiranje je problematično utoliko što nemate oku vidljiv uvid koliko je proizvoda (pre)ostalo, ali princip pumpice je vrlo praktičan i dozira sasvim pristojnu količinu proizvoda što znači da vam se ne može dogoditi višak, osim ako manijakalno ne počnete pritiskati pumpicu.

Što se tiče teksture, ona je nešto gušća u odnosu na obične, lagane dnevne kreme, ali se vrlo lako razmazuje.


Nijansa koju ja koristim je Hell koja je namijenjena svjetlijem tonu kože i na prvu, krema kad se počne razmazivati izgleda dosta kreč dok se mineralni pigmenti ne rasporede i koža ne dobije svojj savršeni filter. Za one nešto već u startu tamnije, u ponudi je još i nijansa Medium.

Cijena joj varira ovisno gdje i s kojim popustima se uspijete počastiti, ali govorimo o ciframa između 170,00 - 190,00 kn i da, zbog militraže i svoje glavne namjene (zaštite!) itekako se isplati.

SASTAV
Aqua, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Ethylhexyl Salicylate, Homosalate, Alcohol Denat, Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, CI 77891, Butylene Glycol Dicaprylate-Dicaprate, Ethylhexyl Triazone, Glycerin, Polymethylsilsesquioxane, Behenyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Phenylbenzimidazole Sulfonic Acid, Silica Dimethyl Silylate, Sodium Hyaluronate, Glycyrrhetinic Acid, Glycyrrhiza Inflata Root Extract, Sodium Stearoyl Glutamate, Dimethicone, Carbomer, Xanthan Gum, Acrylates-C10-30-Alkyl-Acrylate-Crosspolymer, Sodium Hydroxide, Sodium Chloride, Trisodium EDTA, Phenoxyethanol, Benzyl Alcohol, Mica, CI 77492, CI 77491, CI 77499

Ovaj proizvod koristila sam potpuno samostalno i postao je jedan od mojih omiljenih dekorativnih/preparativnih (ako to tako možemo podijeliti) favorita. Inače sam pobornik Baleine Sun Dance linije što se tiče bilo kakve vrste SPF zaštite ali u ovom slučaju sam tražila nešto puno više što će mi pružiti visoki faktor zaštite, a i dati lijep izgled koži. Činjenica da sam ga koristila za drugo ljeto za redom potvrđuje koliko sam ga zavoljela. Ono što moram napomenuti je da ga koristim isključivo od ljeta do jeseni (dakle cca 3-4 mjeseca u godini). Mogu potvrditi njegovu djelotvornost u zaštiti ali nije da sam primjetila da mi je koža dugoročno posebno nešto poboljšana. S borama se (još) ne zamaram jer ih nemam, ali ovo je svakako idealna prevencija u tome da ih dodatno ne izazivam. 

Naravno, unatoč što nam manjka sunca u ove hladne zimske dane, i ono zubato koje nas tu i tamo počasti svojom pojavom može uzrokovati oštećenja na koži zato se nemojte čuditi zašto pričam o SPF zaštiti usred prosinca. Naravno, ne očekujem da ćete zbog toga koristiti baš ovaj proizvod koji vam još k tome nudi lijepu preplanulost ali kad već pričamo o SPF-u imajte na umu da su sunčeve zrake toliko snažne da dopiru do nas i kroz guste oblake pa ste pozvani pripaziti i na to. Naravno, svima nam je jasno da dani lete tako da će vrlo ubrzo proći i ovi hladni dani i uskoro ćemo se opet baviti propisnom i važnom zaštitom stoga evo kako decentno bacam bubicu u uho za upravo ovaj proizvod.
Copyright © male stvari
Design out of the FlyBird's Box.